Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

28. 2. 2012

BURBERRY Lip Cover in Claret

Možná si pamatujete na moje ambivalentní pocity ze rtěnky RBR (recenze zde), kterou jsem dílem milovala a dílem nesnášela. Ten odstín mi nedal spát. Konečně mám plnohodnotnou - snad i lepší - náhradu!



Dekorativku Burberry jsem chtěla vyzkoušet už dlouho, ale dostat se k ní není úplně snadné. Takže ebay. Ze dvou dostupných odstínů jsem zvolila číslo 16. Claret s tím, že červená je vždycky dobrá.



Rtěnka, kterou dnes vidíte, je z řady Lip Cover. Další řadou je potom Lip Mist - z názvu je tedy jasné, že rozdíl bude v pigmentaci a kryvosti rtěnek.



K obalu toho moc říkat nebudu, podle mě je nádherný! V tomto hrozném počasí je těžké vyfotit cokoliv, proto si, prosím, představte nádherný kovový obal s vysokým leskem. Zkušená žena se ve víčku rtěnky zvládně pohodlně nalíčit :) Víčko je na magnet, který zapadne pouze v jedné poloze. Celkově moc pěkně vymazlené.

Odstínem je rtěnka báječně nositelná, určitě se nemusí polekat ani ženy, které výrazné rty obvykle nenosí. Červená je malinko tlumená, jde do malin, což je velmi slušivé, a obsahuje malé množství jemných třpyteček.



Textura je skvělá! Krémová a hydratační. Na rtech nádherně taje. Takové rtěnky miluju!



V jemné vrstvě vytvoříte přirozený a hodně atraktivní vzhled "přišla z lesa, kde jedla maliny". To podle mého soudu sluší naprosto všem ženám! Ve větší vrstvě je potom Claret bohatý a luxusní, plnokrevná ženská vínová.



Výdrž je parádní, rtěnka se samozřejmě otiskuje, ale i po jídle jsem měla stále krásné a jemně malinové rty, které stačilo oživit balzámem.
Jistě je vám z mých slov jasné, že jsem nadšená a Claret od Burberry doporučuji! 


14 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Skutečně je, rozhodně doporučuju! :)

      Vymazat
  2. Ten úsměv vypadá hodně nadšeně :)) Vypadá báječně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji! Úsměv je jednak nadšený, jednak mě lechtal manžel... Chlapi :)

      Vymazat
  3. Nádherná barva=) A na blond dokonalost sama=) Máš krásněj úsměv=)

    http://catherine-s-world.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  4. Strašně ti sluší a oceňuji precizní nanesení, radost se na takové fotky dívat!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, Vienn! Nanášení jde samo, rtěnka má super konzistenci.

      Vymazat
  5. Hani, ta ti moc sluší a souhlasím s Péťou - radost pohledět. :o)

    OdpovědětVymazat
  6. Juuu! Tak toto sú moje farby..je nádherná. A o obale ani nehovorím ;-)
    Aj na zahraničných blogoch si veľmi chválili textúru..písali, že je akoby gélová, veľmi príjemná.

    cajova.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. nadherna barva
    slusi ti
    http://sienastyle.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  8. Přesně takové rtěnky miluju, které "tají" a které se i po jídle vpijí do rtů. Moc hezká!

    OdpovědětVymazat
  9. Já jsem ten post skoro přehlédla!!! Taková nádherná rtěnka. Já se pokouším po čertech sehnat Burberry hnědý oční stín trench 21, škoda že dekorativka se do ČR nezasílá.

    OdpovědětVymazat
  10. Můžu se zeptat, kde bych takovou krásnou rtěnku koupila? Kosmetiku Burberry mají v parfumeriích, nebo pro ni chodíš úplně speciálně?
    O.

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)