Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

16. 2. 2012

DIOR 5 Couleurs Garden Edition in Garden Pastels - TY KYTIČKY!

Nutně jsem si potřebovala udělat radost! Mohla bych napsat lepší úvod, ale takhle je to nejblíž pravdě.



Ty kytičky! Jak já miluju kytičky! Popravdě: obě paletky v této kolekci jsou takové jiné, než co obvykle kupuju. Kdekdo by řekl, že jsou ty barvy úplně nemožné :) Jedna paletka je růžovofialová, druhá zelenavá. Poslední dobou moc nebarvičkuju a obvykle sahám po tělovkách a hnědkách. Jenže mám strašnou stínokrizi. Nic mi nesluší! Hnědé mi zatlačí oči a vypadám jak z hororu. Tělovky mě celou zašednou. Prostě strašné. No, a ty kytičky! Zmínila jsem se o těch kytičkách???



No, prostě jsem ihned sáhla po té zelené paletě. Rozhodně se mi hodí, líbí a bude mi slušet! Všimněte si těch kytiček!
Růžovofialová varianta byla podle mého soudu celkově o moc lesklejší a hlavně byly jednotlivé barvy dost podobné, což u palet nemám ráda. V takovém případě totiž nevidím důvod, proč paletu kupovat. Nicméně si umím představit, že budou ty růžovofialové barvičky nádherně slušet hnědovlasým a hlavně hnědookým ženám. Jenže to já nejsem, takže zelenavá paleta je... no, prostě... KRÁSNÁ! Ach, jak mě se líbí ty kytičky!

Všechny barvy jsou skutečně pastelové, jak napovídá název. Z recenzí a fotek jsem se obávala, že budou barvy neviditelné a neodlišitelné, ale naštěstí pigmentace je výborná. Nejvíc se mi líbí zlatavě zelená, to je moje krevní skupina. Ale perfektně nositelné jsou pro mne i ostatní barvy. Zatím jsem fakt nadšená!


Co se týče kvality stínů, jsem spokojená. I když je pravda, že Dior umí i malinko lepší stíny. Možná je to pastelovou škálou barev, ale kdo chcete silný nánost intenzivní barvy, nekupujte. Nebo zakupte, ale vězte, že se nadřete, než navrstvíte. Taky pro vás bude větší problém udělat jasné hranice jednotlivých barev. Tyhle stíny jsou spíš pro jemnější a něžný efekt.
Taky mám pocit, že mi jiné Dior stíny lépe drží. Jenže tuhle informaci berte zatím s malou rezervou, protože v posledních dnech používám na obličej místo krému olej a dávám si ho i na oční víčka.

V každém případě jsem s nimi spokojená. Podařilo se mi malinko pořešit moji stínokrizi, protože i malinký dotek jednoho z těchto stínů rozzáří obličej a dodá snesitelnou trošku barvy. A hlavně ty kytičky! Strašně ráda ráno otevírám krabičku, ze které ty něžné květiny vykouknou. Asi už vám připadám infantilní nebo sjetá, ale mě kolegové od Diora potěšili :)

Nechte se taky potěšit, možná i malinko přivolat jaro a zajděte si tyhle paletky aspoň prohlédnout. Barvy rozhodně nejsou pro každého, lesklý finiš taky nepotěší každou z vás. Ale ty kytičky... 


31 komentářů:

  1. Kytičky mě dostávají jako tebe, ale s nákupem zatím váhám kvůli odstínům - dražší paletky většinou kupuju v osvědčených barvách (hnědá, šedá), protože vím, že je budu používat. Tyhle se mi sice líbí, ale nejsem si jistá jak často bych po této paletce sáhla...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Viennettko, já obvykle uvažuju stejně, ale ten den jsem nepřemýšlela o ničem :)

      Vymazat
  2. Barvičky na očích jdou nějak mimo mě, ale je škoda, Hani, že jsi v popisu nezdůraznila, jak krásné jsou ty kytičky. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vím, Veru, o těch kytičkách jsem se měla zmínit. Prostě ne vždy do recenze dostaneš všechno podstatné, no :)

      Vymazat
    2. Hani, já to chápu. Tak třeba příště. :D

      Vymazat
  3. Líbí se mi barvičky i kytičky, paletka je moc krásná :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Kytičky jsou pěkné, jen ty barvy pro mě nejsou. Už jsem to sledoval- do zelena a do růžova. Potřebovala bych do šeda, stříbrna, šedofialova :-) Tak si nechám na kytičky zajít chuť

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Třeba budou v jiné limitce, budeme doufat :)

      Vymazat
  5. balení je dezéném skutečně roztomilé, ale ty barvy.... nic pro mě... už se vidímv světle zelinkavé - to je pro změnu zase pro mě jak z hororu:(

    doufám, že přibude nějaké ilustrační foto po nanesení:-)!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ach, jak já nerada fotím vlastní líčení - foťák mi to vždy sežere. Ale pokusím se, to slibuji.

      Vymazat
    2. jo to mi povidej, proto ja to svoje nefotim vubec:-)

      Vymazat
  6. Vyloženě si mě pobavila, Nuf :-))
    A docela bych i po takové pěkné paletce taky sáhla. Ty barvy sou krásné, navíc takové jemné... a k tomu ty kytičky... :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji! Že jo - ty kytičky!

      Vymazat
  7. Já už jsem slintala nad promo fotkama.. a pak tady! A ty kytičky!!! Ty kytičky!!! Ale holky hnědavky, ono by k těm kytičkám a jaru přece jiný barvy nešly přece;-)
    Akorát já se nemůžu rozhodnout, jestli chci radši tuhle nebo tu fialovou..tahle se mi víc líbí, fialovou bych asi víc nosila a v podstatě nepotřebuju ani jednu..ehm..:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dejni, ty jsi přece vždy jela v zelených stínech - u tebe si tuhle paletku představuji lépe než tu druhou. Ale zase jsi jemná blondýnka, tak by asi šla i ta druhá. No, jednu vezmi, klidně losuj - přece tam ty kytičky nenecháš!

      Vymazat
    2. No já už docela dlouho moc zelené nenosím a když tak spíš do khaki a teď už ani nejsem blondýnka:-D Ale máš pravdu, že nechat si ujít kytičky by byla škoda, ještě to promyslím;-)

      Vymazat
  8. Já je okukovala taky, to balení a kytičky jsou krásný, ale já mám teď období "vše matné" a tohle je moc lesklé, kor ta fialová byla fakt hodně. Ovšem ta zelená i s leskem z té Tvojí je dokonalost sama :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak tyhle stíny jsou všechno možné, jen ne matné. V tomto ohledu by tě jistě zklamaly, pokud jsi v matném období :)

      Vymazat
  9. Kytičky jsou opravdu krásné:) Od diora znám jenom rtěnky, tak ráda čtu něco pozitivního i o jejich dalších výrobcích. Ještě nevím jestli se mi zrovna tyhle barvy líbí, ale moc hezká recenze.Veronika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stíny Dior na tomto blogu rozhodně doporučujeme! Soudíme, že jsou jedny z nejlepších.

      Vymazat
    2. Tak to moc děkuju za doporučení! Nejspíš někdy nějaké pořídím...

      Vymazat
  10. Tak to je dokonalý článek, přesně proto je tohle jeden z mých nejoblíbenějších blogů :) I když moje finanční situace je taková, že se na tyto stíny můžu jít právě akorát tak podívat, tak článek jsem si s chutí přečetla, nasmála se, a nadchla se... pro kytičky!! :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mockrát děkuji, je strašně milé číst chválu.

      Vymazat
  11. já už nějakou dobu slintám nad tou fialovou verzí, taky si myslím, že by mi slušela, protože jsem hnědooká bruneta :) vůbec jí nepotřebuju, mám očních stínů tolik, že je asi nikdy nespotřebuju, ale prostě je to takový skvost, že mi to nedá spát :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Podle fotky v avataru by ta fialová verze byla skutečně super!
      A co se týče problému s "potřebováním" - ten my tady řešíme tak, že všechno vytřídíme a prodáme v blogsale. Pak máme prázdné skříňky a kufříčky a to se nám to nakupuje :) Doporučuju vyzkoušet!

      Vymazat
  12. Po něčem z Garden kolekce toužím od prvního momentu, kdy jsem ji viděla na netu. Ty kytičky!!!

    Včera jsem si pro jeden z těchto pokladů šla. Ale, neodnesla jsem si nic. Tu růžovou nepotřebuji, protože mám podobné stíny od YSL a na té zelené byla jediná hezká barvička ta zlato-zelená a i ta na mých očích vypadala jako bahníčko.

    Tedy i když jsem po ní toužila, dlouho se přemlouvala, neměla jsem si z této kolekce co odnést.

    Každému sedne něco jiného a třeba zrovna tobě se do vkusu trefili, mě bohužel ne :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jasně, tyhle barvy nejsou pro každého. I já jsem se tam malinko přesvědčovala, že mi budou slušet. Muž mi řekl, že sice je nebudu používat, ale že je mám vzít a už jít :) Jsou takové dny, kdy koupíš i to, co jindy ne.
      Nicméně zatím je používám aspoň malinko všechny.

      Vymazat
    2. To se někdo uměl dobře vdát:-)

      Vymazat
  13. Haničko, kytičko...škemrám, prosím o fotku, chci vidět tu rozkvetlou zahrádku na tvých kukadlech ;-) Jinak to balení je prostě nádhera

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Och, och! Už jsem nahoře přislíbila, tak tedy ještě opakuji - ano, pokusím se. Je tak nesnadné odolat tak pěkně podaným prosbám :D

      Vymazat
  14. To je utrpení, dokázala bych si pohrát jak se zelenou, tak s fialkovou verzí, ale dala jsem si stopku u nakupování šminek...(přece nebudu chodit jako pěkně nalíčený trhan? :) ). Jsem silná a šetrná...silná...ach, ty kytičky!

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)