Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

14. 1. 2012

Miriam Quevedo Restructuring Luxe Caviar Serum

Poté, co jsem zde v prosinci napsala recenzi na přípravky Macadamia Natural Oil, bez nichž si neumím představit péči o svůj vlasový porost, mi napsala Liduška a nabídla mi na vyzkoušení věcičku, se kterou má sama dobré zkušenosti. Samozřejmě jsem nadšeně tuto možnost přijala. Přišel mi velmi štědrý vzorek (50ml) kaviarového sera od značky Miriam Quevedo, o níž jsem do té doby neměla ani ponětí. Proto jsem poprosila Lidušku, zda by nám nemohla napsat něco bližšího o dané značce a také o produktu samotném. Dovolím si překopírovat její text a poté vložit svoji zkušenost.



Miriam Quevedo

Miriam Quevedo je značka, která spojuje kvalitu a detail tak, že nabízí nejnovější pokroky v kosmetologii a péče o vlasy. Vyrábí funkční kosmetiku obsahující vysoké koncentrace exkluzivních high-techových aktivních látek. Miriam Quevedo se opírá o 35letou firemní tradici a ztělesnuje vědomosti několika generací.

Miriam Quevedo výrobky působí díky kombinaci vysoce koncentrovaných a účinných látek a nejnovějšího technologického know-how přímo na buňce pleti či vlasů. Vnikají do hloubky vlasů a opravují tam narušené buňky, dodávají jim nutné živiny a látky k opravě jejich struktury, jako je kolagen, keratin, aminokyseliny, proteiny, stopové prvky a vitamíny. Procesy jako hydralizování či kvaternizování stejně jako nanotechnologie v tomto napomáhají. Exklusivní selektované přísady jako kaviar, 24 karátové zlato, platina, diamanty, imperiální orchidej, organický arganový olej, výtažky z Goji Berry a Acai dělají z této vlasové péče vysoce účinnou luxusní a ucelenou zbraň protí stárnutí a pro prodloužení či obnovení mladí vašich vlasů.


RESTRUCTURING LUXE SERUM:

Aktivní látky: Kaviar-anti age efekt,
Sojové isoflavonoidy- obohacují vlasové vlákno, extrakt z pivovarských kvasnic s vitamínem B- zvyšuje ochrannou a regenerační schopnost vlasového vlákna. Serum obnovuje vlasovou strukturu, dodává vlasům lesk a sílu, intenzivně výživuje díky kaviáru




Potud tedy slovo odborníka a nyní laický pohled.

První, čeho jsem si samozřejmě všimla, byla vůně. Konvalinky. S konvalinkami mám trochu potíž. Jednak mi nevoní v reálu, ale hlavně si vždy vzpomenu na doby dávno minulé, kdy jsem byla ještě malé dítě a v každé drogerii byly tehdy k sehnání tzv. živé květy. Naskočí mi husí kůže pokaždé, když si tento obraz vybavím v paměti. Ale tato konavilka je jiná. Velmi jemná a příjemná. Na vlasech vydrží asi dva dny, ale opravdu jen jemně provoní, není to závan, který se za vámi táhne přes půl ulice (myslím, že tak to bylo v případě oněch živých květů). Samotný produkt je řidší mlíčko v barvě ivory (rozhodně řidší než můj Macadamie Natural Oil leave-in cream), které nanesete do vlasů po ošetření maskou či kondicionérem a již neoplachujete. Pouze dále upravíte dle svých zvyklostí, já tedy vyfoukám přes kulatý kartáč. Po použití byly vlasy docela jemné a uhlazené. Neříkám, že byly stejně jemné a hladké jako po aplikaci Macadamia produktů, ale to jsem ani neočekávala. Nicméně i tak jsem byla velmi překvapená. Efekt uhlazení vydržel asi 2 dny, poté mi vlasy na dotek mírně zhrubly, ale to se mi stává i po jedné věcičce jiné značky, kterou mám běžně doma a ráda ji používám. To rozhodně nehodnotím nijak negativně, pro mě je to standardní výsledek. A standard je, milí čtenáři, v tomto případě dost solidní výsledek, když vezmeme v potaz, že na dolní hranici mé pomyslené stupnice jsou taková esa jako Redken i Kerastase.



moje vlasy den po použití Miriam Quevedo sera


Verdikt. Za sebe musím tomuto produktu dát palec nahoru a poděkovat Lidušce za možnost vyzkoušení a představení značky Miriam Quevedo vám, našim čtenářům. Já dále zůstávám věrná Macadamii, ale rozhodně vám mohu toto serum vřele doporučit a pokud někde tuto značku seženete (a to bych ještě Lidušku poprosila, zda by v komentech mohla zanechat nějaký konatkt, kde se tak dá učinit), určitě vyzkoušejte. Pro běžné smrtelníky je to naprosto dostačující a velmi příjemná péče, po níž jsou opravdu vidět výsledky.

6 komentářů:

  1. Pavli dík moc za super report! Miriam Quevedo zatím v ČR není moc k dostání, pouze v par salonech ale já přemýšlím že ji zavedu u sebe jak v salonu tak i v e-shopu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. sharon, nemohla bys mi prosím taky poslat vzorek tohoto zázraku? samozřejmě bych za něj zaplatila :)
      kdyžtak můj mail novakova.janis@seznam.cz
      Děkuji!

      Vymazat
  2. Ty jo! To mě zaujalo hodně.

    OdpovědětVymazat
  3. našla jsem zde http://www.pro-vlasy.cz/miriam-quevedo

    OdpovědětVymazat
  4. Trochu bokem diskuze - hrozně se mi líbí ta barva vlasů :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Liduško, to já díky za možnost vyzkoušení. Dle mého je to fakt super značka, alespoň pokud mohu soudit podle tohoto sera.

    Nufí, tohle by bylo na tvé vlasy asi zbytečné, ty uhlazení nepotřebuješ, ale určitě jsou i jiné produkty, které by tě třeba zaujaly.

    Jájo, ty jsi šikulka, díky moc.

    Bebe, díky moc, ale již delší dobu přemýšlím o ztmavení do nějakého přirozenějšího odstínu. :)

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)