Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

30. 1. 2012

S tebou mě baví svět

Každý je máme a každý je máme jiné. Někdo jich má hodně a někdo jen malou skupinku, ale prostě u každého se najdou. Bez nich není život tak sladký, naopak s nimi je vše hned hezčí. Provázejí nás všedními dny i svátky a my na ně hned tak nezanevřeme. S některými dokonce zestárneme, s některými sice strávíme jen pár měsíců, ale stejně nám utkví v paměti. Nez nich to prostě nejsme my. Mluvím o našich favoritech.

Michael Kors hodinky - tuhle značku u hodinek miluju. Poslední dobou je docela trendy, mnoho zahraničních blogerek nějaké má. Já je mám proto, že se mi líbí jejich design. Mám již třetí kus, vždy trochu jiný, ale tyto poslední se mi líbí nejvíc. Již jsem vyrostla z množství kamínků, které se mi kdysi musely třpytit kolem celého ciferníku, nyní mám raději klasičtější variantu. Nikdy ne kožený řemínek, vždy stříbrný kov.


Balerínky - tyto jsou Geox, ale mám mnoho různých. Jelikož jsem vysoká (opravdu hodně vysoká), podpatky nosím jen výjimečně. V balerínkách si připadám ženská, dokonce téměř zpět v dívčích letech, jsou pohodlné a dobře se mi v nich běhá za synem.



Green Gate porcelán - láska na první i stý pohled. Ne všechny motivy promlouvají mým směrem, ale jakmile vidím béžové tony, jsem ztracená.



Anna Sui zrcátko- naprostá drobnost, ale vždy mi při letmých úpravách zevnějšku během dne zvedne náladu. Spojuje v sobě totiž dva protipoly - minimalistické, lesklé, černé, hranaté tvary se snoubí s motivem motýlků a krajky. Sama sebe bych necharakterizovala lépe. Tohle jsem prostě já.


Daisy - plyšová hračka Russ, která patří mému synovi. Je již pořádně špinavá, ale je to miláček. Nejen jeho, mám ji ráda i já. Usínáme spolu všichni tři, držíme se za ruce a já neznám hezčí chvilky. Daisinka je prostě parťák.


Cannes, Antibes, Monaco, Monte Carlo - tento kousek země miluju. Vážou se mi k ní krásné vzpomínky, teplo, slunečno a krásná vůně.



Louis Vuitton - přiznávám, je to opravdu láska. U žádné jiné značky jsem nevydržela tak dlouho a neměla od ní tolik kousků. Lojza prostě umí. Dokázal ze mě udělat maniaka, který nakupoval naprosto nekontrolovatelně. Jednu dobu jsem byla striktně LV monogamní a viděla to jako jedinou správnou cestu. Nic ale není černé a bílé. Svět je barevný a i když barvy nemám ráda, uznávám, že ve všem je dobrá různorodost. Proto nyní objevuji i jiné značky, aby Lojzovi nebylo mezi jen Lojzíky tak smutno.


Červený lak na nehty - to je prostě klasika. Netvrdím, že se v něm každý musí cítit skvěle, ale myslím si, že pro každý typ pleti se dá najít vhodná červená. Sama červenou v šatníku nemám. Ač jsem blondýna, nesluší mi. Zkoušela jsem to mnohokrát a nikdy to nebylo ono. Douho jsem tento boj nechtěla vzdát a tvrdošíně nakupovala červené kabelky, šály, trika. Fakt to neměo význam, vždy šlo vše z domu ještě rychleji, než do něj přišlo. Já prostě nejsem Karkulka. Když jsem to pochopila, ulevilo se mi a vlastně mi to nevadilo, protože na nehtech mi červená naopak sluší ze všech barev nejvíc.



Snubní prsten - tento kousek je prostě pro mě nej. A ano, je to proto, co symbolizuje, přestože to pro někoho není podstatné, pro mě ale ano. Mám sice doma hezčí prsteny, ale tomuto se v mé hlavě nic nevyrovná.


MAC - jednu dobu a není to tak dávno, jsem byla MAC obsessed. Nyní se vše vrátilo do normálních kolejí a já mám doma jen pár MAC kousků, přesto musím uznat, že je to moje nejoblíbenější značka dekorativky a asi vždy bude, i když poslední dobou z jejich krámu odcházím s prázdnou.



Elizabeth Bennet a Mr. Darcy, Edward Cullen a Bella Swan, Chuck Bass a Blair Waldorf - mám ráda milostné příběhy a tato šestice mě nejvíce chytá za srdce stejně jako díla, v nichž jednotlivé dvojice vystupují.



Juicy Salif - ikonický odšťavňovač je jediným doplňkem v naší domácnosti, který nemá jepičí život. Je s námi již téměř sedm let, koupili jsme si ho těsně před svatbou a narozdíl od mnohých doplňků, které po několika měsících vyhazuji, je s námi (tedy hlavně se mnou v kuchyni) neustále.



Nejsi mé druhé já, jsi mé první ty - parafráze výroku dánského filosofa Sorena Kierkgaarda, který naprosto vystihuje můj pohled na lásku.



Natuzzi - design, který s mužem milujeme. Máme od nich celý obyvák od stropu až po podlahu.



Modré z nebe na druhou - moji all time favourite








24 komentářů:

  1. Krásný článek, který se skvěle četl, Pavli. :)
    jj, ty mě prostě budeš vždycky inspirovat.;)
    A styl Natuzzi se mi moc líbí. :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Verunko, díky moc a jsem potěšená, že mohu být pro někoho inspirací.

      Vymazat
  2. Krom toho Stmívání super post.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jájo, chápu, že Twilight není každého čálek čaje. :-)Taky díky.

      Vymazat
  3. Pavli, napsáno naprosto skvěle, netřeba komentáře..a ten odštavňovač je zajímavý ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lucinko, on je to takový podivný pavouk, ale já ho prostě miluju.

      Vymazat
  4. Hezké! Já MAC zkrátka nepochopím, nejsme si souzeni, ale co se LV týče, tomu rozumím moc dobře... Jen k hodinkám s kamínkama jsem se po pár letech zas vrátila :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já MAC už také tolik nepreferuju, ale je pravda, že makeup, pudr a korektor neznám lepší než od nich. Vím, že tobě nevyhovují jejich stíny, ale ono u nich záleží moc na finishi, ty, co jsi vybrala ty, jsou zrovna fakt dost slabě pigmentované. Pokud bys někdy sehnala něco ze starflash kolekce, tak to je textura lepší než tvoje milovaná Naked palette od UD. Ad UD - dá se koupit třeba na asosu a hqhair, vím, že jsi to na blogu řešila. :-)

      Vymazat
  5. Pokaždé když jsem popojela dolů, udělala jsem jé. Pavli moc pěkný příspěvek, více takových. Myslím, že poslední fotka je krásná a něžná.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dajánko, moc díky. Poslední fotka je srdeční záležitost. :)

      Vymazat
  6. Ač tě znám jen přes internet, celou dobu, co jsem článek četla, jsem pokyvovala hlavou a říkala si: ano, to je celá Pavlínka! :-) Moc pěkná mozaika o tobě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Peťulko, děkuju. Jsem ráda, že se mi podařilo vystihnout přesně to, co vidí i mé okolí.

      Vymazat
  7. Perfektní post!
    A jsem ráda, že chválíš MK hodinky, protože už delší dobu po jedněch koukám... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáši, MK hodinky jsou nej, přepokládám, že si jiné v blízké budoucnosti ani kupovat nebudu, tahle značka splňuje vše, co potřebuju. Navíc cenově jsou víc než přijatelné.

      Vymazat
  8. Taky chválím originalitu postu, moc pěkný nápad, udělat takový minipřehled toho, co tě baví a je ti blízké :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Terezko, moc děkuju. Já mám ráda podobné posty, které jsou trochu osobní, ale stále v únosné míře pro tento virtuální svět.

      Vymazat
  9. Post na jedničku, akorát ti tam chybí moje fotka!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Že já na tebe vždy zapomenu, jsem to ale parťák na prd. :)

      Vymazat
  10. Krásně napsáno a v pár bodících se ztotožňuji :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veru, díky, já se právě taky v mnoha bodech viděla ve tvém článku s "abecedou". :)

      Vymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)