Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

6. 1. 2012

SIGMA ROUND KABUKI F82

Debaty o štětcích jsou vždycky hodně nejednoznačné a obsáhlé. Je to logické, každá jsme jiná, každá potřebujeme a preferujeme něco jiného, každá jsme jinak motoricky zdatná. Mnohokrát jsme se tu bavily o značkách, které ano, které ne, které s výhradami... Štětce od Sigmy po zkušenostech už skutečně ráda nemám a nikomu je nedoporučuju, nicméně syntetickému Round Kabuki F82 jsem po přečtení milionu recenzí šanci dala. A celkem jsme se spřátelili.



Je to kus hmoty, žádné tintítko! Když mě někdo u líčení napadne, určitě se ubráním :) I na tváři mám občas pocit, že na sebe sahám klackem :)



Rozhodujícím důvodem pro koupi byl u mne syntetický vlas, který je v recenzích popisován jako ultrajemný. Je to pravda. Tím, že je vlas poskládán neskutečně hustě a je krátce střižen, je F82 hutná a pevná. Je to prostě špalek měkkých vlasů dokulata střižených.




Z rukojeti už tak nadšená nejsem, plast se mi zdá laciný a je na něm všechno vidět. Uchycení štětce k rukojeti taky nevnímám jako geniální, nicméně štětec se nekýve, drží pevně i po dvouměsíčním používání a praní po každém styku s tváří - a to je podstatné. Koneckonců byl štětec poměrně levný, takže tyto drobnosti chápu a odpouštím.

Štětec má jistě mnoho možností využití, já jsem ho koupila na makeup a ani jsem ho na nic jiného nezkoušela. Předpokládám, že na pudr a minerální makeup už je příliš hustý a krátký. Pudrové produkty nanesené takhle hustým štětcem by asi udělaly dost hrůzostrašný nános, možná to jednou vyzkouším a z legrace vyfotím :)

Už o mě víte, že se líčím moc ráda, na druhou stranu jsem ale lenoch. Na F82 mi plně vyhovuje to, že na vrcholek jeho hustého vlasu kápnu svoji dávku makeupu - naťupu ho na tváře, čelo a bradu a pak už jen rozetřu. Makeupu používám hodně málo a štětcem pracuju ještě i ve chvíli, kdy už nikde makeup není vidět. Díky tomu je pak makeup neviditelný, rovnoměrně rozetřený a pěkně sedí i bez báze.





Možná je to minus F82, možná jde jen o jeho vlastnost logicky vyplývající z extrémní hustoty vlasu - tento štětec strašně žere makeup! Právě proto doporučuju kroužit ještě nějakou dobu poté, co je makeup ve štětci i na pleti viditelný. Jen tak ze štětce dostanete maximum a pleť je sjednocená. Kdybyste moc pospíchaly, budete mít na tváři, kam jste daly první ťupku makeupu, větší nános a na druhé v pořadí mnohem méně :)
Jistě je možné obejít to tím, že dáte makeup na pleť prstem a štětec použijete až poté. Chápu, že nejsou všichni leniví a pohodlní jako já :)

po ťupnutí na tvář


V recenzích se dočtete o slabé stránce tohoto štětce - špatně se pere a neschne. To je teda pravda, ale nevnímám to jako minus. Je to fakt, který vyplývá z jeho hustoty a krátkého vlasu. Zajímalo by mě, jak by tuto vlastnost ony kritičky navrhovaly řešit...

Když svoje poznatky shrnu, vychází mi velmi dobrý a krásně jemný kabuki za nízkou cenu, který ovšem v koupelně mnoho parády nenadělá. Bála jsem se ho, ale rozhodně to není žádný průšvih.  

To ovšem neznamená, že u Sigmy nakoupím víc věcí! Ostatní jejich štětce jsou podle mne na hranici použitelnosti.


15 komentářů:

  1. Já ho tedy nakonec objednala, takže jsem zvědavá, zda budu alespoň tak spokojená jako ty. Ale snad ano. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já na makeup používám MAC 187SE, ten je řídkej a taky sežere neuvěřitelné množství produktu. Proto asi nikdy nebudu na makeup používat štětec denně, protože je mi líto té velké spotřeby :-( Ale výsledek samozřejmě vypadá se štětcem lépe, takže ho použiju vždy, když mi na výsledku hodně záleží.

    OdpovědětVymazat
  3. S make-upem mám zatím velice málo zkušeností (hanba mi :-), tak sháním tak po troškách info, jak ho vůbec nanést tak, aby byl doopravdy neviditelný. V rámci možností, že. Všude se člověk dočte, že make-up se nanáší buď prsty, nebo houbičkou. Ale štětec? To slyším poprvé. Musím to testnout :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Já ho dostala na vánoce a souhlasím, je to nejlepší štětec od Sigmy. Mám od nich tuhle http://www.sigmabeauty.com/Complete_Kit_p/ck001.htm sadu a totální propadák! Štětce pelichají a škrábou :/ Takže až našetřím na štětce od jiné značky, tyhle půjdou okamžitě z domu...

    OdpovědětVymazat
  5. Viennetko, mě tenhle MAC příšerně vadil. Škrábal mě a byl mi nepřesný!

    Bebe, štětce na makeup rozhodně nejsou ničím novým. Určitě nějaké otestuj. Většina lidí preferuje ploché.

    Veroniko, mám na Sigmácké sady stejný názor :)

    OdpovědětVymazat
  6. nuf, zkusím díky za tip :-) ještě dotaz... kolik tak make-upu spotřebuješ na jedno nalíčení? Plus mínus odhadem. Já se pomalu bojím víc ťupnout, aby z toho pak nebyla maska :-D

    OdpovědětVymazat
  7. Bebe, to, co je vidět na fotce. Víc nepotřebuju.

    OdpovědětVymazat
  8. nuf a máš vyzkoušený i některý z těchto štětců? http://vanitytime.blogspot.com/2012/01/muj-steteckovy-zaklad.html

    OdpovědětVymazat
  9. Bebe, já se přidám, měla jsem všechny štětce, o kterých píše Táňa na blogu, ale prostě oproti jiným, které nyní s Nuf používáme, jsou všechny MAC strašně tvrdé a pichlavé. Jediný, který také miluju, je MAC 217. Na tvář bych už MAC nedala. Nuf vyzkoušela také všehcny tyto, takže věřím, že její odpověď bude velmi podobná jen s tím rozdílem, že ona už ani 217 nepreferuje. :)

    OdpovědětVymazat
  10. Bych nevěřila, jak je těžké vybrat ten správný štětec. Díky vám oběma za rady. To jsou přesně ty postřehy a tipy, co mi v obchodě neřeknou :-)

    OdpovědětVymazat
  11. A jaký štětec mi doporučíte? Jsem zmatená a nevím, který koupit.

    OdpovědětVymazat
  12. Rozo,
    pokud sháníš štětec na makeup, nejprve se rozhodni, zda chceš placatý (který bývá používán častěji) nebo takovýto kulatý. Taky je dost důležitá cena, kterou jsi ochotná do štětce investovat. Je dost těžké odpovědět na tvoji otázku jen tak :)
    Tato Sigma je na makeup rozhodně velmi příjemná, zde na blogu najdeš taky recenzi skvostného štětce Cozzette. Ten doporučuju MOC!

    OdpovědětVymazat
  13. Nuf, nejdříve si chci pořídit štětec na make-up a pudr, postupně dokoupit na tvářenku, stíny a linky. Zatím používám sadu štětců Coastal scents a teď jsem si pořídila Stiple Blush od Elfu. Protože při pročítání vašeho blogu jsem dospěla k názoru, že základem krásného líčení jsou kvalitní štětce, chci si pořídit něco lepšího. Popravdě když vidím některé precizní výtvory, přijdou mi nenamalovatelné, tak snad je zakopaný pes v těch štětcích :-). S SB od Elfu jsem spokojená, nanesený make-up tímto štětcem je výrazně lepší než prsty. K otázce ceny: ráda bych se vešla za větší štětec max. do 1000kč. Samozřejmě pokud by to byla polovina nebudu se zlobit i to mi přijde dost. Děkuji za rady.

    OdpovědětVymazat
  14. Rozo,
    to máš slušnou částku na štětec! V této kategorii už se vybírá slušně. Já osobně mám strašně ráda štětce Illamasqa - od nich skoro všechno, Cozzette - taky skoro všechno, od MAC bych s klidem doporučila 190 na makeup a 217 na oko. Levnější Real Techniques bych povybírala na oči, ty na tvář jsou na mne hrubé.
    Pokud chceš štětce vybírat na vlastní oko, zajdi si do Sephory. Některé z jejich štětců jsou velmi dobré - i když ne všechny.
    Jinak se štětci je to cesta pokusu a omylu a každá z nás si do ruky dostane nejlíp něco jiného. A nezáleží jen na tvaru štětce, kolikrát štětce stejného tvaru od různých výrobců zanechají naprosto odlišný dojem.
    A hodně je to v rukách...

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)