Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

26. 1. 2012

Kiehl´s Panthenol Protein Moisturizing Face Cream

V minulém postu jsem vám ukázala, že i když se moc snažím a mám to v úmyslu, tak prostě neumím psát stručné a bodové příspěvky, že se ráda vypisuji. Ale jelikož mám ráda výzvy, dnes vám dokážu, že to FAKT (jednou za čas) jde i mně.




- hodně hydratační
- nemastný
- určen sice pro suchou pleť, ale použitelný pro všechny typy
- vláčný
- jemně našlehaný
- bělostný
- poměrně chemický
- ale bez parfemace
- za super cenu, když je v akci
- v obrovském balení
- nesehnatelný v ČR
- dostupný třeba na Jahodě




No a příště zase typické "much ado about nothing" a la Nik.

5 komentářů:

  1. Super článek!! Ale musím podotknout, že jsem mnohem raději, když se "rozjedeš" a pišeš a píšeš a píšeš! xD Jen tak dál :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lestatko, díky moc, budu se snažit být nadále tou Nik, na kterou jste zvyklé.

      Vymazat
  2. Hej! Kdo jsi a cos udělala s mojí užvaněnou kámoškou?!?!?!?!?!?!

    OdpovědětVymazat
  3. Please let me know if you're looking for a author for your site. You have some really good posts and I think I would be a good asset. If you ever want to take some of the load off, I'd absolutely love
    to write some articles for your blog in exchange for a link back to mine.
    Please shoot me an e-mail if interested. Thank you!



    Feel free to visit my website: website

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)