Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

12. 1. 2012

ESSENCE: oční linka a oční stíny i love glam + gel eyeliner + štěteček na linky

I já strašně ráda courám drogeriemi, nemyslete si. I já procházím stojany, i když málokdy nakoupím.
Ke koupi produktů značky Essence mě vedlo několik důvodů - jednak je jich plný net a většina českých blogerek firmu Essence velmi chválí. Jednak sama nesnáším blogerky, které něco hodnotí a vychválí, přičemž neznají nic jiného - nechtěla jsem být stejná :) Jednak jsem stejně o nových linkách uvažovala, tak proč nevyzkoušet třeba Essence.

Koupila jsem klasické gelové linky - ty všechny znáte, práškové stíny a štěteček na linku.
Nejprve se chci věnovat práškovým linkám. Zde se musím hned na startu moc omluvit, protože dřív, než jsem je stihla odfotit, letěly z baráku... Fotku jsem si tedy vypůjčila z www.essence.eu.


Předpokládám, že koncepce linek je inspirována velmi slavnou práškovou linkou Guerlain (Loose powder kohl liner). Protože jsem tuto linku od Guerlain kdysi měla a považuju ji za velice vydařenou, těšila jsem se i na tento výrobek. Moc podobností jsem bohužel nenašla.
Tento produkt je vymyšlen jako tyčinka namočená do hutného mazlavého prášku velmi intenzivní barvy. Doporučovaný způsob aplikace je takový, že tyčinku vyšroubujete z balení, nasadíte do vnitřního koutku oka, oko přivřete až zavřete a tyčinkou s práškem uděláte tah od vnitřního koutku ven z oka. Velmi jednoduše a skutečně bezbolestně byste tak měly docílit intenzivního orámování celého oka. Alespoň v případě linek Guerlain to tedy bezvadně fungovalo! Především pro milovnice intenzivného líčení je to skutečný hit.
Ne tak u linek Essence :( Prožila jsem skutečné zklamání. Nechápu, jak je možné, že jsem měla po všech pokusech o líčení tak strašně zaneřáděný obličej - opad z aplikátoru je nemožný. Možná by se dalo odpustit, že je černý prášek všude po obličeji, ale prostě neodpustím, že je ho plné oko. Strašně to dráždí a kouše! A to nemám nijak citlivé oči. Opravdu jsem těm linkám dala šanci, ale nedaly se použít. Možná se spíš dá tahle záležitost použít jako černý stín - ale jedině když z aplikátoru nanesete prášek na štětec. 
Ať jsou produkty Essence jakkoliv levné, tohle jsou vyhozené peníze!!! Proto je už nemám a nemohu nafotit. Doufám, že vám můj slovní popis postačí a odpustíte mi absenci fotodokumentace.


Gelové linky mě naopak velmi potěšily. Nebudu je příliš detailně rozebírat, protože byste se uzívaly. Už to přede mnou udělala každá česká blogerka, takže napíšu pouze to, že jsou dobré. Moc pěkné malují, skvěle drží, mají pěknou sytou barvu a lesk.

Tento výrobek Essence je skutečně podařený a docela chápu, že je tak oblíbený. Mám srovnání s linkami Clinique, Bobbi Brown, MAC a Kanebo a musím spravedlivě říct, že jsou lepší než Kanebo a srovnatelné s ostatními jmenovanými značkami.



Já si je tedy nenechám - bohužel je podezřívám z toho, že mě dráždí. Vyzkoušela jsem je na oku dvakrát v cca. dvoutýdenním rozestupu a v obou případech jsem poté měla pod očima podrážděnou kůži a později suché pruhy. Proto je už nebudu riskovat. To ale asi bude jen můj problém, nikde jinde jsem o tomto problému nečetla.

Posledním výrobkem Essence, který jsem zakoupila, je štěteček na linku. Nepotřebovala jsem ho, ale moc mě zajímalo, jak si s ním Essence poradí.


No, příšerné! Chápu, že štěteček za cca. 90,- Kč nebude úplně extra, ale takhle strašně odfláknutý být zase nemusel! Otřesná kvalita plastů - rukojeť je doslova hnusná. Nevím, zda je ten plast tak měkký nebo naopak tak tvrdý - prostě strašné! Upevnění štětce k rukojeti je odpudivé, je tam škvíra a malinko se kýve...

Vlas štětce by mi nevadil, je to to celkem měkká a ohebná umělina, na linku vhodná. Ale štětec je jaksi šejdrem nasazený a je s ním problém udělat zcela rovnou a tenkou linku. Silnější uděláte snadněji, ale tenká prostě ujíždí - a není to rukou :) Na fotce s nakreslenou mřížkou je vidět, jak štětec na konci tahu ujede.
Když to shrnu, štětec je průšvih! Možná budou některé z vás namítat, že za tu cenu je super, ale není! V L´Occitane mají mnohem lepší štěteček na linku v 50% ní slevě za 75,- Kč. Je ve dřevě a má dobře poskládaný a rovně střižený vlas. Doporučuji stihnout jejich slevovou akci!

Tak tedy - to jsou moje dojmy z produktů Essence. Pravděpodobně se dá vybrat i výrobek, který je super. Jenže já prostě nechci nakoupit 8 věcí - byť za pár korun - abych z nich pak 7 znechuceně vyhodila a jeden skvělý si nechala.
Docela mě zajímá, jaké dojmy máte vy - dejte nám v komentářích vědět.

18 komentářů:

  1. Děkuji za celý článek - už vím, co si nekoupím :D A ještě díky za tip na akci v L´occitane, asi si pro ten štěteček skočím :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já už to někde psala - mám ráda jejich stíny. První jsem koupila proto, že jsem byla naprosto posedlá quadem Gris gris od Diora, jenže jsem věděla skoro jistě, že ty barvy fakt nejsou pro mě, jenže já fakt strašně chtěla, aby byly :-) Tak jsem koupila co nepodobnější essence (samozřejmě nehodlám nikomu tvrdit, že jsem si z essence poskládala dupe gris gris, ale pro daný účel to stačilo). Zjistila jsem, že gg fakt ne, nicméně essence mě nijak neurazily, něco lepší, něco horší, ale vesměs vše použitelné (jako jo, pigmentace místy nic moc, ale to si můžou sáhnout do svědomí i značky, které stojí 10x i 20x tolik...). Našla jsem tam pár barev, které mam fakt moc ráda a které používám hodně často a ráda a pokaždé, když si u nějaké barvy nejsem jistá, jestli by mi slušela, tak zkusím něco podobného z essence, protože to přinejhorším pak vyhodím nebo někomu dám a není mi líto vyhozených peněz ani nemusím řešit prodej, na který nemám čas... Nic jiného jsem nezkoušela a popravdě ani nemám moc touhu, možná snad ty vychvalované lesky (stay with me?), protože lesk nosím tak jednou do měsíce, takže cokoliv jiného by byly vyhozené peníze.

    OdpovědětVymazat
  3. Jen upřesnění - měla jsem na mysli ty klasické mono stíny, žádné jiné jsem nezkoušela, neb mě nika neoslovily.

    OdpovědětVymazat
  4. Zrovna nedávno jsem taky udělala menší nákup věcí od Essence.:) Jinak ty gelové linky vypadají dobře. Kdybych něco takového používala, tak určitě vyzkouším. Hezká recenze, Hani. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Děkuji za reakce :)
    Jak říkám - můj názor je ten, že se jistě dá vybrat.

    Reni, o tobě je známo, že máš ráda i málo pigmentované stíny, takže mě nepřekvapuješ :) Já naopak nutně potřebuju, aby byl stín při použití stejně barevný jako je v panu. Jinak mě to strašně popuzuje :) Ale Essence stíny vyzkoušené nemám, takže nevím, jaký jsou případ.

    Mrkvitko, netvrdím, že je štěteček z L´Occitane geniální, nemám ho vyzkoušený. Ale na pohled vypadal o 100% lépe než ona modrá věc z recenze :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ono to je případ od případu, ale RBR to samozřejmě není :-) Některý jsou v pohodě srovnatelný s mac (jakože normálníma mac, protože zrovna mac má speciálně v těch klasických mono občas taky dost slabý chvilky). Jsou docela měkký, takže se dají nanést hezky, kámen úrazu je ale v tom, kdybys to chtěla nějak víc blendit, to taky můžou úplně zmizet :-) V případě, že se ti to líčení nepovede dle tvých představ, je to celkem praktický :-) Mně to až tak strašně nevadí (je to teda asi dáno i tím, že pokud na něco takového nemám náladu, tak mám dostatečný arzenál kdečeho dalšího), protože se zvlášť poslední dobou líčím fakt nenápadně. Fakt myslím, že jsou ideální na experimenty. Pokud člověk ví, co chce, tak je samozřejmě lepší sáhnout po něčem jiným.

    OdpovědětVymazat
  7. Ja se steteckem na linky od essence nikdy ten problem, co ty nemela. Mam na linky uz asi paty a zatim jsem nenasla lepsi! Pravdou je, ze se pri kazdodennim pouzivani dost ojede a rukojet je zkratka socialni plast, ale stetinky jsou k nezaplaceni. A s ujizdenim problem taky nemam. Evidentne nekde v tovarne zmrvej par kusu a moc se s tim neserou s prominutim. Ale za tu cenu se nedivim.

    OdpovědětVymazat
  8. Jinak na levny produkty a la essence mam dost podobny nazor. Nic jineho od nich nepouzivam a ani nemam potrebu. Ani ty linky si nejak nepotrebuju kupovat, i kdyz o nich vsichni basni. Ja tomu zkratka neverim.

    OdpovědětVymazat
  9. Já mám třeba s essencí problém v tom, že mě přijde, že ať si od nich dám cokoli na pleť, začnou se mi po tom dělat pupínky, takže je tam asi něco co mě dráždí (a trvalo mi, než jsem si to skutečně ověřila a ujistila se, že můj oblíbenej bronzer od nich prostě nosit nemůžu)...nechci ale být nespravedlivá, pravděpodobně mají shitózní složení, ale toto mi dělat třeba i jeden pudr od Diora, takže jak píše Renča, i dražší značky si občas musí šáhnout od svědomí. Stíny hrůza, stejně jako ty potřebuju pořádnou pigmentaci..
    Celkově jsou asi 4 věci, co z Essence opravdu používám - Stay with me lesk, pinzeta, rtěnka z letní limitky a laky z řady Better than gel nails....Ale stejně mám Essence tak nějak ráda, nevím ani proč :)

    OdpovědětVymazat
  10. a já mám essence ráda. tak trošku z nouze, protože přiznejme si, holka, co má ráda kosmetiku a bydlí na maloměstě s naprosto nulovou šancí výletů do velkoměsta, zas až tak tolik na výběr nemá, protože přece jen přes net to není to samé jako na živo. no ovšem teď si jezdím pravidelně do prahy a najednou mě essence přestalo bavit...
    ale k tématu, štěteček mám doma a linky s ním neumím (sice ten můj nemá ty samé problémy jako ten tvůj, ale zase je moc tlustý). taky mám doma práškové linky z le catrice bohemia (což coty jako coty, takže to je nejspíš to samé jako essence jen s jiným přebalem) a měla bych je moc ráda, ale padají mi naprosto všude. prostě se s tím nedokážu nalíčit ani omylem. nebo teda dokážu, ale pak si musím odlíčit celý obličej, protože jsem celá modrá. jo a zkoušela jsem to i štětečkem, ale já prostě nejsem schopná ten prášek dostat z balení ven (asi jsem i na tohle levá). ale tak nejsem zase tak nekompromisní jako tady na blogu, takže mi to pořád stojí doma a třeba ještě na něco přijdu, protože ta barva se mi moc líbí.

    OdpovědětVymazat
  11. Je možné, že zrovna ten můj štěteček je nepodařený. Nebo jsem zmlsaná :)

    Dáši, mě právě ty linky taky dráždí. Asi nějaká složka mi nedělá dobře. To se ale samozřejmě může stát u jakékoliv značky.

    Trb, no jasně, když nemáš ve městě na výběr, pohrabeš se aspoň v drogerce. To chápu a jsem stejná :)

    I když se zaměřujeme na jinou kategorii kosmetiky, určitě opět sem tam zabrousíme i do levnější drogerky.

    OdpovědětVymazat
  12. Já vidím největší problém těchto super levných značek v tom, že kvalita kolísá nejen výrobek od výrobku, ale i kus od kusu. Měla jsem třeba tužku, byla krásná, ale tak tvrdá, že skoro nemalovala. Kupovala mi ji kamarádka, která ji měla i pro sebe a ta její byla ok. Kupovat tři kusy něčeho, abych dostala jeden dobrý, to už jsem na trochu jiné cenové relaci a moc mě to nebaví. Proto ani nemám chuť nic moc dalšího zkoušet. U těch stínů ale vidím u essence jedno velké plus - mají často fakt hodně zajímavý barvy a to i mezi neutrálkama, nemyslím nějaký šílený holografy. To se v téhle cenové kategorii fakt moc nevidí, možná snad u Catrice, která tu ale nemá skoro žádný sortiment, takže to je stejě jedno.

    OdpovědětVymazat
  13. Ano, ano, přesně tak. I když se dá narazit na super věc, rozhodně odmítám nakoupit a vyhodit předtím dalších 12 věcí. Raději jdu pro stíny k Dioru, makeup k Chanelu, pro něco k MACu... Všechno mi dlouho vydrží, pokud to nejde z baráku :) a nakonec je to snad i levnější :)

    OdpovědětVymazat
  14. Vypada to zajimave, i barevne. Zkouset nejspis nebudu, protoze zrovna linek mam dost. Nicmene verim, ze kvalita vs. znacka neni zarukou. Nejhorsi linky ze vsech jsem mela prave od Kaneba. Pritom byly jedny z nejdrazsich.

    OdpovědětVymazat
  15. ten štětec na linky stojí jenom 39

    OdpovědětVymazat
  16. Vážně anonyme? Ani za to nestojí!

    OdpovědětVymazat
  17. mam dotaz, jestli nekdo nevi, zda essence porad vyrabi ocni trpytive linky-myslim, ze se to jmenovalo glitter eyeliner. byly stribrne a zlate. ted mi dosly a nemuzu nikde sehnat nic podobneho ani od jine znacky.klidne i drahe. poradi nekdo?
    diky moc :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na svých stránkách o nich pořád ještě píšou, takže vyrábět by je měli. Sortiment kosmetiky se liší doslova prodejna od prodejny Rossmann. A taky už mají i regály v DM drogerii a Schlecker :)

      Vymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)