Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

24. 1. 2012

Korektory - Becca, Laura Mercier, MAC, Maybelline, Michael Todd, MUFE, Susan Posinck

Na tento post jsem se docela dlouho těšila, slíbila jsem ho, a vůbec jsem netušila, jak si užiju. Dokonce jsem kvůli tomuto postu z chaty přivezla i korektory, které tam spinkají a čekají na své velmi příležitostné použití. Jenže není vůbec žádná sranda nafotit účinek korektorů. Několikrát jsem to zkoušela přefotit i pod okem - bohužel marně.
Musí nám tedy stačit slovní popis - udělám pro to vše :)

Na úvod předesílám, že čím jsem starší, tím více korektory potřebuju a ocením. Zatímco dřív jsem jej použila maximálně na nějaký ten ojedinělý pupínek, dnes stínuju a prosvětluju, co to dá. Podstatnou věcí jsou u použití korektoru správné štětce! Dělají strašně moc.

Korektory rozděluju na dvě skupiny: pod oko, krycí na nedokonalosti. Vím, že je někdo schopen používat jediný na všechno, ale já to absolutně nechápu. Když jsem nedávno na jednom poměrně oblíbeném českém blogu viděla, jak blogerka nanáší vrstvu hutné pasty pod oko, fyzicky mě to zabolelo... Skutečně věřím tomu, že v případě korektorů není dobré používat jediný na vše - dokonce ani v případě, že narazíte na skvěle krémovou a přitom krycí konzistenci. Věřte mi - poznáte to po pár hodinách v provozu.

Korektorů jsem za svůj život vyzkoušela moc. Ano, já vím, že na tato slova jste tu zvyklé a čtete je pravidelně. My totiž s Nik tak nějak všeho zkoušíme hodně. Jenže s korektory je to jiné. Ty musí být prostě skvělé a musí sednout, takže je při zkoušení taky skutečně velký odpad!
Zde vám představuji skupinu korektorů, které podle mých zkušeností rozhodně stojí za vyzkoušení.



A vezmeme to pěkně popořádku!

Make Up Forever Full Cover - přesnější popis zní Extreme Camouflage Cream a má jít o voděodolný produkt. Voděodolnost nemám ověřenou, ale jinak s plným vědomím a svědomím hlásám: zakryje všechno! Ale skutečně! Jde o klasický krém, klidně byste si jej spletly s klasickým krémovým makeupem. Jen je extrémně pigmentovaný. Myslím, že je možné jej používat jak pod oko, tak i na krytí nedokonalostí tváře, ale já bych to neudělala ani to nedoporučuji. Používám ho jedině na krytí flíčků a pupínků. Pod oko bych ho nedala, je to sice tekutý krém, ale přesto podle mého pod oko nepatří. Byl by po pár hodinách vidět ve vráskách a takové věci prostě podle mne pod oko nepatří.
Ovšem na krytí fleků je naprosto skvělý! Na tom trvám. Nese s sebou ovšem jistá ALE. Tím nejdůležitějším je správný výběr odstínu - MUFE jich má dost a chce to vybrat přesně. V případě, že se trefíte, získáte druhou pleť v tubičce. Až se s touto věcičkou naučíte, což je mimochodem mé druhé ALE, budete nadšené. Zakryje cokoliv a dokáže to neviditelně a v malilinké vrstvičce. Absolutně bez nánosů! Vydrží přes den skvělý, stačí ho přepudrovat. Já ho miluju! Pokud máte prasklé žilky, hladké flíčky po akné nebo jen zarudlá místečka, zaběhněte do Sephory. Já používám odstín 8 a je úplně akorát.

MAC Select Moisturecover NC 20 - nic nového, ničím vás nepřekvapím. Jeden z nejlepších korektorů pod oko. Kdo jste stejně jako já hodně náročné na to, aby bylo oční okolí hydratované, dávno ho máte doma. Kdo ho nemáte, určitě ho jednou koupíte. Skvěle se nanáší, moc dobře ho rozblendíte, je takřka neviditelný, pečuje, skvěle rozjasňuje. Pro mě je i zvolený odstín super. Obecně pod oko miluju nažloutlé věci, udělají obrovskou službu.



Maybelline Pure.Cover Mineral 02 Natural - velké překvapení. Tak, jak drogerku moc nemusím, tento korektor je super! Navedla mě na něho Yarisse, která na něj pěla ódy, a dávám jí plně za pravdu. V některých ohledech je možná i lepší než MAC - připadá mi ještě tekutější a lépe se vklepává. Bohužel odstínově mi sedí méně. Barva 02 je světle béžová, ale malilinko našedlá. Nevadí mi, to zas netvrdím. Ale v porovnání se žluťáky je méně razjasňující.



Susan Posinck Colorcorrect C2 - tuto tužku jsem si koupila vysloveně jen do kabelky na nutné úpravy. Ani jsem moc nečekala, ačkoliv recenze jsou jásavé. A jsem mile překvapená. Jeden konec je světlejší, druhý poněkud tmavší, oba jsou mile krémové, ale taky slušně kryjí. Co mě překvapilo - tužka velmi dobře drží. Pokud vám vyhovuje tento koncept korektoru, doporučuju k němu nosit štěteček na korektor nebo na rtěnku na nanesení na flíček a druhý štěteček na blendění stínů, kterým korektor perfektně zamaskujete. Osobně mám k tomuto účelu cestovní štěteček Bobbi Brown, který má dva konce, a byl původně k paletce očních stínů. Na stíny byl otřesný, k tužce je geniální! Pokud si seženete dobrý šteček a takovou tužku, můžete se v podstatě kompletně nalíčit - dodáte pak jen tvářenku a lesk a můžete jít. Doporučuju vyzkoušet!

Michael Todd Cosmetics Under Eye Concealer Light Cornsilk - většinou pod oko doporučím jedině tekutý korektor. Hutné jsou pro mě pod oko skoro nepřípustné a málokterý hutnější výrobek mě potěšil. Doporučit bych mohla snad jedině Lemonaid od Benefitu, který se dá citlivě  vklepat do krému. Kdo ho znáte, vězte, že Michael Todd je milionkrát lepší! Mnohem krémovější a příjemnější. nevysušuje. Mě moc baví i balení. Opět můžete prstíkem nebo jakýmkoliv štětečkem. Já používám štětec Illamasqua nebo Cozzette. Barevně je odstín Light Cornsilk super. Je hodně světlý, ale já všeho používám hodně málo a dobře blendím - jsem nadšená!



MUFE, MAC, Maybelline, Todd, Posinck

MUFE, MAC, Maybelline, Todd, Posinck


Laura Mercier Undercover 5 - krabička se dvěma půlkami - jemný krém a velice tuhá pasta. Mám moc ráda dobré korektory a mám ráda Lisu Eldridge. Lisa má evidentně taky moc ráda korektory a používá je pravidelně. Velice doporučuje korektory LM a zmiňuje se o nich opakovaně. Musela jsem zjistit, co tím myslí. Asi jsem ale koupila něco jiného, než používá ona, protože tento korektor mě moc nenadchl. Zčásti je to samozřejmě výběrem odstínu, vybrala jsem dost tmavý a je už i oranžový. Nicméně na léto by to až tak nevadilo, kdybych s touto věcí uměla zacházet. Krémová polovina je hrozně příjemná a konzistence mě strašně potěšila. Pod oko by byl tmavý, ale rozhodně je skvěle využitelný na konturování. Máznete prstíkem do prohlubně pod lícní kost a dobrým štětcem rozetřete. Až potud moc dobré, Lauro Mercier.
Ovšem z druhé části jsem rozpačitá. Vím, že krycí korektor má být hutný a tuhý, ale až tak? Mám asi moc jemné štětečky, protože tohle nejde ani nabrat. Netuším, zda to jde rozblendit nebo nějak uspokojivě nanést na pupínek nebo žilku. Vrcholem všeho je, že celá ta tuhá část umí z balení vypadnout... Tak nevím, asi jsem vybrala jiný výrobek, než Lisa opakovaně doporučuje :) Je také možné, že ta krycí část musí být nejprve malinko "rozchozená" nebo zahřátá, aby skvěle fungovala. Já jsem to v každém případě zatím nějak nezvládla.

Becca Compact Concealer Honeycomb - dostávám se ke svému miláčkovi. Opět jde o dvojdílný produkt, ovšem zde jsou obě poloviny krycí. Pouze jedna víc a druhá méně. Můžete použít zvlášť nebo míchat. S tímto výrobkem jsem strašně spokojená. Líbí se mi balení, všude se vejde. Korektor bezvadně kryje, perfektně drží, dobře se s ním zachází. Můžete prstem, štětcem, je to jen na vás. Moc ho doporučuju! Mě se navíc podařilo vybrat si super odstín a není na mě ve výsledku vůbec vidět (což je vidět i na fotkách).



Becca, Laura Mercier

Tyto krémové pasty jsou geniální, ale rozhodně je nedoporučuju pod oko. Určitě by se použít daly, ale dámy, nehuntujme si delikátní pokožku! Jen nanést a rozblendit takovou texturu vyžaduje napínání pokožky. Navíc tahle textura je udělaná na to, aby sedla a seděla. Pod oko fakt ne, prosím!

Ach... O korektorech by se dalo mluvit mnohem déle a obšírněji. Pokud aspoň trochu věříte mému úsudku postavenému na mnoha nákupech a zkušenostech, rozhodně neprohloupíte, když koupíte jeden z mých nejoblíbenějších. Pod oko MAC, Maybelline nebo Todda - zde se rozhodněte jen podle barvy a tekutosti. A na krytí vad Beccu. Kdo je minimalista, vystačí si s tužkou - pro mě je to milý doplněk, ale nestavím na ní.
Těším se na komentáře, věřím, že se budeme mít, o co podělit :)

22 komentářů:

  1. To LM duo msm taky a pride mi k nicemu. Ale camouflage concealer od ni, je opravdu pro kruhy pod ocima nejlepsi!

    OdpovědětVymazat
  2. Přesně stejná zkušenost s LM - ta tuhá část mi hned vypadla ven a odstín 3 i 4 jdou do oranžova...nemluvě o té tuhé konzistenci - s tím nejde udělat nic - jen vyndat ven a vyhodit...zkusím Beccu, díky za recenzi

    OdpovědětVymazat
  3. Taky mi vždycky zatne jak vidím, jak si některé babuchy cpou pod oči ty tuhé korektory :D

    OdpovědětVymazat
  4. hezký přehled, mám dotaz - jaký je touche eclant? Rozjasní, nebo funguje i jako korektor? Mám tekutější pod oko, ale pořád jako bych vypadala unaveně, chtěla bych něco na projasnění...

    OdpovědětVymazat
  5. Od LM jsem měla Makeup, byl skvělý! No a právě uvažuji nad novým korektorem, už jsem si chtěla koupit MAC, ten dlouhodrvající v pixle s SPF 35(právě proto), ale momentálně mě celkem zaujal ten co máš ty, jen to SPF mu chybí, a já mám pod očima pigmentové skrvnky...

    OdpovědětVymazat
  6. Ještě si dolvolím...Mishaho, Touch Eclat není korektor, ale rozjasňovač, pokud potřebuješ krýt, tak si ho nekupuj.

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj, já jsem teda s LM spokojená, Lisa Eldridge, myslím, používá ten secret camouflage, nejdřív se to musí trošku nahřát na ruce, pak to jde líp, psala jsem o tom tady: http://illussoire.blogspot.com/2012/01/laura-mercier-secret-camouflage.html
    Na kruhy pod očima je od LM secret concealer, ten není tak hutný jako camouflage.:-) M.

    OdpovědětVymazat
  8. Skvělé! Vidím, že si v tomto ohledu máme, co říct :)

    Mishaho,
    YSL není špatný, pokud chceš jen rozjasnit, není moc vidět, dobře se vklepává. Mě nevadil, ale ani mě extra nenadchl. Používala jsem ho jen pod oči, protože nikde jinde jsem neviděla efekt. Na to, jakou má pověst, jsem ale čekala víc :) Pokud chceš vysloveně vymazat únavu - vyber si žlutý korektor. Ta žlutá je nejlepší!

    Levandule od Lutense,
    MAC v kelímku je spíš hutný, pod oko pro mne v žádném případě. Byl vidět a je to pasta.

    Milo,
    věřím, že LM není tak špatný, jen jsem mu asi nedala dostatečnou šanci :)

    OdpovědětVymazat
  9. Korektory pod oči mě moc neberou, protože je nepotřebuju, ale potěšilo mě, že jsi pochválila MUFE - už dřív jsem si ho chtěla koupit, ale Dianka mě přesvědčovala, že MAC je lepší, tak jsem pak na ten MUFE nějak pozapomněla, ale teď si ho asi přece jen koupím. Chci zkusit něco nového, i když už 2 roky bezmezně miluju Janssen :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Viennettko,
    jistě to bude záležet na zvyku a schopnostech, ale já jsem od MAC měla asi všechny jejich korektory spokojená jsem pouze s tím, co je v recenzi.
    Jsem si jistá, že pokud ti MUFE sedne barvou, budeš spokojená. Navíc spotřeba je minimální :)

    OdpovědětVymazat
  11. Haničko, super recenze...na obyč den, to znamená v ruce hadr a mop stačí Maybelline, jinak se stejným MAC jsem moc spokojená, děkuju Diance..ostatní nemám..mám doma i všema problogovanej dermacol, ale to je jakobych si kydla na pusu maltu :-///// jste super gaučovky !!!!!!!

    OdpovědětVymazat
  12. Bibi, takže Dermacol nebrat? Už několikrát jsem ho měla v drogerii v ruce kdysi, teď na něj čtu samou chválu, takže nic...

    Jinak děvčata, opět děkuji za díru v mým rozpočtu, ten Mufe asi potřebuju a nutně :)

    S Mac jsem taky moc spokojená, ale přiznám se, že nemám problémy s kruhama, takže často barbarsky dávám pod oči trochu makeupu a když mám špatnej den, tak projasním touche eclatem...

    Maybelline je na drogerkový poměry taky super, ale bohužel na mě moc našedlej a světlej, nicméně u nás využití našel, ségra je fest bledule :)

    OdpovědětVymazat
  13. Dáši. dle mého je to zytečně hutný a celkově mi nesedl, ale věřím, že spousta holek je spokojených, já nemám ráda tady ty tuhý konzistence ""kašamalta""

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za info, tyhle ty hutný pasty taky nemusím...

      Vymazat
  14. To ráda slyším o tom Mac, já ho zkoušela před x lety, když tu mac otevřel, přišel mi hrozně super, jenže v té době jsem nic takovýho nepotřebovala a nepoužívala. Pořád na něj myslím, ale proto, že nemám moc srovnání, jsem váhala, jestli to moje tehdejší nadšení bylo směrodatný... Tak hned, jak to půjde, naklušu za Diankou :-) Ten mufe zní taky moc dobře, rozhodně se na něj podívám. Super recenze a osobně si myslím, že u taových věcí jsou slovní popisy daleko lepší, aspoň mně to pomůže vždycky daleko víc jak sebelepší fotky, prostě pleť a monitor má každý jiný.... Díky moc.

    OdpovědětVymazat
  15. Reni,
    pod oko a na oživení vezmi MAC, pokud máš flíčky, vezmi MUFE.

    Holky,
    vážně bych ten MUFE pod oko nedávala. Prostě si myslím, že to, co opravdu kryje a drží, pod oko nepatří. Možná má někdo jiné zvyky a zkušenosti a možná v budoucnu změním názor, ale zatím mi to přijde jako barbarství :)

    OdpovědětVymazat
  16. Bezva článek, Hani. Ten korektor od MUFE zní lákavě, budu o něm uvažovat. Já jsem za své dosavadní testování nejvíce spokojená s korektorem Exuviance od Neostraty a Double Wear od Estee Lauder.

    OdpovědětVymazat
  17. No já bych asi cokoli hutnýho pod oko dát nemohla...ten Mufe se mi líbí, že by mohl být dobrej na nedokonalosti...zatím používám takovej ten MAC v kelímku jako stíny - hrozně se mi pletou ty názvy Mac korektorů :)

    I když nejčastěji nedávám korektor skoro vůbec, teď jak mám vcelku škaredou pleť, používám krycí MUFE HD a po tom už korektor v podstatě nepotřebuju :)

    OdpovědětVymazat
  18. Teri,
    Double Wear mi taky přišel dobrý, pokud si pamatuju. Jen jsem tehdy byla nějak mezi odstíny.

    Dáši,
    ten MAC v kelímku jsem měla a byl mi strašně vidět, když jsem s ním maskovala ťupky. Asi s ním neumím.

    OdpovědětVymazat
  19. Hani,
    moc děkuju za recenzi! Ale bez pár dotazů se to neobejde... (Existuje nějaký výraz pro "kosmeticky natvrdlou ženu" - něco jako lama? :-D)
    1. Používáš korektor až po make-upu, nebo před? (Já po.)
    2. Dáváš si make-up i pod oko? (Já ano. Někdy to stačí.)
    3. Jak trefit správný odstín korektoru Becca? (Před recenzí jsem si myslela, že jednu půlku dám pod oko a druhou na skvrnky apod., ale takhle to musím přehodnotit a nevím, zda by nebylo jistější koupit MUFE. Ale Becca je mi sympatičtější.)
    Děkuju!

    OdpovědětVymazat
  20. Haničko,
    rozhodně nejsi žádná lama! Učíme se všechny za pochodu a holt nás posunuje čas a mateřství :)
    1. korektor pod oko si dávám klidně před i po, častěji před makeupem hned do krému
    2. makeupu obecně používám strašně málo, pod oko se většinou ani tak nějak nedostane :) pokud máš kvalitní hydratační makeup, jistě to stačí. Jde spíš o odstíny, někdo chce pod oko světlejší barvu.
    3. zkus si trochu projít tento odkaz a proklikat jednotlivé záložky http://www.beccacosmetics.com/eu/becca-skin/. Já jsem vybírala podle toho.
    Becca pod oko jde, ale mě je líto si tu jemnou kůži dusit.

    OdpovědětVymazat
  21. Mac mam a nepouzivam ho. Vubec nevydrzi a je dost tekuty. Ale mam MUFE HD Concealer a ten best!

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)