Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

15. 2. 2012

Čas dárků: GIVEAWAY - UKONČENO

Naši milí čtenáři,

dokázaly jsme to, v co jsme na začátku listopadu, kdy jsme jen tak z legrace uvedly do provozu tyto stránky, ani nedoufaly. Pravidleně k nám na gauč zasedá již celá stovka (a fous) štamgastů, která si ráda povídá a ráda poslouchá, v našem případě tedy čte. A to je pro nás důvodem oslavy. A jelikož nerady soukromničíme, chceme oslavovat s vámi. Každá jsme pro vás připravila balíček dárků a doufáme, že se vám věcičky budou líbit.

A protože já jsem tady za slušňačku, mám ráda vše nalinkováno a v pořádku, jsou zde i nějaká pravidla. Jak znám Nuf, ta by vám vše rozdala, s ničím by se nepárala, však ji znáte, čertisko jedno.

1. Musíte být veřejným čtenářem přes Google (Blogger).
2. Zanechte prosím pod tímto postem svůj koment a v něm nám trochu pochlebujte :) , třeba proč nás čtete, jak se vám posezení na gauči líbi. Nápadům meze rozhodně nekladu.

Vaše komenty uzavřeme dne 22.2.2012 ve 22:22 přesně. :-)  Jelikož jsme silná dvojka, tohle číslo máme obě rády, tak proč ho nevyužít.

Prvního vítěze vybereme společně s Nuf a ten bude mít právo si vybrat balíček, který se mu bude více hodit.
Druhého vybere paní Náhoda.

A co na vás čeká v balíčkách?

MAC Dazzlelight mono stín
Calvin Klein Rose Berry rtěnka
Illamasqua Blending Brush č. 2


MAC Fabby rtěnka
Hurraw Almond lip balm
Real Techniques Shading brush


Těšíme se na vaše komenty.

N + N, vaše Hvězdy z gauče

89 komentářů:

  1. Když sleduju přes blogger, tak je to přes google? (omlouvám se za hloupý dotaz, ale nějak mi to nedošlo :D)
    Jinak pro mě jste asi nejlepší a rozhodně nejfundovanější český blog o kosmetice - konečně se člověk dozví něco o opravdových hvězdách kosmetiky (Laura Mercier, RBR, Edward Bess a samozřejmě hlavně moje milovaná Illamasqua :) místo nekonečných výprodejů Essence a ELFu.
    Moc vám děkuji za čas strávený u vašich článků a těším se na spoustu nových! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Líbí se mi vaše recenze a neméně i ostatní články, dokážete totiž výrobek dobře a čtivě představit. Jen tak dál

    OdpovědětVymazat
  3. Pro mě tento blog reprezentuje vyzrálý styl s nádechem luxusu, recenze jsou vtipné a trefné a strašně se mi líbí blogsale pro dobrou věc. Určitě zůstanu věrnou čtenářkou.
    Navstevnice@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Tento blog jsem objevila náhodou přes jiný blog :) Moc se mi líbí a je mo velkou inspiraci :) Jen tak dál.
    niki.chudy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj,

    jsem ráda, že jsem váš blog objevila a pročetla od začátku do konce. Je zde hodně dobrých článků, z poslední doby mě zaujal ten o Konjac sponges. Už jsem si objednala zelenou a černou a netrpělivě čekám až je budu moct vyzkoušet! :) Těším se na další články a nepřestávejte!!:)

    lucvol@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj gaučové hvězdy, váš blog mám ze všech kosmetických nejradši, vždycky mě na něco nalákáte (na cestě mám štětce cozzette a včera dorazily od Lidušky konjac sponge, zatím černá a zelená a už teď jsem nadšená a je mi jasné, že se mi ráno bude hned lépe vstávat :-), vaše recenze se mi zdají objektivní, vtipné, doplněné kvalitními fotkami. A hlavně - vy dvě se skvěle doplňujete a má to štávu :-) Těším se na další článečky a přeju hodně stejně nadšených čtenářů! Tereza

    (malý dotaz - nevíte, proč se mi v příspěvcích zobrazuje "béčko" místo fotky? děkuju)

    OdpovědětVymazat
  7. Na váš blog jsem narazila před cca.2 měsíci a moc se mi zalíbil. Skoro každý den zajímavá recenze. Jen tak dál. =)

    OdpovědětVymazat
  8. skvělé dárečky jste vybrali hvězdy s gauče :D

    OdpovědětVymazat
  9. sleduji vás už nějakou dobu a líbí se mi, že se u vás dočtu o tom, o čem většina blogerín nepíše :) Navíc už několikrát jste mě inspirovali ke koupi něčeho, na co bych asi sama v obchodě nenarazila. Plus navíc váš blogsale, kde bych ráda častěji ukořistila nějaké pěkné věcičky, ale nikdy to nestihnu včas :)

    ordinarylife (zavináč) seznam (tečka)cz

    OdpovědětVymazat
  10. Mám deset důvodů proč vás strašně ráda Vás čtu takže začněme
    1. baví mě že jste dvě a každá má trochu jiný pohled na danou věc /u duelů se nahlas směju/.
    2. každá má svojí osobnost, které je jasně viditelná z článků
    3. vaše vysoké nároky nevychází z pozérství, ale z vsokých nároků vycizelovaných zkušenostmi.
    4. pišete nejen o kosmetice, ale o lifestylových věcech, (nedá mi to, ten poslední Pavlínčin bioropa článek mě dostal).
    5. píšete pravidelně, za což vás obě nesmírě obdivuji.
    6. líbí se mi, že píšete o kosmetice o které jsem slyšela, ale zatím nevyzkoušela /obvykle až tak, že ji musím vyzkoušet, za to vás teky nemám moc ráda/.
    7. líbí se mi, že jako jedny z mála píšete o high end kosmetice
    8. protže zisk z vašich blogsale směřuje pro potřebné pejsky
    9. protože "žeru" vaše kabelky, šátky a psí slečny
    10. protože vás mám prostě obě ráda a když je potřeba umíte skvěle poradit.

    OdpovědětVymazat
  11. Váš blog som objavila len včera vnoci a nezaspala som kým som ho celý neprelúskala, žasnem :)

    OdpovědětVymazat
  12. Na tenhle blog jsem narazila náhodou a nedalo mi to, abych Vás nesledovala. Super články, recenze, vtip, nadhled, nemám co vytknout, jen tak dál ;)
    castinka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  13. Pochleby pochleby pochleby! Stačí?:-D No tak dobře, tak ještě něco.. Čtu Vás pravidelně, to asi není překvápko, čtu Vás proto, že se dobře čtete, tj. umíte psát a to není u blogů bohužel časté, čtu Vás proto, že zveřejňujete články o značkách o kterých bych jinak neměla ani páru a když už píšete o těch, které znám, tak se vždycky člověk dozví něco nového. Líbí se mi i, že výtěžek z Blogsale jde na dobrou věc, jen se přiznám upřímně, že jsem "z druhé strany barikády" a kdyby to bylo na kočičky, byla bych ještě radši, protože mi přijde, že na pejsky přispívá každý, ale na kočičky se zapomíná..no nic, to je jen takový osobní povzdech, toho si nemusíte všímat..;-)
    Tak hezký den a čím dál víc čtenářů!

    OdpovědětVymazat
  14. Mám váš blog ráda, protože se vaše texty moc dobře čtou, píšete o značkách, o kterých jsem slyšela jen z dálky nebo vůbec a já ráda zkouším něco nového. A protože máte rády pejsky :)

    OdpovědětVymazat
  15. Objevila jsem vás asi před dvěma měsíci a od té doby obden večer čekám na přibudnutí nového článku. Vaše recence mají šťávu, jsou vtipně napsané, není to jen samej essence a catrice apod.Nemůžu opomenout ani ty krásný fotky. Slintám nad věcima co jste vyzkoušely, tiše jen toužím je všechny mít.Zatím jsem moc velkej sysel a hromadím, proto bych se chtěla dostat do vašeho stádia.No, nevím, nevím.... :-) Jste pro mě inspirace, ale zároveň taky smrt pro mou bankomatní kartu a paypal učet:-)
    Ale když vás miluju, není co řešit

    OdpovědětVymazat
  16. Ahojte :)
    sledujem Vás z jednoduchého dôvodu:
    STE NAJLEPSIE! :)
    Asi preto, že tento blog píšete dve, tak je to také iné, každá do toho dávate to svoje :) a hlavne nefotíte vintage satočky, límečky, a DYI somariny! :) Váš blog je okrem iného sofistikovaný a taký .... no taký pre nás.... viacročné "ale dušou 18stky".
    Len tak ďalej! Páčite sa mi :*D

    Glitterwithglitter@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  17. Váš blog sleduju hrozně ráda, protože se dozvídám o značkách, o kterých jsem neměla leckdy ani páru.
    Líbí se mi punc luxusu, který Váš blog rozhodně má! ;)

    Lindsay24@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Ahoj, protože jsem studentka ráda se dočtu o dražších kvalitnějších značkách alespoň ve vašech recenzích, které jsou hlavně kvalitně udělané:) Hezký styl psaní a skvělé fotky. Jentak dál!!

    sugarspicesecret@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  19. Váš blog mě baví! A článek po článku si přidávám na svůj imaginární nákupní seznam všechny ty parádní věci, všechny Chanely a Biodermy a MACy, který si jednou, až budu "velká" musím rozhodně pořídit :) A mám články, jako nedávná BIOropa, navíc, když sdílím váš názor :)
    antonie.de@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  20. sleduje dlho cez bloglovin, a GFC
    bavíte ma preto, lebo tu nájdem značky, ktoré nie sú až tak často spomínate, páči sa mi štýl písania, veľmi dobre sa čítate a sledujem Vás už asi keď tu bolo sledovateľov asi 16 :)
    a len pekne pokračujte, ako ste začali, štetcové kategórie by som určite rozšírila!

    monicainessence@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  21. Musím se přiznat, že jsem váš blog neznala :). Ale po přečtení pár článků jej shledávám velmi kvalitním. Tudíž mi to nedalo a sleduji. No a že jsem našla i tuhle kvalitní giveaway už je jen další bonus.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sakra, pozapomněla jsem email :D. babedev@gmail.com

      Vymazat
  22. Jak už jsem jednou psala v komentáři, když jsem na vás narazila poprvé - strašně se mi líbí jakým způsobem články píšete, s nadhledem, občas s lehkou (sebe)ironií, prostě ideální počtení na gauči! :)
    marketka.pobudova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  23. Teda tolik krásných komentářů. Co mám pak psát já? :D V podstatě se vším souhlasím a podtrhuji.:o)
    Jste jiné, něž ostatní blogerky, které sleduji. Jste lepší, oprava - nejlepší. :o)
    Vtip, jasný názor, luxus a inspirace - proto si na váš gauč vždy velmi ráda přisednu. Blogsale je krásnou třešinkou na dortu. ;o)
    A víte z čeho bych šla do kolen? Kdybyste dělaly i videa. To by bylo bájo. :o)
    A vaše "počebuju" (teda na blogu to, myslím, nepoužíváte) jsem vzala za své a teď taky počebuju. Počebuju tu druhou fotkůůůů! :D
    Některé gauče jsou hrozně nepohodlné, ale z tohoto jen tak prdel nezvednu. :)
    Mail znáte. ;)

    OdpovědětVymazat
  24. Mně se strašně líbí, že píšete úplně jiný blog, než ostatní..Recenze nejsou žádné "pochlebováky" a jsou krásně napsané. Nejvíc mě baví snít o tom, že ten a ten výrobek si taky jednou koupím.. snad.. :) A nápad s blogsale je naprosto úžasný, koukám tam denně.. Čili suma sumárum, děláte to výborně, tak hlavně nepřestávejte! :)

    kubjatova.kl@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  25. Ani neviem ako som sa dostala k vášmu blogu, ale to je nepodstatné. Veľmi rada si čítam vaše fakt super reviews na dekoratívnu kozmetiku.Je vidieť, že vás to baví... A priznávam, že vám zavidím tú kozmetiku :D niekedy mi je až do plaču :D:D holky len tak ďalej! GO GO GO :D


    xdeni.massacrex24@gmail.com


    a mala by som otázku. môžte mi poslať mail?:)

    OdpovědětVymazat
  26. Milé hvězdy,
    na Váš blog jsem se dostala spíš omylem, kliknutím přes jiný a už jsem tu zůstala. Zdaleka se neshodujeme ve všech názorech a sympatiích k výrobkům, ale jsem Vám vděčná například za (moje) objevení RBR a vracím se ráda... Tento blog má určité charisma a to je pro mě důležité.

    OdpovědětVymazat
  27. Na Váš blog chodím opravdu ráda, považuju Vás za velmi znalé ve světě kosmetiky a Vašim recenzím opravdu věřím a dám na ně :) Líbí se mi, že píšete o opravdu kvalitní kosmetice, protože jsem na kvalitní věci vysazená a když něco kupuju, tak se snažím o výrobku co nejvíce zjistit, abych měla to nejlepší :) U Vás vím, že když např. pochválíte něco od levnější značky, tak to opravdu stojí zato, protože máte to srovnání s těmi nejlepšími značkami. Zvykla jsem si už na Váš blog pravidelně koukat (i když jsem si ho do sedování přidala až teď, protože adresy oblíbených blogů znám zpaměti :) a je fajn, že publikujete tak často :) Jen tak dál :)

    OdpovědětVymazat
  28. Blog mě zprvu zaujal právě tím, že jste tu dvě a kvůli duelům. Byl to první český blog o kosmetice, na který jsem narazila, že by byl takto vedený.
    Styly psaní se mi zdají rozdílné, ale oba se mi líbí. Všechno důležité se vždycky dozvím, recenze jsou detailní se všemi pro i proti, nechybí důvtip a i v komentářích se mi zdáte milé~
    Dále pak obsah. Oceňuji v Česku ne moc známé značky, různé novinky, ale i recenze na high-end produkty, které jsou psány dle mého v rámci možností objektivně (jako fanda Chanelu chápu, že to úplně nejde, jelikož už jen ty jejich krásná a elegantní balení mě dostávají do kolen :D). Prostě žádné ódy jen kvůli brandu. Hodně na Vaše recenze dám, když přemýšlím, jestli mi ten produkt za tu cenu stojí, či nikoliv, jelikož jsem stále ještě chudá studentka :D
    Hodně mě zaujal poslední článek o bioropě, který byl podle mého propracovaný a problematika byla krásně vysvětlená, stejně tak se docela ztotožňuji s tím (podle mého) zdravým přístupem k ní. Byla bych ráda za více podobných článků a také recenzí na štětce, protože na ně jsem ulítlá O:) Teďka jsem dost napnutá na recenzi té lékárenské kosmetiky, zvláště na tu šlehačkovou Biodermu :)
    Gaučingu zdar! :D
    patissie@live.com

    OdpovědětVymazat
  29. ach muj boze, vsechny 3 veci z darku c. 1 jsem si v blizky budoucnosti chystala poridit! neuveritelny...
    hlavni duvod, proc vas ctu, je to, ze jste trochu starsi nez ja (vim, to bych nemela psat :o)) a tak mate neuverielny znalosti, zkusenosti a hlavne nadhled, co se nejen kosmetiky tyce, kterej bych taky jednou chtela mit :o)
    m.radkovicova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  30. V prvom rade vam chcem pogratulovat k takemu poctu citatelov! :)
    Vzdy nadsene hltam kazdy novy clanok, ci je to kozmetika, aj ked niekedy mimo moju cenovu kategoriu, ale raz sa to moze zmenit, takze oci otvorene dokoran ;) a o vtipnych ci praktickych clankoch ani nehovorim.
    Len tak dalej, ste skvele! ;)

    http://rianasbeautybox.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  31. Na Váš blog pokud se nepletu dostala přes omlazeni.cz a moc jsem si to tu oblíbila!! Líbí se mi styl psaní a hlavně tu v recenzích "objevuji" přípravky/značky pro mě třeba úplně neznáme :)))) takže se tu moc ráda přiučím :)))

    angellovely-things@email.cz

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  32. Holčičky, hvězdy z gauče nufnik, sedí se mi tu krásně a to díky Vám..vše už bylo napsáno, přeju Vám mnoho štěstí a stále, tak skvěle kousavé reporty...a za sebe, děkuju !!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. a jen jsem chtěla dodat, že sem nepíšu kvůli výhře leč je to cena famózní, kdybych náhodou vyhrála, cenou obdarujte dívku/ženu, která to nestrčí do šuplíku, tak jako já :-D šuplíková královna

      Vymazat
  33. Váš blog patří mezi ty, které navštěvuji pravidelně.Když jsem poprvé navštívila tenhle blog zastavilo se mi srdce. Jsem holka z vesnice a o tomhle se mi mohlo jen zdát. Každý den sem si připadala jako Alenka v říši divů která objevuje jiný svět. Vaše recenze na kosmetiku ve mě probouzejí pocit, který neumím popsat. A když jsem viděla tuhle giveaway? Málem sem upadla!! Právě tyhle výrobky mám na svém " Listu přání ". Strašně moc bych je chtěla vyzkoušet. ;))
    Jen vám chci poděkovat, že vedete tento blog. Každým článkem jsem chytřejší a odhodlaná vše vyzkoušet. Chci Vám popřát hodně štěstí v blogovém životě, nespočet tak krásných článků jako doposud. A já jako slečna z vidlákova děkuji, že jste mě právě vy zasvětily do toho úžasného světa luxusní kosmetiky. ;)
    novotna.dany@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  34. Ahoj :)
    Na tento blog chodím už déle ,ale sleduji až od teď :)
    Miluju vaše recenze.Já chodím na hodně blogů o kosmetice, ale ten váš je rozhodně nejplepší :) Máte opravdu kvalitní články o skvělých výrobcích a na kosmetický blog přidáváte opravdu často.Pomohli jste mi ve správném výběru několika výrobků.
    Já si nemůžu dovolit dražší kosmetiku,proto zkusím štěstí v této giveaway :)) Mějte se pěkně :)

    OdpovědětVymazat
  35. Já také miluji na vašem blogu recenze na kosmetiku. Vždy ráda hltám každý nový post :)

    romca.prachfeldova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  36. ty vaše recenze jsou nejlepší :)
    sarka.berounska@seznam.cz

    ještě bych všechny chtěla pozvat ke mně na giveaway, budu moc ráda,když se zúčastníte :)
    http://crazyfashiongossip.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  37. V prvé řadě musím říct, že jsem strašně ráda, že zrovna vy dvě jste si založily blog. A proč ho ráda čtu? Hlavně proto, že vás už nějakou dobu znám přes net a jsem ráda, že jsem obě gaučový hvězdy mohla potkat i osobně. Proto už tak nějak vím, co mi z toho, o čem píšete, bude vyhovovat.

    Nuf hlavně proto, že si vybíráš podobný barvy jako já a Nik tak nějak celkově, sice nesdílím tvý nadšení pro šedý stíny :)) ale jinak je mi tvůj vkus celkově velmi blízkej, a to nejen v kosmetice....

    A můj obří obdiv má akce - blogsale na podporu pejsků. To byl opravdu skvělej nápad jak spojit příjemné s užitečným, jak dobře víme, že některý produkty se u vás dlouho neohřejou :). Uvítala bych i, kdyby se v této psí blogsale objevily i nekosmetický věci, určitě by nejen u mě měly úspěch-....

    Jo a ještě se mě moc líbil poslední článek o Bioropě, umíte moc hezky psát, takže uvítám jakýkoli podobný "zamyšlení" na téma, který vám zrovna přijde zajímavý.

    OdpovědětVymazat
  38. já na vás narazila teprve nedávno úplnou náhodou, ale strašně ráda si pročítám kvalitní blogy, takže ten váš je něco pro mě :)

    a překvapila mě to že místo abyste si penízky za kosmetiku nechaly, když do ní investujete, radši je pošlete pejskům, to je opravdu velký gesto a jen tak někdo by toho nebyl schopný :)

    natalje@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  39. ... Pretože vždy keď som na dne s inšpiráciou a mám zlú náladu, stačí mi zájsť si na váš blogík. Úžasné recenzie, kozmetika po ktorej moje srdce hrozne túži... Ani neviem čo viac dodať. Ste jednoducho dokonalé blogerky a verím, že ma tu za žiadnych nenecháte bez vašich článkov. Ani keď budeme mať všetci na krku rovnú stovečku rôčkov. Bez vás môj blogerský život nemá zmysel. Amen ;) :D

    RubyTheCrystal@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  40. Na tenhle blog jsem se dostala pomocí http://ordinarylife-my.blogspot.com a hned mě zaujal spíš vzhled blogu než co v něm je, ale když jsem se začetla více všimla jsem si že dáváte penízky do útulku pro pejsky.Jinak se mi tady moc líbí, jelikož zrovna nejsem moc finančně zaopatřena a nepatřím k těm co si každé dva dny kupují něco nového a tak se alespoň porozhlídnu než si to koupím.
    kutuntak@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  41. Ahoj, váš blog jsem objevila teprve nedávno a na první pohled mě zaujal! Vaše recenze nejsou přehnaně dlouhé, hezky se čtou a vše umíte hezky popsat :-) Taky vám musím poděkovat za to, že jste zmínily některé značky, které jsem dříve ani neznala a přitom rozhodně za povšimnutí stojí. A v neposlední řadě taky blogsale, která umožňuje koupi luxusních výrobků za skvělé ceny a výtěžek jde na pejsky z útulku. Takže jen tak dál a děkuji za inspiraci!

    christina.z@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  42. Ahojky,
    dostaly jste se až za hranice, bo vás čtou až v dalekém Řecku a k tomu ještě na ostrově :-). Tak nejdřív k tomu pochlebování:
    Jo čtete se výborně, člověk se u toho pobaví, uvolní a ještě se toho hafo dozví.Prostě...........líbíte se mi.
    No a teď k tomu vyhubování (to sice v zadání nebylo,to je takový můj bonus).
    To snad není pravda, vždycky si tu o něčem přečtu, do té doby, ani nevím, že takový produkt existuje a nakonec mě tak zblbnete, že to prostě MUSÍM mít. Mám začít chodit s obrazama???!!!!
    Takže kritice bylo taky učiněno za dost :-). Né holky, fandím Vám, jen tak dál. A kdyby jste se chtěli vydat na dovču třeba na ostrov Thassos, tak okamžitě ozvat! :-)
    Hanka
    apartments.eva@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  43. Na tomto blogu vždy nájdem úžasné recenzie kozmetiky (ktoré mimochodom na blogoch čitam najradšej).Zaujalo ma tu hlavne to,ako pomáhate psíkom.Tento blog je proste presne pre mňa-milujem kozmetiku a psíkov :)

    michaela.birova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  44. Super jsou recenze a vaše duely, o dycky poprskám pc! :D
    buffy.b@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  45. Moc se mi líbí kombinace kosmetiky a psů;) a všechny recenze =) Na blog jsem narazila dnes, spoustu jsme toho pročetla a líbí se mi tu takže sleduji
    Pekná Giveaway ;)

    katinka95@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  46. Na gauči se mi děsně dobře sedí, je moc pohodlnej, milej a nejvíc se mi líbí, že je neokoukanej a je jinej než všechny ostatní :)
    veronika.voznakova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  47. moc se mi líbí jak jsou naladěný vaše články, protože i když vím, že si daný produkt třeba nekoupím, přesto trávím čas tím, že si je všechny pročítám :D máte neuveřitelnou schopnost psát tak nějak "mile" :) o tom, jak velkorysé gesto je ten váš blogsale pro dobrou věc, se snad ani nemusím zmiňovat :) získali jste si tím u mě rozhodně body navíc:) jelikož si denně pročítám několik blogů, naučila jsem se je tak nějak škatulkovat, a ten váš řadím k těm osobitějším (stejně tak například Dashulku).

    krista.kudelikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  48. Tento blog sleduji, protože se mi prostě líbí.
    Líbí se mi styl, jakým je psaný, líbí se mi podpora pejsků, ráda si čtu recenze na zajímavé produkty, ráda si tady přečtu i zamýšlející se články a vaše rozhovory ;)

    vladenka77@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  49. čtu vás protože jste úplně jiné než zbytek české blogerské populace, jste své a skvělé :)
    zakova.vl@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  50. Ahoj, sledujem vas sice len tyzden, ale uz som stihla prejst skoro vsetky vase clanky za jeden večer :) takze cakam na dalsie clanky.. Vejs :)

    OdpovědětVymazat
  51. Moc se mi líbí, že představujete i značky, ne až tak známé z jiných blogů. Když vyjde limitka od Catrice nebo Essence, tak píše většina holek právě o tom. Vaše produkty a témata nejsou okoukané. No a to v kombinaci s pejsky:)...
    Tak konec pochlebování:D
    radkacerna@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  52. Na váš blog jsem narazila teprve nedávno a musím uznat, že je vážně skvělý, vaše názory a důvtip vyzařující z článků jak sem to na žádném jiném blogu neviděla. Už mě docela unavuje jak na každém druhém blogu vidím jen kdy vyšla ta a ta kolekce essence apod. Už strašně dlouho toužím vyzkoušet něco od MACu nebo Sleek a asi tak brzo učiním. A mrzí mě,že sem vás neobjevila dřív, protože ta akce pomoci pejskům je opravdu krásná, ale tak už to v mém případě bývá, že ke všemu se dostanu až když je pozdě :D
    chrisgirl05@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  53. hmm..a co tu mám teď psát? :D rovnou bych mohla udělat ctrl c & ctrl v.. takhle můžu jen souhlasit s tím že vaše čtivě napsané příspěvky jsou užitečné, inspirativní, přínosné,... a inspirujete mě co si koupit, až si na to někdy ušetřim :D
    cuman@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  54. No ty brďo. Luxusní giveaway :)) Strašně moc se mi líbí CK rtěnka! řesně takovou barvičku hledám. Bohužel mi málo kdy barvy rtěnek sedí a na ty dražší s lepším výběrem barevné škály zatím nemám :(
    Čtenářem jsem se stala nedávno a musím říct, že se vždy těším na další článek. Sice je to hodně často spíš takové slintání nad luxusními věcmi, ale co je nyní mým snem, může být za chvíli realitou :))

    xPlanetax@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  55. Jste mi sympatické, protože milujete pejsky a co mě zaujalo jako první byl nápad s přispíváním do útulků. Sami máme doma pejska z útulku, který byl týraný a chtěli jsme mu pomoci a pravidelně na útulky přispíváme. Proto je krásné, vidět, že se někdo takovýmto způsobem "vzdá" peněz za drahou kosmetiku ve prospěch zvířátek v útulcích. No a samozřejmě nemusím zmiňovat velmi kvalitní recenze. A hlavně - kvůli vašemu blogu jsem objevila kouzlo dražší kosmetiky a zjistila, že se opravdu vyplatí investovat a nekupovat levné šmejdy! Díky vám!

    barbora.snajdrova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  56. Cítim sa u vás dobre.
    Dobre sa mi čítajú vaše recenzie, sú kvalitné, štýl písania mi sedí a najmä sa vždy teším na nejaký ten drahší kozmetický kúsok. Vnímam ich ako také poklady a s tými čo mám doma, je mi lúto sa líčiť...ozaj niekedy neviem načo a kam ich šetrím :P
    Popravde som zostala (keď som objavila váš blog a šmátrala v starších príspevkoch) veľmi milo prekvapená vašim tak pozitívnym vzťahom k zvieratám. Ja som teda milovník až taký, že ich ani nepapám :) ale to je jedno.. Vždy vravím, že kto nemá rád zvieratá, nemôže mať rád ani ľudí.. a naopak, ľudia ktorí majú pozitívny úprimný cit k všetkému živému naokolo..k zvieratám, prírode.. nemôžu byť zlí..
    Takže, takto ste si ma opantali :-)

    cajova@hotmail.sk

    cajova.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  57. Ahoj, gauč je inspirativní a neotřelý, a to se cení! Navíc jsem si ho oblíbila tak, že na něj nadšeně usedám každé ráno! :)

    mischa.b@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  58. Na tomto blogu je to velmi zajmavé a jelikož je tu spouuuuusta kosmetiky ,kterou mám taaak ráda. A přitom je tak odlišný od ostatních kosmetických blogů.


    eisesa01@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  59. Miluju kosmetické blogy a tento není rozhodně výjimkou ;)
    Mimochodem ceny jsou velmi lákavé!:))

    luciebastlova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  60. Blogů o kosmetice je hodně. Blogů, které spravují dva lidé je snad ještě víc. Ale u většiny blogů jsou příspěvky nesourodé, odlišné a duchem naprosto mimo a člověk ani neví, jestli je to dobře, nebo špatně. Ty vaše mají vždy svou osobitost.
    A blog dvou kosmetických závislaček, jejichž články sice většinou pojednávají o kosmetice, o které se mi bude většinu času jenom zdát, ale nevylučují ani značky všem dostupnější, zároveň dokáží vyzdvihnout i zápory produktů, důvody, proč je NEkoupit? Sen všech kosmetických čtenářů.

    Když k tomu přičtu ještě moc dobře se čtoucí (ok, mám strašnou slovní zásobu) lifestylové příspěvky, myslím, že to bude všechno. :D

    kyky99@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  61. ceny jsou krásné:-)
    sleduji pres GFC - color.beam

    články se mi líbí, naposledy ten o bioropě supr, pročetla jsem to jednim dechem.

    líbí se mi, že se dozvím o věcech, které jsem nikdy nezkusila,nebo o nich ani neslyšela, a to ještě zajímavě a hezky. texty se mi moc líbí, obrázky taky:-)

    OdpovědětVymazat
  62. Vy mě prostě bavíte !! Skoro každý den je co číst(a že se to dobře čte !! :), recenze jsou super. Blogsale pro dobrou věc je taky dobrý nápad, sice jsem nestihla nic co by se mi líbilo, ale příště budu určitě rychlejší :))Jste prostě Hvězdy(z gauče) :)
    vachova.tereza@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  63. Ja jednoducho milujem vaše články. Dozviem sa niečo nové, vďaka vám som výskúšala nové veci. Ste perfektné, jeden z najlepší blogov.

    martina.strizencova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  64. Ráda čtu váš blog, protože se zaměřujete hlavně na luxusní značky a ne na ty stále omýlané drogérkové. Jste super!

    svalurka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  65. wau, na blog som narazila len dnes a je super ! :) naozaj a baliček by som chcela 1.

    dianna.vazanova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  66. Ja vás mám v obľúbených položkách uložené už dávno, no už aj sledujem :) Páčia sa mi objektívne recenzie na výrobky, ku ktorým sa (ako vysokoškoláčka a ešte k tomu bez práce, ohohooo :D) bežne nedostanem, tak si aspoň nad vašimi recenziami ohrievam ruky :) A nápad s blogsale je brilantný, myslím, že ste jediné svojho druhu, ktoré niečo také pre zvieratká robia. A ak by som náhodou vyhrala (čo mi myslím nevyjde) tak by som si vybrala balíček číslo 1. pretože ani od jednej zo značiek nič nemám a štetcov, tieňov a rúžov nie je nikdy dosť. Prajem vám veľa šťastia v blogovom aj skutočnom svete.

    girlnamedz@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  67. Přiznám se, že kosmetické blogy moc nesleduji neb jsem spokojena s tim co mam, více mě inspirují ty hadříkové.

    Ale vy dvě když o něčem píšete, vždy mě to zaujme a leckdy i pobaví. A přestože naštěstí odolávám a nenakupuji, těším se o čem bude nový příspěvek!

    Jen tak dál, zůstante své a přeji jen spokojené čtenáře!

    OdpovědětVymazat
  68. Všechno už bylo řečeno a nejvíc se ztotožňuju s deseti body od Day. Prostě vy dvě, skvělý jazyk, blogsale pro dobrou věc a kosmetika, která mě zajímá. Zaplnily jste tu obrovskou díru v blogovesmíru a všechny náctileté drogerkové holčičky strkáte hravě do kapsy. Což snad ani nemá cenu psát, že jo :-) Jen tak dál, prosím.
    blanchevdansku@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  69. Hehe, to je těžké vás pochválit a přitom se neopičit. Líbíte se mi, protože píšete o výrobcích, které by si spousta čtenářů (čtenářek) netroufla vyzkoušet (osobně mám přehnaný respekt z prodavaček a samotných prodejen luxusních výrobků, a třeba do MACu si nikdy sama netroufnu :D) nebo prostě nemůže, protože je to daleko. Je super, když někdo recenzuje výrobek, který se mi líbí, ale který nemůžu sama vyzkoušet; v době internetového nakupování je to k nezaplacení.
    Taky se mi líbí, jak vůbec píšete - kvalitní textíky s hlavou a patou, pěkná čeština bez zbytečného prznění, je to čtivé a často užitečné.
    Blogsale pro dobrou věc je taky supr nápad, o tom žádná; cítím v tom nesobeckost a jistou šlechetnost ;-)
    A neposlední řadě jste se mi trefily do noty datem losování téhle giveaway - 22 je totiž moje ústřední číslo!

    Takže pište tak, jako doposud, a k tomu vám přeju spoustu nových a spokojených čtenářů. :)

    OdpovědětVymazat
  70. Jéééé štětec od pixiwoo..ten chci moc a moc :)))) ne nebudu hamoun :)..ať vyhraje ta nejlepší..ale hrozně moc toužím po čemkoli z real technique..a víte proč?..protože mě holky z pixiwoo děsně bavěj...napatlaj si na oko neuvěřitelnou kreaci(vypadá to jak monokl) a já si vždycky řikám..no tak holka...tohle teda už dohromady fakt nedáš :D ..a úplně na konci udělá dva tahy a je z toho naprosto neuvěřitelný líčení..no je to vždycky děsnej napínák :DDD
    taky chtěla umět takto čarovat...jenže já mám v tomhle obě ruce levý...hahaha...jen malá odbočka:)))

    no ale teď k tomu co mě na vás baví..abych to shrnula jednou větou. Nejste kosmetický Babica:D No fááákt..prostě když po něčem toužíte a chcete aby to bylo dobrý, tak si to jednoduše koupíte a ne, že si to nahradíte něčím za pět korun, jenom proto, že je to levný a aby vám náááhodou někdo nezáviděl...recenzujete dost neobvyklé věci na české blogové poměry a hlavně nejste další blog "Milujeme Essence"..nerecenzujete produkt, který byl 100x popsanej jinde a nekradete nápady jiným..a čeho si nejvíce cenín je, že prostě píšete o věcech, kterým evidentně rozumíte(těchto blogů je bohužel u nás málo:((( )...fakt měl holky moc bavíte...doufám, že budete tvořit dál..protože toho máte ještě hodně co říct...opravdu vás obdivuji...Mějte se pěkně! :)

    OdpovědětVymazat
  71. Sleduji vas 'na tajnacku' snad uz od vasich zacatku..jste presne to, co tady chybelo, recenze na kvalitni kosmetiku, a k tomu vzdycky super povidani. Dalsi plus je, ze nespadate do skupiny blogerek, ktere zurive spolupracuji s pochybnyma e-shopama, kde za cenu nejakyho suntu zdarma, napisi pochlebovacnou recenzi, i kdyz ten vyrobek za to vubec nestoji..Nejste proste zadny nafrneny panicky, a proto jste moje velke oblibenkyne! Vase Alca x

    OdpovědětVymazat
  72. Miluji tvoje krásné fotky, důkladné recenze a hlavně Nuf, je perfektní že jste na to dvě! :)
    annier@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  73. atigram@email.cz
    Ráda čtu české blogy o kosmetice :-)

    OdpovědětVymazat
  74. No takze proc Vás vlastně čtu?! :D
    řeknu Vám to výstižně ať to nemusité dlouho číst a raději mohli zají na procházku! :D
    1) Kosmetika-super věc
    2) Vy o ní píšete recenze- další plus
    3) Skvělé recenze, které nejenom všichni pocopí a nemusí se pak 100x ptát...
    4) značky jsou známé i neznámé, což znamená, že ukazujete výrobky, které nejsou moc známé, ale za kvylitu účinnost je musí mít každý...
    a o známích značkách: říkáte, které jsou ty nej.výrobky...
    5) nebojíte se říct i to co se Vám nelíbí, to je super, protože většina bloggerů to dělá jen proto, že chtějí aby je někdo sponzoroval a říkali... tohe si kupte je to skvělý, ale doopravdy to ani nevyzkouseli :D HRUZA

    takze tak... no a samozdrejme ceny jsou lakave takze... nevim ::D

    l.krizova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  75. Miluju vaše recenze, protože jsou vtipně psaný, asi jako všechny vaše články...A miluju pejsky, tudíž i váš blogsale a miluju Huraww lim balms a potřebuju ho!:D

    OdpovědětVymazat
  76. Chodím vás sem šmírovat inkognito už dlouho. Líbí se mi u vás asi z tisíce důvodů.
    Miluju váš styl psaní, který mě dokáže zaujmout tak, že i dlouhý článek si přečtu celý. Moc se mi líbí, jak pomáháte opuštěným pejskům. Sami jsme si vzali před několika lety fenku z útulku a je to naše zlatíčko, takže tohle vaše gesto si velice cením. Moc se mi líbí, že se díky vám dozvídám o kosmetice, na kterou bych normálně nenarazila a o luxusnějších značkách. Je vidět, že kosmetice opravdu rozumíte a že vás blogování baví, takže recenze od vás mi přijdou objektivní užitečné a přínosné. Konec už ve zkratce, protože nerada píšu dlouhé komentáře... prostě mě nesmírně bavíte a miluju váš blog, který je v mnoha ohledech jiný (rozumějte lepší) než ty ostatní :)

    spicedchocolate(at)seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  77. Gauč jsem objevila teprve nedávno, ale přečetla jsem ho doslova přes noc, už jsme si díky Vám koupila spoustu věcí, které by mě ani ve snu nenapadlo okukovat(např. ted plánuji letět pro arganový olejík)a doufám, že se budeme vídat ještě spoustu let. Hodně štěstí s psaním blogu i v životě!
    zanet.d@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  78. Sleduji vás už od vašich začátků, jste jeden z nejlepších českých blogů a to proto, že je velmi profesionální, máte evidentně dlouholeté zkušenosti, neplácáte jen tak do vzduchu a vašimi recenzemi se inspiruji a jsem přesvědčená o jejich věrohodnosti. Také se mi líbí váš široký záběr používaných značek. Ráda bych si přečetla více recenzí na kosmetiku Armani.
    plevanka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  79. Jste můj nejoblíbenější blog o kosmetice, každý den to sem chodím kontrolovat, jestli jste už přidaly další článek...:D
    Moc se mi líbí váš styl psaní a to, že vážně víte o čem mluvíte, ne jako některé české blogerky...
    Jen tak dál, jste bezvadné! :-)

    OdpovědětVymazat
  80. Ahoj holky,
    Váš blog jsem objevila poměrně nedávno, takže asi ještě nejsem ten pravý kandidát na odměnění. Nicméně, ráda k Vám nakukuji, a to prostě proto, že jste úplně jiné než zbytek našeho blogového světa. Když začnou výprodeje u Essence, mám jistotu, že si o tom přečtu článek na 25 blozích, ale taky mám jistotu, že u Vás v tu chvíli najdu něco jiného. Tak to je ten důvod. Mějte se krásně a pokračujte, budu u toho.
    Veronika
    veronika.pleskotova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  81. nebudu lhát, váš blog jsem objevila před chvilkou, když jsem hledala nějaké krémy na suchou pleť (děkuju za tip na kiehl's panthenol protein moisturizing face cream, nejspíš ho vyzkouším). teď si tu prohlížím všechny vaše články a hrozně mě baví :).
    (ještě musím dodat, že se vůbec nelíčím, ale po tom, co si tady čtu, nejspíš začnu. úplně jste mě navnadily :D!)

    theplasticmadedreams@email.cz

    OdpovědětVymazat
  82. Ach ne! Ač váš blog znám již od jeho počátku a snažím se nevynechat ani jeden článek tento se mi podařilo přehlédnou. :) V tak krátký čas doopravdy nemám šanci váš blog vychválit natolik, abych si mohla dělat nárok na první cenu, ale zkusím se pokusit o tu druhou. :) Vteřiny ubíhají.. Slova chvály vám tedy řeknu někdy příště! :)
    elinoy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)