Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

9. 2. 2012

DUEL: KONJAC SPONGE

Hned na začátku musím přiznat, že na Konjac houbičky mě navedla Nik. Když o nich začala mluvit, vůbec jsem je neznala. Velmi rychle jsem se chytla, objednala a jsem moc ráda. Staly se součástí denní péče o pleť všech členů rodiny (vyjma psa).

Jedná se o 100% přírodní houby určené k mytí obličeje nebo i těla. Vyrobené jsou z rostlinných vláken, myslím, že z kořenových pletiv. Dají se koupit v různých variantách pro konkrétní typ pleti nebo problému, varianty jsou odlišeny barevně.
bílá - PURE, 100% přírodní, pouze z rostlinných pletiv
bílá dětská - speciálně určená pro děti, doporučená i k nanášení makeupu
černá - pro mastnou a problémovou pleť, obohacená o aktivní uhlí
červená - s francouzským červeným jílem pro suchou a citlivou pleť
zelená - s francouzským zeleným jílem pro normální až mastnou pleť
růžová - s francouzským růžovým jílem pro citlivou, unavenou a dehydratovanou pleť

Všechny varianty se dají nově koupit i ve větším hranarém tvaru k mytí těla, což jsem zjistila až při tvorbě postu, a rozhodně je domů zakoupím!

Houbičku koupíte scvrklou a zatavenou v sáčku. Po rozbalení plně naducáte vodou, čímž houba dost brutálně zvětší objem, a krouživými pohyby omyjete obličej, dekolt nebo cokoli jiného. Houbička Velmi jemně pění nebo snad perlí, ale je znát, že jde o vysloveně přírodní záležitost. Nejde o žádné mydlinky ani bublinky. Po mytí je doporučeno houbičku lehce vyprat a velmi jemně vymáčknout vodu - nicméně neždímat dosucha.




Bála jsem se, aby nebyla houba tuhá a škrabavá jako je např. lufa, kterou my citlivky skoro nemůžeme používat ani na tělo. Naštěstí jsou Konjac naprosto o něčem jiném, jsou andělsky měkké, mazlivé a extrémně příjemné. Dokonce i můj muž, který na obličej hned tak něco nesnese, si jednu z hub nedůvěřivě vzal, otestoval a denně používá. Vybral si variantu s růžovým jílem, protože trpí ekzémem a jeho pleť je hodně namáhaná a citlivá. 
Já osobně jsem usápla zelenou variantu, dcerka má svoji bílou. Rozhodně houbičky opět koupíme, já navíc vzhledem k těhotenské hormonální bouři plánuji koupit černou na záda, která by si zasloužila trochu speciální péče.

houba před a po použití



Za sebe houbičky Konjac fakt doporučuju a jsem vděčná Nikoušovi, že mě tak pěkně navedl na super věc. Naprosto skvělou záležitostí je to, že se dají koupit i u nás - nově jsou k zakoupení v eshopu www.hairbeauty.cz!

Jak tak koukám, dnešní duel bude spíše souhra, ale co už. Když je něco dobré, je to prostě dobré a zaslouží si to chválu z mnoha stran.


Houbičky Konjac znám krátkou dobu, sice o něco delší než Nuf, ale i tak to není nic závratného, počítám tak pár měsíců. Vím, že je mnoho variant a že jich mnoho pochází ze zemí, které já v lásce nemám. Proto jsem zprvu ani nenakupovala a to do chvíle, než jsem objevila stránky, které mi byly sympatické, neb bylo vše napsáno klasickou abecedou a nebombardovaly mě ze všech stran rozličné znaky místo písmen a slov. Jako první jsem nakoupila růžovou a zelenou. Jednu pro sebe, jednu pro muže. Mělo mě hned napadnout vzít tři, protože jakmile moje dítě vidí něco, co mám já a táta, chce to taky, takže jsem urycheně v další objednávce brala bílou určenou pro děti. Liší se od klasické bílé jen tvarem a absencí šňůrky na pověšení. Je výborná na mytí hlavičky, na nanášení makeupu, jak už psala Nuf, a jen tak na hraní. Super jemná záležitost, řekla bych, že snad ještě jemnější než všechny ostatní a že to i s těmi ostatními je opravdové pohlazení.


Stejně jako u Nufíka v rodině, i naše rodina je posedlá Konjac houbami a denně je používáme. Trochu nesouhlasím s tvrzením výrobce, že by se měla používat na odličování makeupu, myslím si, že si pak patláte sajrajt z předchozích odličování po obličeji 100x dokola, neb ji prostě nikdy perfektně nevyperete, ale to je jen můj pohled, já ji používám výhradně jen na mytí čistého (rozuměj nenalíčeného) obličeje. Také je doporučováno ji používat s nějakým čisticím gelem, ale ani to já nedělám, používám ji samotnou. Vlastně je to mini exfoliace, velmi šetrná a příjemná. Každé ráno je s ní hned o něco méně nepříjemné. :)


Doporučuji ji rozhodně nechat uschnout na volném prostoru, nejlépe někde zavěšenou (to je také důvod, proč všechny až na tu dětskou mají šňůrku, která je jinak dle mého jediným zádrhelem, protože se dost často motá při krouživých pohybech po obličeji, takže si musíte dávat trochu pozor), já ji mívám opřenou v koupelně o stojan a není to ono, opravdu nej je volně proudící vzduch.


Ještě bych ráda upozornila, že životnost houbičky  při pravidelném používání je asi 2 měsíce a opravdu to tak sedí, déle bych ji nepoužívala kvůli bakteriím, byť jsou to vaše vlastní. :)


Takže pokud někdo z vás Konjac ještě nevyzkoušel, utíkejte k Lidušce pro vaši první mazlinku, nebudete litovat, zažijete spolu hezké chvilky. No a my s Nufíkem se na příští duel pokusíme vybrat téma, v němž nebude 100% shoda, slibujeme.




17 komentářů:

  1. Mám čerstvě doma červenou a chystám se o delším užívání sepsat svoje dojmy, zatím jen poztivní.
    A zajímavý duel

    OdpovědětVymazat
  2. Chi, chi, já zrovinka včera objednávala. Růžovou pro mě a červenou jsem vzala pro mamču. :o)
    Každopádně děkuji za recenzi. Dneska jsem ještě chtěla Liduš otravovat s dotazem, jak dlouho houbička vydrží a hle, mám tu odpověď. :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veru, tak to je super, že to naše povídání k něčemu je.

      Vymazat
  3. to mě vážně zaujalo, hlavně ta černá! zajímalo by mě, jak moc dokáže zatočit s černýma tečkama a pupínkama. každopádně díky za tip, tohle bude stát za vyzkoušení :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to budu muset taky vyzkoušet - pro sebe asi zelenou a černou a pro Karolínku tu dětskou. Jsem moc zvědavá, díky za tip, doteď jsem o nich neměla ani tušení :-)

    OdpovědětVymazat
  5. A do prčic, teď jste mi udělaly pěknou čáru přes rozpočet! Mám o houbičce připravený článek na 12.2. a hned první věta je, že o těchto houbičkách česky ještě nic moc napsáno nebylo, tak je trochu představím :-D No, co se dá dělat, mně prostě všechno trvá, nikdy nebudu první :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Peti, tak to je nám líto, že jsme tě nevědomky předběhly, ale zase ty máš tolik čtenářů, že pro většinu to opravdu bude první čtení o Konjac v češtině. :) Také se těšíme na tvůj článek.

      Vymazat
    2. Snad máš pravdu, Pavli. Přišlo mi líto článek mazat nebo nějak přepisovat, nechala jsem ho tak, jak je, jen přidala odkaz na vás :-)

      Vymazat
    3. Už nevím, kdo to řekl (byl to nějaký spisovatel nebo filosof, nikoliv obhájce plagiátů :-) ), že myšlenka nepatří tomu, kdo ji vyslovil první, ale kdo ji vyjádřil nejlépe. Myslím, že každá recenze, pokud je dobře napsaná a má co říct, stojí za přečtení a je fuk, že je na něco, o čem už někdo psal. Já třeba ráda čtu víc recenzí na jednu věc, on prostě každý vychytá něco maličko jiného, má jiné priority...
      Ale zpět k houbičkám :-) Já bych ji chtěla pro děti - je vhodá na mytí ve vaně? Myslím, aby se s tím myli sami, tudíž jestli jí nevadí, že se bude půl hodiny někde máčet (koupou se jen v čisté vodě), budou je vycucávat a na sebe ždímat... Abych pak nemusela kupovat každý týden novou :-)

      Vymazat
    4. Reni, houba určitě vydrží i dětské zacházení, mám to vyzkoušené, ale na tělo vem rovnou ty velké, myslím, že budou lepší. Dělá se i velká dětská.

      Vymazat
  6. Tak o tom čtu prvně, ale také zkusím:).

    OdpovědětVymazat
  7. Woow, taky jsem o tom jeste neslysela a uz dlouho me nic takhle nenadchlo. Musim mit. Hned.

    OdpovědětVymazat
  8. V kamennem obchode se asi poridit neda, zee?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Astraio, jsme rádi, že jsme tě tak navnadily. Bohužel v kamenném obchodě se sehnat nedají.

      Vymazat
  9. Tak o tom jsem ještě neslyšela, ale zní to tak zajímavě, že se asi neudržím a vyzkouším...

    OdpovědětVymazat
  10. Vypadá a zni to zajímavě, ale nemusím mýt zase všechno, na obličej bych ji rozhodně nepoužívala :-)

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)