Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

27. 1. 2012

CHANEL Blush Duo Tweed Effect in Tweed Corail

S tvářenkami Chanel je občas trochu potíž. Jsou krásné, voňavé, lákavé, je to Chanel :)..., ale jsou poněkud tvrdé (což jde do určité míry vyřešit štětcem). S limitkou tweed effect mě ovšem Chanel velmi potešil!



S popisy obalu se už v našem kolektivu nemusíme zdržovat, tak pojďme rovnou k obsahu.
Tvářenka sama o sobě moc pěkně imituje jeden z klasických Chanelovských vzorů a symbolů - tvíd s klasickou strukturou tkaní. Duo efekt je vytvořen prostřednictvím prolínání světlejších a tmavších "nití". Celek je velmi sofistikovaný a lákavý.



Tweed Corail je strašně příjemný a slušivý odstín. Zařadila bych jej mezi jemnější a méně výrazné barvy. Název napovídá, že patří mezi korálovky, osobně bych ale spíš řekla, že je to klasická meruňková. Ačkoliv na swatchích vychází skutečně korálově, při líčení mi vykouzlí jemná meruňková líčka. Jde o strašně univerzální barvu použitelnou k jakémukoliv líčení.




V úvodu jsem už naznačila, že obvyklá bolest Chanel tvářenek evropských verzí v tomto případě není na pořadu dne. Tweed effect je o poznání měkčí než její kulaté kolegyně z klasických a hlavně starších kolekcí a moc dobře se s ní zachází. Slyšela jsem, že některé dámy ji vnímají jako málo pigmentovanou. Mně připadá pigmentace v pořádku, spíše skutečně hodnotím odstín jako jemnější. Osobně mi jemnější a méně intenzivní tvářenky většinou nevadí, protože raději vrstvím a dám o malinko víc, než abych musela velmi opatrně nanášet a bát se skvrn. Ale je pravda, že s pigmentací např. tvářenek Illamasqua tento kousek v žádném případě soupeřit nemůže. Na druhou stranu ovšem tvářenky Illamasqua nejsou úplně dokonalou koupí pro tvářenkovou začátečnici nebo rutinního rychlíka, který ráno dvakrát zašmrdlá a běží do práce :)

Mě se Tweed Corail líbí moc, sluší, rozzáří, je to Chanel :) Nemám výhrady.



2 komentáře:

  1. Mně se Tweed Corail taky líbí moc... je to Chanel :)) Krásnej článek :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ta je pěkná, teď jsi mě teda nalákala!:-) M.
    http://illussoire.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)