Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

17. 2. 2012

doplnění: DIOR 5 Couleurs Garden Edition in Garden Pastels - TY KYTIČKY!




líčení pravou polovinou paletky + růžovou





líčení zlato-zelenou (levou) polovinou palety



 
 
PŘIPOMÍNÁM NAŠI GIVEAWAY! NEZAPOMEŇTE NA NI A NAPIŠTE SI O DÁRKY!

16 komentářů:

  1. Hmm, na tobě ta zelená Hani vypadá krásně. Mě s tím líčila paní přímo v drogérce a takhle to nevypadalo. Mě ta zelená prostě nesluší, vypadala jsem jak potřená bahnem :DD

    OdpovědětVymazat
  2. Och ta zelená je fakt perfektní! A celé to nalíčení se mi moc líbí.

    OdpovědětVymazat
  3. Úžasné kombinace, skvělé líčení, ale mnohem víc ti sedí to zelené. ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Už chápu, proč jsi je potřebovala, TY KYTIČKY válej!!! A zelená kombinace, to je jarní zářivá pecka. Už všemu rozumím :)

    OdpovědětVymazat
  5. jo tak tohle sedne jak sedýnka na nočníček:-)!

    OdpovědětVymazat
  6. Ta zelenkavá varianta je bezvadná, krásně ti to sedí!

    OdpovědětVymazat
  7. Mockrát děkuji za všechny reakce! První variantu takto samozřejmě nosit neplánuju, myslím, že mi úplně nesedí. Nicméně např. s neutrálními stíny vypadá ťuknutí té teal moc pěkně!

    OdpovědětVymazat
  8. teda, jak to nejsou úplně moje barvy tak na očích vypadají skvěle....

    OdpovědětVymazat
  9. Ta druhá je určitě lepší, nicméně obě verze líčení jsou krásné a pečlivě provedené. Tu zlato zelenou si dokonce dovedu představit i na sobě:) Veronika

    OdpovědětVymazat
  10. Haničko, kytičko...jako sedla jsem si na zadek, obě poloviny paletky, teda barvy ti neskutečně sluší, ale ta zelená, tak to je naprostá dokonalost pro tvé kukadla..chci víc takových kytiček :-D

    OdpovědětVymazat
  11. Mě se líbí i ta růžová varianta ale ta zelená vede! Neskutečně ti sluší! A potvrzuje to to že jsi přece jen teplý typ:)

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)