Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

22. 1. 2012

CHANEL Sculpting Eyebrow Pencil in Blond Clair

Dnes hodlám psát trochu jinak než obvykle - stručně, jasně, výstižně a nejlépe v bodech.



Plus

Je to prostě Chanel - zní to sice snobsky, ale je to tak. Bohužel jedním dechem musím dodat, že to je také jediné pozitivum, které vidím. Pokud to tedy vůbec pozitivum je, když zbytek je negativní u produktu tak úúúúžasné značky.






Minusy

Barva - přestože je tužka určená pro blondýny, na mě je  tmavá, což je ale asi jen můj vlastní problém, neboť já vidím všechny tužky na obočí určené pro blondýny jako tmavé. Mám ráda světlé obočí.

Odstín - dávám jako zvláštní bod, protože úplně nesouvisí s barvou. Nyní nezáleží na tom, že je pro mě tmavá, ale je to studená barva, chvílema skoro ashy, na ruce možná tak nevypadá, ale na mém obočí určitě. Já mám ve vlasech i obočí zlaté odlesky a potřebuji tužku s teplým podtonem. Bohužel tato to rozhodně není.


Cena - je to prostě Chanel, takže si za tužku na obočí připravte asi 500 - 600kč

Balení 1- pro mě úplně zbytečný kartáček, protože na obočí používám MAC 201, který má naprosto stejný tvar, ale pro jiné je toto jistě výhoda (přesto trvám na tom, že MAC je o dost lepší).



Balení 2 - nemám ráda ořezávací tužky, raději vysouvací, protože jsou o hodně měkčí a já nepotřebuji k vykreslení obočí ostrou linku.

Ořezávání - sama jsem tužku po dvou použitích poslala z domu, takže toto vím zprostředkovaně od Dejničky, ale tuto tužku neořežete jiným než přilooženým ořezávátkem, jednoduše to nejde. Takže když ho ztratíte, můžete se s tužkou rozloučit.

Textura - mám ráda přirozené, volně dýchající obočí, tahle tužka je bohužel trochu vosková, takže ho po ní máte "až moc upravené" a měla jsem pocit, že se mi celý den ani nehnulo. Opět pro někoho výhoda, pro mě snad to největší mínus.







Tak koukám, že to zas až tak stručné, jasné, výstižné a nejlépe v bodech nebylo. No, já věděla hned, že předsevzetí jsou k ničemu.....

4 komentáře:

  1. Tak já jsem s ní strašně spokojená, až na to ořezávání, to úplně nedomysleli, ale jinak tvoje mínusy jsou pro mě plusy- že se celý den ani nehne, že má studený podtón..akorát koukám, že ta moje nemá tenhle kartáček, ale zkosený štěteček, to mi přijde šikovnější, nevíš co je novější verze?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dejni, já jsem prostě exot. :-) To, co jiným vyhovuje a co vyhledávají, já odmítám. Bohužel netuším, která verze je novější, ale jsem moc ráda, že ti tužka vyhovuje.

      Vymazat
  2. Hezká recenze, holt každému nesedne vše. Jen škoda, že jsi ji na sobě nevyfotila,tedy přimo na obočí-to mohlo být zajímavé.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veru, můj foťák by stejně asi nebyl schopen pobrat ty malé odlišnosti v odstínech, ale je fakt, že navoskované obočí by jistě zachytil. Ale to nebyl moc hezký pohled. :-)

      Vymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)