Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

20. 1. 2012

BUTTER LONDON Pillar Box Red

Na vyžádaném postu o korektorech ještě pracuji, protože mi napoprvé nevyšly fotky, proto si dnes dovolím se s vámi podělit o jeden skvost od Butter London.
Klasická krémová červená, tak, jak to máme rády...


Barevně se Pillar Box Red moc povedl. Barva je podle mého oka takřka neutrální, možná s úplně neznatelně oranžovým podtónem. Ovšem po tmě nebo při focení s bleskem se lak naopak tváří malinko malinově, takže je to trochu chameleon.




U Butterů vždy hlásím, že je potřeba je lakovat s hodně namočeným štětečkem, aby nezlobily, ale u tohoto laku to nepozoruji. Snese jakékoliv zacházení.

Vypadá dobře už v jedné vrstvě.


Přesto pro lepší výdrž doporučuji vrstvy dvě.



Ve dvou vrstvách s nadlakem má velice dobrou výdrž a v tomto ohledu směle konkuruje jinak nejodolnějším OPIkům.

Možná červeným klasikám nadržuju, ale tento Butter mi připadá extrémně povedený. 

10 komentářů:

  1. Ty jo! Ten je fakt dobrý! Takový ještě nemám :)

    OdpovědětVymazat
  2. Miluju červené laky. A tenhle vypadá fakt kráásně. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherná barva!:-) A kde kupuješ laky Butter London?
    http://illussoire.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  4. Jo, holky, a já jsem se právě rozhodla, že ho pošlu z domova. Asi těhotenský rozmar :)
    Je k mání!

    OdpovědětVymazat
  5. Jéje, pozdě, ale Lidušce ho moc přeji. :o)

    OdpovědětVymazat
  6. asi sem se zamilovala!!!! je úžasnej! škoda že už je pryč. :-( fňuk

    OdpovědětVymazat
  7. Óóóó! Ta barvička je parádní! :-)

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)