Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

2. 1. 2012

Co všechno přinesl čas

Rok 2011 byl pro mě rokem naprosto "zásadních" objevů.

Objevila jsem a na vlastní kůži vyzkoušela pro mě do té doby neprozkoumané značky. Rouge Bunny Rouge, Edward Bess, Konjac Sponge, Elemis, EOS, Hurraw, Cozette brushes a již nyní mohu říct, že RBR je pro mě naprostou jedničkou v oblasti stínů.




Zjistila jsem, že už dávno nejsem Serena a že mnohem lépe se cítím jako Lilly a konečně se mi ulevilo.




Zrušila jsem nadvládu šedé a růžové v mém šatníku a otevřela dveře velbloudům.




Pustila jsem do svého světa novou značku doplňků - Hermes. Lojza tak dostal řádně na frak a musí o své místo na slunci neustále soupeřit.





Pochopila jsem, že perly opravdu sluší každé ženě.




Naučila jsem se, že není nic, co by nespravil pořádný shopping. A pokud je opravdu hodně bídně, není od věci to alespoň zkusit. :)




Dala jsem za pravdu Kofole, protože když něco miluješ, není co řešit. A není také nutné to měnit.




Utvrdila jsem se v názoru, že barvy daleko více sluší plátnům kubistických malířů než mému obličeji a nadobro jsem zakotvila v neutrální paletě.





A přestože jsem i přes svůj pokročiý věk v matematice hodně slabá a velké počty mi nic neříkají, osvěžila jsem své vzpomínky na první třídu a nemohu než souhlasit, že dva jsou více než jeden, a proto jsem ráda, že tento blog píšu s někým, koho považuji za svého blízkého přítele.

16 komentářů:

  1. Super post, drahá! I já jsem za tebe moc ráda. Ostatně - sama bych blog nepsala :)

    OdpovědětVymazat
  2. Rozhodně fandím Hermes, protože Lojzu moc nemusím, ale ta kabelka! To je Mahina? Slintám nad ní strašně moc :)

    A spolupráce určitě vám dvěma moc svědčí, a jsem ráda, že zrovna vy dvě jste si blog založily, protože sdílím váš vkus a jste pro mě inspirací :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak mně by perly určitě neslušely... A poslední odstavec je skvěle napsaný ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Ach, to je pastva pro oči. Nádhera, Pavli.
    A jsem ráda, že ti ten make-up vyhovuje. :o)

    OdpovědětVymazat
  5. Moc pěkný článek :).
    http://my-colorful-kingdom.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  6. Dáši, pokud myslíš tu hnědou u velbloudů, tak ano, to je Mahina. A moc díky za krásná slova, velmi nás to s Nufíkem těší.

    Soni, máš pravdu, vágní pojmy by se používat neměly, takže opravuji - perly sluší skoro všem. :)

    Veru, vyhovuje mi naprosto, určitě u něj na delší dobu zakotvím.

    Zdeni, díky moc.

    OdpovědětVymazat
  7. Hezký článek :) Váš blog se mi moc líbí, divím se, že nemáte víc "fanoušků" :) Ráda se dívám na líčení, to mě neomrzí, méňe mě oslovují laky a rtěnky ale vše máte hezky napsané a váš vkus, suprr. Můžu se zeptat co je to za paletku neutr.barev? Vypadá hezky :) Gl! Eve.

    OdpovědětVymazat
  8. Perly jsou krásné a šátky Hermes ještě hezčí...
    Moc by se mi líbilo, kdybyste udělala recenzi na paletku těch stínů (Guerlain?) :)

    OdpovědětVymazat
  9. Báječný příspěvek, takový neotřelý.
    Díky.

    http://lencin-blog-o-vsem.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  10. Eve, díky moc. My jsme s počtem našich milých čtenářů spokojené, blogujeme jen dva měsíce, takže je to určitě fajn. A jinak děkujeme za chválu, budeme se snažit dávat více líčení, to určitě bude fajn pro všechny strany. A paletka je Guerlain 29 Rue de Sevres.

    Veroniko, na recenzi se určitě chystám, těším se na to.

    Lenko, díky moc.

    OdpovědětVymazat
  11. Přidala jsem se k vašim pravidelným čtenářům teprve nedávno, ale už teď vím, že to byl skvělý nápad, protože jsem z vašeho blogu nadšená! Opravdu krásné věci s trefnými popisy, které se velmi příjemně čtou. Držím palce, at se daří!

    OdpovědětVymazat
  12. Moc se těším na RBR a hlavně moc moc prosím o slovní popisy barev, neb jsem zjistila, že asi vnímáme barvy skoro totožně. Ten výběr, co máš, se mi moc líbí, nejvíc tinamou a cardinal, jsem na ně zvědavá (viděla jsem líčení s tinamou a catbird a vypadalo to nádherně, sama bych na takovou kombinaci nikdy nepomyslela).

    OdpovědětVymazat
  13. Markvitko, moc děkujeme za přízeň, velmi si jí obě vážíme.

    Reni, určitě udělám recenzi na všechny RBR stínky, opravdu jsem z jejich kvality nadšená, drží mi všechny (a to i ty matné) celý den bez báze a pigmentace je neuvěřitelná, pro mě v tuto chvíli nej stíny vůbec.

    OdpovědětVymazat
  14. Hezké optimistické čtení :-)

    OdpovědětVymazat
  15. Hоωdy, I do believe yоuг websіte could pοѕѕibly be haѵіng web browsеr сompatіbіlitу problems.
    Whеnevеr I look at your web ѕitе in Ѕafari, іt looks finе howeveг when opening іn Intеrnet Explorer, іt's got some overlapping issues. I merely wanted to provide you with a quick heads up! Besides that, great website!

    my web-site ... www.paydayloansonlinet3.Com
    Feel free to surf my page :: Pay Day Loans

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)