Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

31. 1. 2012

NEHTY: barva - nebarva

Víte, jak jsem vám tu vykládala, že nehty si lakuju buď ve stylu MNBB (my nail but better) nebo potom červenou nebo vampy. No, tak evidentně občas potřebuju i něco jiného. Tentokrát za to může Scarlett Johansson, kterou jsem uviděla vyfocenou na nějakém blogu při nákupu kafe. Vypadala tak nějak úplně normálně a na nehtech měla takový nějaký úplně normální lak. Meruňkový, narůžovělý, broskvový, ..., nevím přesně. Ale byla to barva, která se s ničím netříštila a vysloveně nekřičela. Bylo to pěkné a upravené, i když jinak herečka vypadala dost ležérně. Bylo to jiné a prostě mě to zaujalo.

Takže jsem zakoupila dva laky, které se mi podle barev, swatchů i názvů líbily a zdály se mi, že nebudou rušit. Tady máte jejich fotky a celkem mě zajímá, co vy na to. Nejsou to žádné horké novinky, ale o to mi jde skutečně až v poslední řadě.

OPI Nomad´s Dream





OPI Chicago Champagne Toast





Kvalitu laků si dovolím shrnout najednou. Oba jsou totiž strašně fajn na lakování, ač jsou perleťové, nepruhují a nedělají cestičky. Pěkně schnou a dlouho vydrží. Zkrátka oba perfektně naplňují očekávání, která vkládám do laků značky OPI.

Barevně se mi nejprve líbil víc Champagne toast, zdál se mi univerzálnější a tak nějak modernější. Fotky bez blesku mi bohužel vyšly nevěrně a rozmazaně, nicméně barva i s bleskem odpovídá. Pouze za dne bílého je lak malinko méně lesklý. 
Ač byl Chamapgne toast nejprve favoritem, zjistila jsem, že Nomad je strašně lichotivý a slušivý, obzvlášť v hnusném a šedivém počasí. K pleti je malinko teplejší a přirozenější. Na fotce s bleskem vyšel dost meruňkový, ale při běžném nošení a pohybu ruky vyznívá mnohem tlumeněji.

Takže prozatím si nechávám oba, jsou to takoví spolehliví parťáci, co nezklamou. Možná většinu z vás ani nenadchnou, ale o to mi vlastně při výběru šlo :) Barva - nebarva.



10 komentářů:

  1. Stále dokola obdivuji tvoje nehty, jejich tvar a dokonale uklizeno v místě kůžičky. :) Dle mého jedny z nej nehtů v české blogosféře.

    OdpovědětVymazat
  2. více než barvu bych taky ráda pochválila tvar a úpravu nehtů! konečně žádné dlouhé, do rovna upilované a pěstěné drápy :) tohle je podle mě ideální tvar i délka nehtů!

    OdpovědětVymazat
  3. Holky, moc děkuji! Je to moc milé!

    OdpovědětVymazat
  4. tiez sa musim priklonit k pochvalam na tvar aj dlzku nechtov :)
    nuz za mna skor Champagne, viac vynikne a stale nie je vyzyvavy...

    OdpovědětVymazat
  5. Tak toto nejsou zrovna moje barvy ale není to tím že by se mi nelíbily ale nesluší mi.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kecko, tobě na rukách sluší všechno. Když čtu chválu na tvar svých nehtů, myslím na to, co by holky psaly na ty tvoje.

      Vymazat
  6. jo, tak ten první se mi líbí. což mi neni podobný. ale koukám teď na seriál z přelomu padesátek šedesátek a ty paní tam nosej takovýhle nehty (kromě rudejch samozřejmě) a já teď chci bejt celá jako ony.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ani, je pravda, že Nomad je strašně starosvětský. Myslela jsem si, že to někomu bude vadit :)

      Vymazat
  7. Moc děkuji za všechnu chválu na tvar nehtů. Musím říct, že mě to i překvapuje. Rozhodně nepatřím k nejelegantnějším a nejupravenějším ženám z ulice...

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)