Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

24. 2. 2012

CARGO in The Big Easy

To vám byl zase jednou takový normální den, kdy Nik přišla s tím, že je kdesi poštovné zdarma. Co člověk nadělá, že ano... Už nevím, co to bylo za anglický eshop. Už nevím, co všechno v něm měli za značky. Vím jen to, že mě zaujaly tvářenky Cargo. Věděla jsem o nich zatím pouze z blogů a strašně se mi líbilo to balení. Znala jsem hlavně pruhované bronzery a rozjasňovače a zprvu jsem vybírala mezi nimi. Nakonec se mi zdály moc lesklé a přeorientovala jsem se na klasické tvářenky. Swatchů je k dispozici poměrně dost, takže jsme zanedlouho s Nikoušem nevěděly, kterou krásnou barvu vybrat.



Zvolila jsem odstín The Big Easy, od kterého jsem očekávala velmi světlou lesklou růžovou. Zamýšlela jsem ji používat hlavně nad tvářenku jako rozjasňovač.




Pamatuju si, že jsme na balíčky docela dlouho čekaly a že jsme už byly patřičně nervózní, zda naše plechovečky vůbec dorazí. Když dorazily, zjistila jsem, že jsem odstín úplně neodhadla. The Big Easy je poněkud výraznější, než jsem očekávala - přesto je to ale stále nejméně výrazná tvářenka mého stávajícího arzenálu. Abych se vyjádřila přesně - jsem strašně spokojená, z plechovky je poslední měsíc moje nej tvářenka. Barva je sice jemná a je potřeba nanést malinko větší vrstvu, než jsem jinak zvyklá, ale je strašně příjemná a slušivá. Jsem teď strašně bledá a s touto tvářenkou se báječně pracuje. Doufám, že na fotce vidíte drobné třpytečky, tvářenka jich obsahuje docela hodně, ale na tváři jich rozhodně není přehnaně moc. Celkově mi tahle barva teď strašně sedla a pomáhá mi rozzářit tvář v tomhle šedavém počasí. V podstatě musím přiznat, že je barevný výsledek mnohem lepší než to, co jsem původně chtěla...



Textura je snově měkká! I nejměkčím štětcem naberete dost a dost. Možná by mohlo vadit to, že Cargo hodně práší - i když použiju nejměkčí Illamasqua štětce. Mě to taky malinko vadí, ale prostě prášek vyfouknu a je to. Cargo se mi tolik líbí, že prášení ignoruju.



Jsem docela zvědavá na recenzi, kterou jistě v budoucnu přinese Nik se svojí barvou tvářenky Cargo. Konkrétně mě zajímá, jak bude Nik hodnotit výdrž tvářenky. Jde především o to, že mám přesušenou pleť se suchými místečky a používám jako podklad oleje nebo hodně mastné krémy, na kterých extra dlouho nedrží nic. Proto bych Cargu nerada křivdila. Tyto informace proto, prosím, berte v potaz, když budete číst následující - Cargo tvářenka se přes den ztrácí a večer před odlíčením pozoruji malinké skvrnky na suchých místech tváří. Jakoby se tvářenka do shlukovala do ostrůvků. Je to tedy vidět pouze hodně zblízka, ale obvykle to na sobě nepozoruju.

I přes tento nedostatek jsem s The Big Easy extrémně spokojená a moc ráda se s ní líčím. Jsem si teda jistá, že mě jednoho dne omrzí, ale zatím je to hit :)
Pokud vás tvářenky Cargo zajímají, určitě nějakou vyzkoušejte. Netvrdím, že je to must have, ale rozhodně jde o strašně fajn záležitost.

14 komentářů:

  1. Odstín vypadá dobře na takový ten dolly look, což já ráda. Na kolik asi vyjde, mohu-li se zeptat :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já si dovolím dodat jméno eshopu, kde jsme nakupovaly, neboť je to dle mých informací jediný eshop v Evropě, který vede Cargo. Je to www.beautybay.com. Tvářenka vyjde na necelých 16 liber. Zrovna nyní mají opět akci na poštu zdarma.

    OdpovědětVymazat
  3. Já přemýšlím už od té poslední slevy nad Pargue a Tongou a nemůžu si vybrat. Původně se míbila i Lousiana, ale když jsem viděla swatche na delicate hummingbird, tak jsem si to hodně rychle rozmyslela.
    Nikoušku, prozradíš kteroupak máš?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Day, já jsem prvně taky chtěla Louisianu a rozmyslela jsem si ji z naprosto stejného důvodu jako ty. Nicméně si myslím, že by byla právě ten světlý rozjasňovač. Ovšem já fakt nelituju :)

      Vymazat
    2. Dajánko, já mám Molokai.

      Vymazat
  4. Ta poslední fotka vypadá dobře :) Mě se velmi líbí ten odstín :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na této fotce je barva asi nejvěrnější :)

      Vymazat
  5. Já znala jen ty pruhované, takže jsem na základě tvého článku musela progůglit i tyto a co si budeme povídat, vybrala bych si :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Mě tvářenky dvakrát neberou, ale to balení! Je normální si koupit něco co člověk moc nepoužívá/neprožívá jen kvůli balení?O:-)

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)