Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

10. 2. 2012

CHANEL stíny - Abricot a Misty Soft

Pro náplň dnešního postu jsem sáhla do šuplíku ověřených a zajetých stálic. Nejde ani zdaleka o novinku, nejde ani o žádné překvapení. Přesto věřím, že nezarmoutím.
Kdybych měla shrnout věci, které vám dnes představuji, nebudu nijak extra jásat. Budu jen klidně a vyrovnaně hovořit o velmi kvalitní klasice, která ženu nezklame. 

Chanel stíny umí. Za touto větou si stojím, i když za ni musím napsat veliké "I KDYŽ". Z toho, co jsem vyzkoušela, mohu doporučit především monostíny a dua. Ze čtyřpaletek mě bavila pouze Prelude, ostatní mě zklamaly tvrdostí, pro kterou byly pro mé potřeby až nepoužitelné.

Monostíny Chanel jsou podle mých zkušeností nejměkčí a nejjemnější ze stínového sortimentu značky. Mám je moc ráda a považuju je za velmi spolehlivou jistotu. Pozor bych si dala jen u některých (hlavně nových) odstínů s velkým množstvím třpytu. Z toho, co jsem v parfumeriích vyzkoušela, jsou příjemné, ale třpytky malinko padají. Všechny monostíny Chanel, které jsem měla, byly spíše jemných a decentních barev. Skoro bych řekla, že takové "základovky".
V současné době jsem si moc oblíbila odstín Abricot.




Tělovo, meruňková s jemným sheenem - toho je tam pouze tolik, aby víčko nevypadalo moučně a neuvěřitelně. Opravdu milá, příjemná a nositelná barva - alespoň pro žluťáky. Jak jsem předeslala - nic exotického, nic bombastického, nic výrazného. Tento stínek je strašně fajn samostatně - parádně mě rozjasní, ale když mám trochu víc času, přidávám něco hnědého do crease.

Jsou dny, kdy jej použiju jen proto, abych mohla zahrábnout štětečkem do toho měkkého máslíčka.


Dua očních stínů Chanel jsou malilinko pevněji lisované ve srovnání s monostíny, nicméně stále mluvíme o měkkých a pěkně použitelných stínech. Všechny barevné kombinace jsou strašná, ale strašná klasika. Věřím tomu, že hlavně pro mladší kočky by mohly být neskutečně nudné a nezajímavé. Pro mě jsou spíš sázkou na jistotu, i když je samozřejmé, že ne všechny odstíny mi sednou. Misty Soft se nakonec u mne dlouho neohřál. Ne proto, že by mě nějak zklamal, ale proto, že jsem si vybrala jiný odstín ze dvou podobných. Tento jen opustil naše řady pro nadbytečnost a nahraditelnost.





Tak, jak je Abricot barevně měkký a rozjasňující, Misty Soft mi připadá studený a kontrastní. Světlý odstín je mix stříbřité mauve, která je pro většinu žen v našich končinách velmi lichotivá a dobře kombinovatelná. Tmavá barva je plnokrevná tmavá taupe. Na mne možná až moc tvrdá, musela jsem s ní velmi opatrně. Výhodou však je, že se skvěle nanáší, blendí a dávkuje. Líbilo se mi, že ačkoliv jde o hodně temnou a tmavou barvu, stále jde v první řadě o hnědou. Dost často hledáte a očekáváte temně hnědou barvu stínu a ono je ta na oku nakonec jen tmavé, černé, nebo šedavé.  


Můj dnešní post je tak klidný a umírněný, že ani nemám, co říct na závěr. Raději to proto nechám na vás a přečtu si, co mi povíte vy. Moc se těším!



28 komentářů:

  1. K Chanelu nenapíši nic, ale nedá mi to :)

    Gratuluji ke stovce čtenářů a přeji mnoho dalších!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mockrát děkujeme! Vážíme si toho a připravujeme odměnu :)

      Vymazat
  2. Když nad tím tak přemejšlím, tak snad se Chanel stínama nemám ještě zkušenost :) Vždycky jsem chtěla chtěla koupit nějakou tu 4-paleku se zapečenejma stínama a nakonec do toho vždycky něco vlezlo jinýho...a prelude jsem nakonec taky nebrala a jsem ráda, ta by mě neslušela...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáši, mě už taky Prelude nesluší. Obě musíme mít něco teplejšího.

      Vymazat
  3. K 4-paletkám :)Měla jsem Enigmu z ČR, která v podstatě nebarvila a ted mám zase Enigmu z Garden.co.uk a ta barví až moc. Tak nevím jestli nám sem do ČR nedováží zase nějakou spešl verzi.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, je to možné, protože já jsem v Rakousku taky zkoušela nějaké měkčí verze... V tom případě jsou moje recenze k ničemu :)

      Vymazat
  4. Já jsem někde četla, že teď ty nový verze těch 4 paletek jsou lepší - i ty evropský a i tvářenky. Asi už jim došlo, že není moc dobrý nápad, když jsou ty dvě verze tak rozdílný. Takže bych to spíš viděla na to, že se tady často doprodávají ty staré zbytky...
    A abych jen neplácala od věci - misty-soft mám a je fakt, že kvalita je super. Ale nemůžu si pomoct, ta tmavá pro mě prostě není hnědá :-) Já ji vidím jako dark plum, v kalíšku i na oku :-) Nicméně jsem zjistila, že vidím barvy naprosto shodně jako Nik, takže v tom to asi bude :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když o tom intenzivně přemýšlím, připouštím, že fialově-přecitlivělý jedinec v té barvě může při zhoršených světelných podmínkách omylem vyhledat stopové množství fialové barvy :)
      A kdyby byly nové verze 4paletek lepší, byla bych ráda. Okamžitě bych koupila Kasku nebo jinou hnědou kombinaci.

      Vymazat
    2. Já si právě vůbec nepamatuju, kde jsem na to narazila, takže už neumím říct, jak moc relevantní to info bylo, ale bylo to právě v té době, kdy vyšla Prelude, která lepší je a i ta tvářenka (už nevím, co to bylo, rose petale?), co byla s ní, byla trochu jiná, než byly ty dřív, tak snad to tak bude. Kaska se mi líbí taky a taky Dune, ale tu jsem teda nikdy neviděla na živo...

      Vymazat
    3. No, já ještě tak trochu uvažuju o tom, zda jim to jen na vzduchu netvrdne. Protože když jsem si Prelude koupila, byla jsem nadšená a po čase mi pak přišla jaksi tvrdší...

      Vymazat
  5. Ty stíny vypadají moc hezky :).

    OdpovědětVymazat
  6. Chtěla bych se zeptat.. vím, že to nepatří pod téma, ale nevím kdo jiný by to věděl než vy dvě... :))
    Soleil tan de chanel je podle popisu bronzující báze..jak tomu mám rozumět?...je to bronzer nebo tónující báze?...
    na obličej nepoužívám krom stínů nic práškového, tak bych chtěla i tekutý bronzer a tenhle jediný jsem našla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jájo,
      jde o hodně hutnou a tuhou pastu, odstín je super - není přehnaně oranžový a velmi dobře se kontroluje. Miluju tuhle bázi! Osobně používám na konturování hned na makeup nebo přímo do krému, malým kulatým štětcem, zkoseným na tvářenku, případně klidně plochým na krémovou tvářenku. Balení je obrovské, neubývá. Plánuju post :)

      Vymazat
    2. Děkuji za odpověď. Mě název "báze" docela zmátl. A za ten post se moc přimlouvám. :)))

      Vymazat
  7. Je šance, že Misty Soft teď seženu, nebo je to už starší záležitost? Moc se mi líbí.
    Jinak já jsem zklamaná i z Prelude, přijde mi tvrdá a nějakou barvu z ní musím dolovat násilím :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Viennettko,
      podle mě Misty Soft normálně seženeš. Oproti Prelude je nesrovnatelně lepší a měkčí.

      Vymazat
  8. Hezký článek, Hani. :)
    Já mám Chanel kosmetiku dost ráda. Konkrétně si vychvaluji makeup, pudr a tvářenku. Prelude mám též a zatím spokojenost. Naopak tužka na oči mi moc nevyhovuje. Zdá se mi, že málo maluje...potvora. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Verunko. S tužkami nemám zkušenost, ale klidně věřím, že se nevyvedly :)

      Vymazat
  9. Od Chanelu jsem měla na zkoušku make-up a nějak mě nepřesvědčil, tak nevím. Zatím se mi všechny stíny i s bází slily, co tyto? Konzistence by se mi líbila

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Blondie,
      já obvykle bázi používám tak nějak automaticky, ale zkoušela jsem i bez a neměla jsem problém. Tyhle věci jsou individuální, já třeba makeup Chanel miluju a vyhovuje mi moc.

      Vymazat
  10. ja mam paletku se ctyrmi stiny a jsem spokojena,koupena kupodivu v cr a barvi dobre, mam ji uz asi dva roky a vubec mi to neubyva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je pravda, že neubývají. Jedna paletka vydrží klidně celý život :) Ohledně pigmentace a barvy je to hlavně o preferencích. Jsou ženy, které prostě nutné pro dobrý pocit potřebují na oko nanést stejnou barvu a intenzitu, jakou očekávají podle vzhledu v krabičce. A těm potom vadí, když je barva jemnější.

      Vymazat
  11. Hlásím se do klubu :-) Mám dva monostíny a jsem s nimi velmi spokojená, i když na nošení bez báze můžu se svými mastnými víčky zapomenout.
    Stíny jsou velmi měkké a příjemné, světlý Lotus nosím i samostatně jen na lehké denní líčení + projasnění oka. U duostínů se mi bohužel nelíbila žádná kombinace a 4paletky jsem zavrhla pro avizovanou tvrdost.

    A dotaz na závěr: jak vycházejí v porovnání s RBR? :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani,
      mono Chanel malinko víc práší, v panu je měkčí. Jinak mi obojí drželo stejně dobře. Jen jsem si vypěstovala averzi k RBR, takže mě se už tato značka asi netýká :D

      Vymazat
    2. Averzi? Japato? (Zrovna jsem si jeden stín objednala...)

      Vymazat
    3. Když mi bylo v na začátku těhotenství špatně, zrovna jsme s Nik začaly objevovat RBR, hledala jsem swatche a recenze a vybírala si. Od té doby mám bohužel nepříjemnou asociaci - jakmile vidím RBR černý obal, je mi opět šoufl :) Značka za to nemůže a trvám na tom, že kvalita je vysoká. Nicméně mě už zkrátka nevoní.

      Vymazat
  12. Fiiha tie su krasne, presne moje odtiene :))
    Dovol mi pozvat ta na moju giveaway
    http://redblackwhite-nelka.blogspot.com/2012/05/giveaway-3.html

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)