Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

18. 1. 2012

ROUGE BUNNY ROUGE Long-lasting Eye Shadow in Periwinkle Cardinal and Mysterious Tinamou

Po dvou recenzích na Rouge Bunny Rouge stíny Abyssinian Catbird a Chestnut-napped Apalis, které vám přinesla Nuf, jsem tu také se svými dvěma centy a to doslova. Dnes si podíváme na zoubek dalším dvěma RBR stínům, které jsou z odlišné barevné skupiny než předešlé dva. Není na nich nic neutrálního, nic, co běžně z Nuf vyhledáváme. Barvy, které jako jediné u mě dostávají vedle neutrálek zelenou, jsou navy a teal. Proto jsem i u RBR sáhla mezi ně.



První volbou byl decentní Periwinkle Cardinal. Pokud bych vám ho měla přibížit porovnáním s něčím známějším, přirovnala bych ho k MAC Surreal. Oba jsou nádherné, oba mají stejný finish, přesto se v něčem ličí. Periwinkle Cardinal je seafoam barvička a jak už jsem napsala, je decentní a něžná. Silná v pigmentaci a metalickém finishi, jemná svoji silou odstínu. Má v sobě stříbrné odlesky a to ji právě liší od Surrealu. V něm se to totiž vše třpytí zlatem, PC je tedy chudším příbuzným, neb se spokojí s levnějším kovem, ale díky němu se více hodí na denní nošení. Není dekadentní a honosný, přesto je chic. Prozáří váš pohled, ať už ho použije na celé víčko, nebo pouze jako určitý akcent vašeho líčení třeba na spodní linku. Perfekntě se hodí k lila odstínům, k něžné růžové, ale směle konkuruje i neutrálním tělovkám. Je to pořád BARVA, přesto je na hranici s neutrály. Pro mě je ale přesto moc barevný. :) Jsem šedá myš a mám ráda pevnou půdu pod nohama v podobě všech nude a hnědých odstínů.





Mysterious Tinamou je ještě větší pecka. Pokud vidím Periwinkle Cardinal jako moc barevný, vlastně ani nevím, jaká slova použít v tomto případě. Kdysi jsem téměř výhradně nosila jen takovéto odstíny. Milovala jsem všechny teal barvy na očích a oblečení. Ale pak náhle jako když utne. Přestaly mě bavit, asi mi i přestaly slušet, nebo se v nich já přestala cítit. I tak jsem ale zatoužila po MT. Víte, já se stále na tyto odstíny ráda koukám a kochám se jimi. MT je velmi intenzivní a svítí jako drahokam. Tím mě strašně přitahuje. Opět se ho pokusím přirovntat k jednomu (či dvěma) odstínu do MAC, který stejně jako v prvním případě Surreal prošel mýma rukama. MT je bratrancem limitkového Birds and Berries z Liberty of London kolekce či Strike a Pose z Love that Look starflashové kolekce. Zatímco MAC je více zelený ve svém podtonu, MT má blíže modré, a proto jsem si původně v době, kdy jsem ho objednávala, myslela, že je to klasická navy. By to naprostý omyl, který byl způsoben jedním špatně nafoceným swatchem (bohužel i na mých fotkách se tento ptáček snaží zakrýt svoji skutečnou tvář a přesvědčuje vás, že by si na navy mohl alespoň chvilku zahrát), protože se z navy vyklubala klasická teal. Opět, jak je u RBR stínů zvykem, silná pigmentace a metalický finish, jemně mletý. Na oku vydrží celý den i bez báze. Myslím, že tento fakt je už asi zbytečné v souvislosti s RBR stíny opakovat, na druhou stranu je to většinou to podstatné, co u stínů hledáme, takže malé připomenutí rozhodně není na škodu.








Verdikt: Co napsat - prostě si nějaký RBR stín kupte a pak pochopíte, proč vždy tak jásáme. Barevně si jistě vybere každý. Já sice také vybrala, i když barevně až moc barevně, ale to je jen můj problém, proto tyto dva stíny nabízím nějakému zájemci a vám ostatním slibuji, že v budoucnu přinesu ještě jednu recenzi na poslední RBR stín, který mám. A ano, tipujete správně, to nejlepší náš opravdu teprve čeká.

9 komentářů:

  1. Pavli, prosím, jak vypadá Cardinal ve srovnání s pigmentem Pastorale, pokud jsi ho měla? Já ho totiž vidím skoro stejně, jenže jak je to s těmi svoči, že... (MT vidím čistě navy :-) ). Mě totiž z neznámého důvodu zaujal ze všech nejvíc (muselo mi přeskočit :-) ), ale vůbec nevím, jestli bych s ním dovedla něco provádět. A doufám, že nás čeká Delicate H. :-) Z toho jsem špatná, protože na jednou vypadá nádherně, jednou nijak a vůbec nevím, co si myslet, přestože by to teoreticky mělo být pro mě úplně to nej nej. Díky.

    OdpovědětVymazat
  2. Reni, vidíš, Pastorale mě nenapadnul, ale když o tom nyní uvažuju (ano, měla jsem ho a moc se mi tehdy líbil), tak je PC velmi blízko. Jen PC je více metalický, u Pastorale je to spíše perleť, jestli dokážu správně popsat ten rozdíl. Tinamou opravdu navy není, je to Strike a Pose jak vyšitý. Vůbec se nedá pořádně nafotit. A Delicate Hummingbird nás bohužel nečeká, protože to je na mě moc mauvefialovostudenoteplé :-) a to mi vůbec nesluší. :-) A čekají nás celkem dva stíny, ne jeden, špatně jsem počítala. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Nevadí, ono mi to stejně nedá a vyzkouším DH osobně, až bude příhodnější doba :-) Já mám právě pastorale hrozně ráda, bohužel je to jedna z těch barev, co se mi strašně líbí, aniž by se s nimi dovedla nějak smyslupně nalíčit :-) Pořád se snažím si namluvit, že je to tím, že neumím s pigmenty, že v jiné formě by to jistě šlo :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Hmm...chápu to správně, že se prodávají?..na blogsale nejsou...jestli jo, tak se mi sakra líbí a jeden bych si vzala :)

    OdpovědětVymazat
  5. Jájo, ano, je to tak, prodávají se, jen jsem to ještě nehodila na blogsale stránku. Klidně písni, o který máš zájem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. líbil by se mi cardinal...jaká by byla cena?

      Vymazat
    2. Byl by za 450kč včetně pošty.

      Vymazat
    3. to je trapný..myslela jsem, že je za míň...omlouvám se,ale nevezmu si ho :(

      Vymazat
    4. To je v pořádku, ale vzhledem k tomu, za kolik se nyní dá koupit na Zunetě ( 22 GBP + 5 GPB pošta), to levněji opravdu nejde, i toto je celkem málo.

      Vymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)