Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

27. 12. 2011

TOM FORD in PINK DUSK + ROUGE BUNNY ROUGE LONG-LASTING EYE PENCIL in SALOME

Tyto dva produkty dohromady zaručují hodně velkou klasiku. Stačí k nim přidat už jen řasenku a bohatě to postačí. A navíc jsou oba v luxusním provedení a kvalitě. Posuďte samy...

Rtěnku Tom Ford jsem si koupila jednou večer jen tak. No, jen tak - naštval mě chlap. Takže jsem si ani nehledala důvody k tomu, abych vysolila 1200,- za rtěnku, když obvykle mám za tuhle cenu aspoň dvě... Vybrala jsem si pro sebe úplně netypický odstín - Pink Dusk je růžovo-nude barva bez perleti. Už vůbec nevím, co mi tehdy ten chlap provedl, ale jsem moc ráda, že mě k tomuto nákupu dokopal.

Obal je luxusní, zlatě orámovaný bílý smalt, přesto není rtěnka přehnaně těžká a nezpůsobí vám zranění, když vypadne z kabelky. Rtěnka sama o sobě je moc pěkně designovaná, v průřezu jsou vyvedené iniciály návrháře.



Odstín je skutečně povedený. Jedná se o hodně přirozenou růžovo-tělovou. Velkou výhodou téhle barvy je to, že není mrtvolně světlá (ani pro nás tmavší typy) a není ani příliš pink. Natřená na rtech se vyvine spíše matně, což dělá hodně luxusní finish. Připadá mi, že s ní mám na pohled hladší a barevně jednotnější pleť. Rty nalíčené touto rtěnkou mi připomínají klasické líčení Kim Kardashian (ne, že bych ji tak extra zbožňovala, jen je obdobný styl).

 nahé rty






Tyhle barvy já skoro nenosím. Jednak mám ráda barvenější rtěnky, jednak jsem nikdy nenarazila na krémovou rtěnku tohoto odstínu, která by vypadala skutečně dobře. Nevím, zda to není mými rty, ale tyhle rtěnky se mi cuckují, děrují a nedovedou udělat jednolitý povrch. Navíc mi všechny rtěnky tohoto typu (matné růžovo-tělové) vysušují rty a po chvíli nošení obvykle vypadají strašně.
Pink Dusk ne! Je to zatím jediná taková rtěnka, která vypadá dobře i dlouho po aplikaci. Neschne a necuckuje, neusazuje se na styčné ploše horního a dolního rtu. Nevydrží jídlo, ale to od rtěnek ani nečekám.
Strašně na ní miluju, že po dni s ní mám rty jak po masce nebo celodenním balzámování. Fakt! A kupodivu mi připadá, že je vlastně i dost nápadná - ona totiž vykouzlí takový ten draze vypadající look. Nebo je to jen pocit? Nevím jistě :)

Takže můj závěr zní: pokud máte chuť investovat tolik peněz do rtěnky, rozhodně sáhněte po odstínu, který využijete na jakoukoliv příležitost. Pink Dusk takovým odstínem pro většinu z vás pravděpodobně bude. Mám ji už cca. dva měsíce a ubývá utěšeně pomalu.
Kupovala jsem ji na ebay.

Druhým velmi klasickým a skutečně povedeným kouskem dnešního postu je tužka na oči RBR.
Long-lasting tužky jsou velmi tenké, elegantně balené automatické tužky klasického RBR designu. 



Odstín Salome je klasická černá barva - vlastně je černočerná.


Můj postoj k linkování očí už znáte, s touto tužkou si ale můžu zařádit i já. Protože je extrémně krémová, extrémně měkká, extrémně černá a extrémně lesklá zároveň. Dokáže vykouzlit efekt gelové nebo i tekuté linky, přičemž je ale strašně pohodlná a uživatelsky přátelská. Nakreslíte jak přesnou a precizní linku, tak i silnější linku k rozetření.





Dnes ráno jsem si udělala tuhle tenkou linku proto, abych ji pro vás vyfotila. Dopoledne jsem zmokla, pak jsem si dala sprchu i s mytím vlasů a pak teprve fotila - jak vidíte, vydrží slušně. Řasenka a stíny sprchu tak dobře nezvládly :)



Ze všech produktů, které jsem od firmy Rouge Bunny Rouge vyzkoušela, je tahle tužka největší peckou. Stíny, rozjasňovač, rtěnka i makeup jsou bezesporu taky super, ale ta tužka je prostě něco, co jsem ještě neviděla a nezažila. Obávám se, že ani fotky vám přesně neukážou, jak perfektní textura to je. Ještě žádná tužka dosud nikdy nebyla tak měkká, tak černá, tak lesklá, tak výrazná, tak přesná, tak ovladatelná, ...
Ačkoliv na tužky vážně ani trochu nejsem, musím říct, že tohle je skutečně MUST HAVE!


15 komentářů:

  1. Mám hrozně blbý dotaz, ale snad mě omluví to, že tužky prakticky nepoužívám :-) Dá se nějak zašpičatět nebo ořezat, když se omaluje nebo je tak tenká, že to nevadí? Vím, že některý (chanel?) mají vzadu takový pidiořezávátko... Protože jinak podle popisu vypadá jako něco, s čím bych možná uměla i já :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Rtěnka nemá chybu! Přesně můj typ, miluju nude přirozené rtěnky. Na tvých rtech vypadá vážně moc pěkně a decentně :)

    http://ordinarylife-my.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. Ta rtěnka je krásná jak odstínem, tak tvým popisem vlastností, ale zatím jsem rtěnkový začátečník, takže tolik peněz bych za ni nedala, možná jednou... A na tužky zase až tak náročná nejsem, takže tam se (většinou) držím ve velmi levných, a tak mě tahle nijak neoslovila.

    OdpovědětVymazat
  4. Reni,
    ta tužka má tenkou tuhu a když nakloníš, uděláš strašně tenkou linku. Měla jsem i ty tužky s ořezávátkem, ale byly většinou trochu tvrdší. Tahle je fakt hodně měkká, asi by ani ořezávat nešla, tak je tohle ideální řešení.

    Holky, přijde mi, že ta rtěnka na fotkách nevyšla tak pěkná, jako je naživo :)

    Vienn,
    já si myslím, že kdo fakt umí používat tužky a linkuje zručně a dobře, klidně si vystačí s levnějšími tužkami a vypadá to dobře. Ale já na tužky nejsem, linky se mi líbí jen někdy a jen na někom a rozhodně nepatřím mezi nejzručnější. Takže fakt ocením tu texturu :)

    OdpovědětVymazat
  5. HAni, teda dle mého jsi moc šikovná a ta linka ti mooooc sluší!!!
    a do Nového roku přeji na gauč stále tolik kvalitních příspěvků :-D

    OdpovědětVymazat
  6. Mě se líbí oboje, ale nejsem schopná se rozhodnout jestli víc TF /jen bych pátrala po jiné barvě/, nebo ta tužka.

    Napadlo mě měla si někdy Stila kajalové tužky? Ty jsou taky extrémě měkké, ale bohužel mají tendenci se rozpíjet.

    OdpovědětVymazat
  7. Ta rtenka je naprosto bez chyby a za 1200 fakt stoji!

    OdpovědětVymazat
  8. Ta rtěnka je fakt dokonalá, po svátkách objednávám. :)

    OdpovědětVymazat
  9. Moc všem děkuji za reakce!
    Day, Stilu jsem měla a byla taky super. Jen se mi mazala a měla tlustší tuhu, takže neudělala tak tenkou linku.

    OdpovědětVymazat
  10. krásnéé :) jaké stíny si použila? více líčení! <3 Eve.

    OdpovědětVymazat
  11. Hani, ta rtěnka je fakt moooc pěkná. Hm, asi bych ji potřebovala. A tu tužku taky!!! :o)

    OdpovědětVymazat
  12. Rtěnka je překrásná, díky za recenzi! Nevíte někdo, nedá se objednat jinak než z ebaye? :)Projížděla jsem feelunique, lookfantastic atp. a nikde to nemají..:(

    OdpovědětVymazat
  13. The Canon refurbished cameras are able to provide this quality
    and reliability because they have been checked, repaired and serviced by their manufacturers.
    You can buy these accessories and also the new at huge discounts and free shipping too only at.
    The wide open aperture should allow great low light shots with
    creative control over the aperture.

    Here is my web site: canon 6d

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)