Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

23. 2. 2012

Estée Lauder rtěnka z kolekce Michael Kors Very Hollywood 02 Honey Blonde

Když se řekne Hollywood, asi si většina z vás vybaví rudé rty. Takto si představuji klasický Hollywood čtyřicátých let i já. Ale zkusme se posunout trochu dál v čase do současného Holywoodu, nebo možná spíše do Beverly Hills, ne toho 90210, ale do reálného BH, kde se po Rodeo Drive procházejí perfektně upravené milenky bohatých obchodníků. Na puse budou rozhodně mít něco podobného. Nenápadný luxus, který skvěle ladí k jejich opáleným figurám.



Značku Estée Lauder zrovna nevyhledávám, jejich makeupy mě vždy zklamaly, byly děsně maskoidní, stíny tvrdé, nepigmentované a pokud už, tak se slévaly i na bázi. Lesky lepily, rtěnky moc voněly a nedefinovaly kontury rtů, prostě Estée a já nejsme kamarádky. S Michaelem je to trochu jiná povídka, jeho moda se mi líbí, jeho kabelky ještě víc (i když z osobní zkušneosti mohu říci, že to zas taková sláva, co se kvality týče, není), takže mě logicky zajímalo, s čím přijde ve spolupráci s gigantem EL. A myslím, že se kolekce Very Hollywood hodně povedla. Měla jsem obě paletky duo stínů a tuto rtněku. A musím říci, že rtěnka byla ze všeho nej.

Kolekce mě potěšila již svými krabičky v lososovorůžové barvě v kombinaci se zlatými detaily. Dle mého super kombinace barevně plně vystihující vše, co si pod letním BH mohu představit. Samotné plasty byly ještě větší trefou, bážové se zlatou patří mezi mé all time favourite oblíbené kombinace. Vím, že to naprosto není podstatné a že o kvalitě samotného produktu tyto věco vůbec nevypovídají, ale já jednoduše dám na to, jaký kabátek malovátka mají. Jsem prostě děsně povrchni. :)




Textura rtěnky mě velmi příjemně překvapila. Je krémová, přeso s jemnou perletí, která ale rozhodně nevyzní nijak lacině, je spíše noblesní a rtům dodá skutečný nádech luxusu. Rtěnka nevoní vtíravě, jako většina EL rtěnek, opět spíš jen decentně a velmi mi připomíná vanilkovou vůni rtěnek MAC. Odstín Honey Blonde, který mám já, je pměrně sám o sobě výstižný pro barvu, která se pod ním skrývá. Je to tmavší nude se zlatým sheenem a malým pinkypeach nádechem, který dodává rtům další rozměr a díky němuž není barva plochá. Rtěnka poměrně solidně kryje (přestože je zařazená do kategorie sheen, s čímž ale já osobně nesouhlasím) a stejně solidně i vydrží na rtech klasické zacházení. Navíc mi přijde i pečující, hydratační a výživná, což jsou vlastnosti, které bohužel nemají všchny rtěnky, jež prošly nedávno mýma rukama. Běžně dávám pod všechny rtěnky bazám, tady to ale opravdu nebylo potřeba.




Verdikt: Rtěnku bych vám moc chtěla doporučit, ale je to již starší limitka, takže v obchodech bez šance, možná na ebay a podobných místech. Nemyslím si, že barva je nějak ojedinělá a že by se nedala nahradit nějakou podobnou, dle mého soudu seženete něco obdobného u mnoha jiných značek. O textuře bych ale takový soud takto jistě nevydala, protože ta je tady opravdu outstanding.

13 komentářů:

  1. To je nádherná barvička . Škoda ,že už je to starší limitka. A chci se jen zeptat kdy bude vyhlášení giveaway ??

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sabink,
      právě sepisujeme výherní post - nicméně výhru stejně dostanou pouze čtenářky, které nás ledují. tebe v seznamu sledovaných nevidím - je možné, že se pletu?

      Vymazat
    2. Mohla by ses prosím podívat ještě jednou. Mám takovou blbou profilovku takže....

      Vymazat
    3. Díky, už tě tam vidíme, leč bohužel jsi se přihlásila až nyní, tedy po uzavření giveaway. Nebylo by to fér vůči ostatním, kdybychom tě zařadily do slosování. Věříme, že příště to bude už bez problémů.

      Vymazat
  2. Já mám ten druhý odstín Very Hollywood, což je asi odstín lehkých děv :). Barva = jasná fuchsiová.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chi, právě toho jsme se trochu obávala. Mně tyhle výrazné barvy vůbec nesluší, naopak tobě zas sluší hlavně ony, takže jsme asi koupily každá tu správnou barvu pro sebe. BTW: gratulujeme k výhře v GA, písni mi pak mailík, co chceš za balíček, pošu v sobotu.

      Vymazat
    2. Jsem si přečetla kometnář před sebou že se mělo vyhlásit giveaway a jelikož obvykle buť zapomenu přihlásit, nebo houby vyhraju, tak jsem téměř v šoku :))). Děuji moc!

      A ano, u vás čtu i diskuze.

      Já bych si měla koupit nějakou decentní rtěnku, vždy totiž jdu pro nostielnou a odcházím s rudou/fuchsiovou/hrozinkovou/fialovou. Ale teď mi přišel Tom Ford v hnědé a...je super!

      Vymazat
    3. Já mám taky tu fuchsiovou, co Day, a mám jí moc ráda :-)

      Day, gratuluju k výhře :-)

      Vymazat
  3. Moc pěkná rtěnka. I ten obal se mi líbí. :o)

    OdpovědětVymazat
  4. Mě se hlavně líbí to, že je to barva těch paniček z Rodeo Drive :) Tak chci jednou vypadat!

    OdpovědětVymazat
  5. Povrchní to pozorování obalu úplně není (jinak bych byla VELMI povrchní, a to si nechci řipustit:)). Vypadá to moc hezky, i ta barva... Škoda, že už je tak špatně sehnatelná. Veronika
    www.udvouverunek.wordpress.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já myslím, že někomu nezaujatému by to připadat povrchní mohlo, ale podle tohoto úhlu podhledu by byla všechna malovátka povrchní a my s nimi, takže to je rozhodně špatný pohled. :)

      Vymazat
  6. MK je nejlepší. Já od něj mám tyto hodinky http://www.brawat.cz/michael-kors-hodinky/ a jsem nejvíc spokojená :-)

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)