Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

15. 1. 2012

COZZETTE štětce D200 a P345

Jsou úžasné! 

To asi na post nestačí, že? Nicméně to klidně berte jako shrnutí mých dosavadních zkušeností s Cozzette štětci.
Dohromady jsem zakoupila tři.
Štětec na makeup už zde měl svoji samostatnou recenzi a osobně jej považuji za nejlepší foundation štětec, co znám. Doporučuji ho ke koupi všem!

Dnes vám na popud Lidušky představím další dva štětce, které jsem si od Cozzette pořídila.


Vzhledem k tomu, že svůj štětcový základ dávno mám, pořizuju už jen kousky, které mě extra zaujmou. 
Rozhodla jsem se, že potřebuju vyzkoušet Cozzette pencil brush D200 a štětec na korektor P345.

S pencil štětcem se tak nějak stále sbližuji, ještě se oťukáváme a přesně nevíme, co si o sobě myslíme. Nebo přesněji: já si o něm myslím, že je boží, a on si o mě myslí, že jsem nemehlo :) Tak to asi bude přesnější. Pokud jste vyzkoušeli pencil štětce MAC nebo nedejbůh Sigma a zdály se vám hrubé, štětinaté, ostré a pichlavé - směle zakupte tento Cozzette. Je oproti nim báječně jemný, avšak stále je dost pevný a je bezvadně přesný. Tu přesnost na něm oceňuju nejvíc. Dalším plusem pro mne je to, že oproti těm bílým kopýtkům od MAC a Sigmy tento Cozzette skoro nepráší. Navíc se moc dobře pere a udrží si tvar i bez jakékoliv korekce.


Já osobně jej používám k nanášení stínu do crease a do vnějšího koutku oka. Nikouš jej s oblibou používá k nanesení stínu k linii řas. Takže záleží opět na každé uživatelce, jakým způsobem štětec nejlépe využije.

Štětec na korektor je můj miláček! Fakt si ho kupte. Podle mě ho potřebujete. Dřív jsem štětec tohoto tvaru a velikosti nikdy neměla a vůbec jsem nevěděla, že by mi býval chyběl. Koupila jsem ho vlastně jen ze zvědavosti, protože se mi zdál pěkně velký. A taky proto, že vím, že Cozzette prostě UMÍ vlas na krémové produkty tak, jak nikdo jiný - takže jsem očekávala lahůdku. A ano, lahůdka mi skutečně přišla. Nechápu, jak jsem bez něj mohla žít! Je naprosto skvělý pod oko, ale hlavně je výborný na vytvoření dokonalé pleti. Díky super vlasu a velké ploše totiž umí v jednom nebo dvou ťupnutích na pleť zároveň nanést korektor i zablendit ho do okolí. Je super na pupínky, ale i jen na barevné nerovnosti. Dřív jsem kromě viditelných vad pleti nic nezakrývala, protože kolikrát bych i se skvělým a barevně padnoucím korektorem nadělala víc paseky než užitku, ale teď si to užívám a ťupu na malilinké žilky, neviditelná červená místečka i okolo nosu. Používám ho jak s tekutým, tak i s hutným krémovým korektorem. Tekutého korektoru tento štětec spapá malinko víc než prst (samozřejmě), ale ihned ho parádně zapracuje do pleti. S hutným korektorem si poradí úplně sám a zabrání vytvoření nánosu nebo viditelného fleku.


Skutečně musím říct, že v těhotenství je to můj přítel ryzí. Občas se vzbudím s červenými flíčky, jindy s pupínkem na čelisti, a pokaždé vypadám jako smrtka. S tím vším mi P345 strašně pomáhá.
Věřím, že každá žena má aspoň jednou v měsíci den, kdy se u zrcadla morduje s nějakou tou nedokonalostí. Mně osobně P345 pomáhá v rekordním čase!

Pro srovnání velikostí - s notoricky známým MAC 217.

Pro oba recenzované štětce opět platí, že jsou krásné a precizně udělané. Rukojeť z krásného plastu, perfektní napojení štětce, skvěle poskládaný a střižený vlas. To budou pravděpodobně společné vlastnosti všech Cozzette štětců.
Moc a moc doporučuji podívat se na sortiment Cozzette. Já se dívám často a zcela určitě opět najdu něco, co od nich potřebuju. Lákají mne i jejich tuby na štětce...
Nakupuju nejčastěji na www.love-makeup.co.uk nebo na http://www.gurumakeupemporium.com/ (zde také často nakupuju dekorativku MUFE).




14 komentářů:

  1. Haničko dík moc za report! Už mě několikrát cukala ruka je nakoupit ale vydržela jsem a po tomto postu toho nakoupím 2x tolik co jsem plánovala původně :)A ještě dotaz. Hani ta špička rukojeti není moc ostrá? Za moje štětce občas svádí boje mojí hvězdy tak aby nevypichly oči :)

    OdpovědětVymazat
  2. Je to trochu od věci (ale ne tolik), ale moc bych poprosila někdy v budoucnu o recenzi na korektory (speciálně ta becca mě hodně zajímá). Já je nikdy moc nepoužívala, ale začínám se to učit, protože přece jen už jsem skoro 4 roky bez normálního spánku a začíná to být, bohužel, docela dost vidět, už mi holt není 20 :-( Na pleť jsem 100% spokojená s minerálním EDM, ale pod oči nemám nic, resp. nic, kde by mi přišlo, že výsledek stojí za námahu (benefit a tlc, ale prostě to tak nějak není ono :-( ). Ten pencil určitě okouknu, 219 mi tu leží, protože crease mi s ní nejde a na linku práší. Já nejsem moc zručná, takže na oči potřebuju něco, co maluje samo :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Holky ještě pár recenzí a normálně si budu muset z vašeho sofa přesednout na židli, jinak zbankrotuju :-D
    Vždycky si něco pěkného u vás přečtu, pak zjistím, že je to určitě něco, bez čeho nemůžu dál existovat a jako konec :-))

    OdpovědětVymazat
  4. Ďakujem za tip..ja používam Mac a Sigmu..a som spokojná..a tu ešte viac chvály?
    Nedá mi to nevyskúšať ;-)

    cajova.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  6. Reni, nechtěla bys ten MAC219 prodat, když říkáš, že Ti leží ladem? Já bych měla zájem :) Jednu 219 jsem totiž bohužel ztratila :(

    OdpovědětVymazat
  7. Liduš,
    tak ten konec je celkem ostrý. Na zranění dítěte by jistě stačil - nicméně moje dítě by to klidně dovedlo i s MACem...

    Reni,
    korektory mám taky v plánu :) Ono je toho v plánu hodně, ale udělám ti je klidně hned příště.

    Bebe,
    my jsme na tom podobně :) Vždy něco objevíme a věříme, že je to navždy a ono to nikdy není navždy :)

    Čajová,
    doufám, že budeš také nadšená :)

    OdpovědětVymazat
  8. Liduš, já ti nevím. Ale fakt si myslím, že se dá píchnout i jinými štětci. Holky se s tím mydlí nějak pravidelně?

    OdpovědětVymazat
  9. Což o to, ony když se "líčí" tak je to v klidu ale ony se o ty štětce předem perou protože obě potřebují zrovna ten stejný a to pak tpo lítá všude

    OdpovědětVymazat
  10. Hani,
    taky prosím o recenzi korektoru od Beccy, kombinace málo spánku a sladkosti si vybírá svou daň...

    A Pavlínku bych chtěla poprosit o recenzi na stíny RBR :-)

    Díky, hvězdy!

    OdpovědětVymazat
  11. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  12. To je mor, uz sjizdim stranky a rikam si, ktery pujde do kosiku..Lucka

    OdpovědětVymazat
  13. Začínají se mi nějak rozpadat štětce MAC a Estee Lauder (pravda, už je taky nějaký čas používám a Karolínka je taky někdy nešetří :-) tak je mi jasné, kde se porozhlédnu. Děkuju za super tip :-)
    ps: omlouvám se za OT, ale nevíte, proč se mi zobrazuje místo fotky "béčko" i když jsem přihlášená?

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)