Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

19. 2. 2012

Barielle Lust

Na začátku byla touha. Pravdou je, že na začátku každého mého nákupu je většinou touha, ale tentokrát to bylo jiné. Pokaždé, když nakupuju, neurčitě toužím nakupovat. Něco, cokoli, prostě toužím po aktu nakupování. Tentokrát jsem ale toužila po konkrétní barvě, měla jsem v hlavě jasnou představu a naprostá většina laků ji jednoduše nesplňovala. Chtěla jsem rudé želé, které nebude mít ani fousek vínový, naopak bude teplé, skoro brickové. A tento lak na swatchích tak opravdu vypadal. Nebo si jen já vysnila, že tak vypadá, protože jsem nutně potřebovala svoji stále sílící touhu uspokojit. Tak či onak, mám doma Barielle Lust ( jménem mě tedy uspokojil dokonale).




Lakování nebylo nic moc, spíš nic, než moc (tedy štětka jako štětky u China Glaze či Chanelu) , prostě mi to nešlo a je to taky pořádně vidět na všech fotkách. Všude díra, nerovnoměrně nanesené, žádné obloučky u nehtového lůžka, jen křivá čára. Ale proč vám to neukázat? Nechcete někdy vidět fotky někoho, kdo je rozhodně větší kopyto než vy? Nezvedne vám to alespoň trochu sebevědomí a neřeknete si: "Fujky, teda já lakuju stokrát líp než Nik!" No a proto vám to sem ráda dám, udělám vám radost, sebe trochu pobičuju, snad si i zastydím a příště se alespoň budu víc snažit. Hned několik much jednou ranou letí k zemi. Krásné a dokonalé lakování můžete obdivovat u Nuf a všech nehtových blogerek, u mě se prostě musíte spokojist s tímto výtvorem a vědět, že tady jde hlavně o barvu.




Lust je želé, tady splnil vysoká očekávání na plné čáře. Jsem už trochu přesycená všech krémíků a jiné textury jsem nikdy nevyhledávala, takže jelly je pro mě příjemná změna, která v mých očích má opravdu šťávu. 50% je tedy v kapse a je otázka, zda to bude celá stovka. Myslím, že jsem hned na začátku dala najevo, že stovky nedosáhneme. Ten lak je prostě studený ( a to mu moje fotky ještě sakra fandí a snaží se z něho dělat to, co bych ráda viděla), lépe řečeno je to rudá s vínovým podtonem. To já nechtěla, béééééé. Já chtěla rudou skorocihlu. A tu tedy chci i nadále, jen nevím, zda to toužení na chvíli nevzdám, protože se mi poslední dobou dost často děje, že ke mně vysněné věci přijdou tehdy, kdy o nich přestanu snít a urputně je všude hledat. Takže i tady asi zvolím stejnou taktiku. Myslíte ale, že to bude i tak fungovat, když to bude plánované netoužení? :) No, uvidíme, rozhodně vám dám vědět.


Edit1: čím víc se na ten lak koukám, tím víc se mi líbí. "Vínový" je furt stejně, ale je na něm něco zajímavého, co mě nutí na prsty stále koukat (možná je to jen ta moje příšerná technika lakování...)

Edit2: tak si tak říkám, zda mě trochu s tou cihlou a vínovou chápete. Vnímání barev je strašně subjektivní věc a já rozhodně nejsem z těch, kteří si myslí, že jsou v tomto oboru neomylní a že to, co vidí oni, je to jediné správné chápání barev. Takže místo stavebnin a pochutin ( rozuměj místo cihel a vína), vám raději přinesu nějaké přirovnání. Barielle Lust je dle mého jelly varianta barev, jako jsou OPI St. Petersburgundy či OPI Quarter of a Cent-Cherry. Tak snad mi nyní více rozumíme.

Edit3: slibuji, že stejně jako u tří zlatých vlasů či tří oříšků, i tato trojka bude poslední. Mám pro vás důležité sdělení - mám doma další rudé želíčko a hádejte co? Opět to není ono (to jsem ale věděla již v době nákupu) Takže co z toho dnešního povídání plyne? Taktika plánovaného nechtění u mě rozhodně nezafungovala, vážení. Podepsána Vaše Nik, která bude příště opět hodně toužit a všemožně hledat.

19 komentářů:

  1. Mě se ten lak barevně líbí, což jednoznačně znamená, že není cihlový. Ani trošičku :)
    Ale rozhodně je zajímavý.
    Nicméně já rozhodně nelakuju dokonale, to se taky neboj. A pokud mi nějaký lak nejde nalakovat dost esteticky, jistí to blogsale :)

    OdpovědětVymazat
  2. a mně se líbí hodně a to taky znamená že neni cihlový: ) a k tvýmu hledání mě napadá essie rock the croc, tens už zkoušela?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anni, díky moc za tip, na Essie kouknu, ale jejich štětka je mi stejně nesympatická jako štětka u Barielle, takže by z lakování asi stejně byl jeden velký mess. :)

      Vymazat
  3. Je krásný, jsem ráda, že jsem si ho taky pořídila. A souhlasím s Anníe, cihlový není, protože by se mi taky nelíbil :D

    OdpovědětVymazat
  4. Mně by se teda cihlová nelíbila, tahle barvička je nádherná:-)

    http://illussoire.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  5. Barva je moc pěkná, kdyby byl do oranžova, cihlova, hněda, tak by se mi nelíbil.

    OdpovědětVymazat
  6. Holky, díky, on je fakt pěkný. S tou cihlou jsem to asi ve vysvětlování nedotáhla do konce. Kdybych napsala jen prostě teplou rudou, tak by si většina asi místo modrého/vínového podtonu u studené představila oranžovou u teplé rudé. A to já právě nechci, chci rudou s teplým (nikoli oranžovým, ale terracota, tedy a la cihlovým) podtonem. Ufff.

    OdpovědětVymazat
  7. tak toto bolo pisane jazykom kmena, akemu nikdy neporozumiem :) vidim peknu sytu cervenu, netusim, co je zele, aka je to tehlova ci vinova, ale vidim chutnu, taku, no dajme tomu ceresnovu farbu. kvalitu nalakovania nekomentujem, bo na to absolutne mandat nemam, kedze som spominane kopyto na tieto veci. aj ked, dievcence, casto nepisem, vedzte, ze citam kazdulinky prispevok a tetelim sa blahem, ako hovorite :)
    amaterka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Amaterko, já stejně jako ty jazykem kmene nehtových blogerek nemluvím a moje slovní zásoba je v této oblasti na úrovni batolete. Proto se snažím spíše barvy přirovnat k jiným, dle mého známějším odstínům laků.

      Vymazat
  8. Mne sa toto želé páči ! A s tým lakovaním si nič nerob, ja mám tiež dobré a zlé dni, počas tých zlých som schopná polakovať si celé zápästia :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chi, zápěstí, tak to je super, to příště zkusím a vyfotím. :)

      Vymazat
  9. Achich Nikoušek to nemá v životě jednoduché :D já jsem na ty červený lama, podtóny asi moc nerozeznám, nicméně se mi strašně líbí, šilhám po ní už delší dobu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hurá, konečně někdo vidí, co jsem to za chudáčka malého a ubohého. Nuf o tom přesvědčuju roky a ona je stále slepá... Takže toto je rajská hudba pro moje uši. :)

      Nicméně ad červená - Dáši, já rozhodně ty podtony taky moc nerozlišuju, to přenechám jiným odborníkům.

      Vymazat
    2. Že prej chudáček! Takových chudáčků byste si přály potkávat denně víc, byste se cítily už úplně nemožné... Chudáček su já, protože mám k tomu plno důvodů, ale teď je psát nebudu! Tak!

      Vymazat
  10. A jaká je ta další co sis pořídila?;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dejni, je to Nicole by OPI Sealed with a Kriss.

      Vymazat
  11. Jéje, tak budu asi jediná, ale mně se ten lak moc nelíbí. Asi, že v něm vidím malinko hnědé (a to já u červené nerada).

    OdpovědětVymazat
  12. Tak na me vypada úplně jinak:-). Barva dokonalá, lakovani rovněž. Ale druhy den se zacal slupovat :-(.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Táni, tak to se budu těšit na fotky u tebe na blogu někdy v budoucnu. Pro mě lakování špatné, výdrž taky žádná sláva, ale zvládl asi o den víc než u tebe. :)

      Vymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)