Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

4. 1. 2012

ROUGE BUNNY ROUGE in WORD OF MOUTH

Rtěnka od RBR byla dalším logickým nákupem, no řekněte samy, dámy :)
Vzhledem k nadšení ze stínů a tužky jsem se ani nebála objednávat a věnovala jsem se pouze výběru odstínu. I tentokrát jsem se nechala ovlivnit prodejností jednotlivých barev a vzala jsem Word of Mouth - jeden z bestsellerů. I podle videí a swatchů se mi barva líbila, nebylo se, čeho bát.





Barva sama o sobě je fakt povedená. Podle mě je to skutečně "jen" malinko intenzivnější barva rtů. Slůvko jen jsem dala do uvozovek záměrně, protože něco takového jsem docela dlouho hledala. Trocha červeně, trocha růžové, ani jedno nepřevažuje (věřte více fotkám na rtech).

Intenzita je tak akorát, rozhodně nejde o moji klasickou plnou red. Ačkoliv na této fotce rtěnka vypadá dost výrazně, vysloveně splývá se zbytkem obličeje a výborně jej doplní.


Textura se mi taky strašně moc líbí, rtěnka je hodně hydratační, lehká a výborně se vrství. I v tomto bodě jsem spokojená, protože tyto atributy hodnotím vysoko. Troufám si říct, že jde o odstín na jakoukoliv příležitost. Je to skutečně "pusová" rtěnka :)



Až potud jsem skutečně nadšená, bohužel mám na srdéčku jedno velké ALE...

Obal.

Je kovový, velmi pevný a vpravdě nedobytný. Tuhle rtěnku prostě neotevřu! Na netu jsem sice dopředu našla zmínky o špatném otevírání, ale nějak jsem si nedovedla představit, že to bude až tak drsné. Dočetla jsem se, že se obal rychle ochodí a pak jde otevřít slušně, ale asi mám ráno ruce od krému nebo vody, možná jsem slabčák - nevím. Do rtěnky jsem se zatím dostala všeho všudy třikrát a z toho dvakrát mi ji otevíral manžel. Nic pro mne a nic pro moje rána, kdy fakt nic velkého nestíhám a mořit se se rtěnkou, na kterou se jinak moc těším, se mi zajídá.
Tím mě soudruzi z RBR tak neskutečně otrávili, že tuto jinak báječnou rtěnku dávám ihned v plén. Kdo máte zájem, napiště si na mail sofastars@seznam.cz a okoukněte i naše další přebytky na stránce Blogsale.

7 komentářů:

  1. Jéé, tak jsem poslala email
    Day

    OdpovědětVymazat
  2. Jak dlouho bydrží na rtech bez přepudrování či jakýkoliv úprav?

    OdpovědětVymazat
  3. Tak aspoň víme, v čem udělali soudruzi z RBR chybu... :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Day, díky :)

    Yapono,
    podle mě vydrží slušně. Mám pocit, že rty moc pěkně natónuje a ubývá rovnoměrně. I když mizí, rty jsou takové malinové. Já rtěnky obvykle používám jednou ráno, pak v práci po obědě, někdy ještě před jednáním (pokud nějaké je) a nepudruju. Po práci byl ještě u odlíčení červený tampónek. Rtěnka, která v tomto režimu nevypadá dobře, se neohřeje :)

    Bebe,
    možná jsem měla dát rtěnce šanci a nějak ten obal vychodit, ale fakt na to kašlu!

    OdpovědětVymazat
  5. Zbytečně by ses každé ráno nervovala. A těch sprostých slov co by určitě padlo při otevírání. Než takový začátek dne, to radši nic :-))

    OdpovědětVymazat
  6. Bebe, souhlas :) Vždycky jsem pak popadla jinou rtěnku...

    OdpovědětVymazat
  7. Pro mě je to nejlepší rtěnka, jakou jsem kdy měla(odstín, konzistence, výdrž, prostě všechno) a i když to rozcházení obalu není nic moc, tak si rozhodně objednám další odstíny. Asi nemůže být nic dokonalé :)

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)