Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

2. 12. 2011

Slavíme!

Vážení,

strašně moc vám děkujeme za přízeň! Vzhledem k tomu, že je vás už 50 přihlášených, dneska nerecenzujem, dneska pijem!




DĚKUJEME!

A proto, že se hodláme vylít pořádně - taky si toho čísla patřičně vážíme - necháme vám do pondělka klid.
Na základě vašich tipů jsme se rozhodly, že budeme od nynějška přispívat malinko méně často. Na nové posty se můžete (a my s vámi) těšit vždy obden. Nerady bychom vás zahltily, naopak si přejeme, abyste si každou naši recenzi a slova pěkně vychutnali a měli na ně patřičný klid.

Ještě jednou děkujeme a těšíme se na další společné chvíle a na vaše komentáře a tipy.

9 komentářů:

  1. No to nee, já jsem právě byla nadšená, že přispíváte tak často. Tak to budu dneska zapíjet žal. Na zdraví!

    OdpovědětVymazat
  2. Holky, velká gratulace a vy si to za hezké posty zasloužíte! Je to obrovský úspěch, mít po měsíci 50 Followers a už tak velkou sledovanost

    OdpovědětVymazat
  3. gratulujem dievcence, mne recenzie obden vyhovuju, vsetko si pekne premyslim, popozeram, prestudujem...
    som velmi rada, ze som objavila tento blog, elf a essence ma nejak neberie, takze vdaka
    idem si na vase aj moje zdravie dat chutny caj
    amaterka

    OdpovědětVymazat
  4. Hm, červené, to si dám líbit, tak na zdraví! Přijměte i mou gratulaci k úspěšnému rozjezdu Vašeho blogu. I já, kterou kosmetika vůbec nebere, čekám na každou recenzi s napětím a těším se už na další.

    OdpovědětVymazat
  5. moc gratuluju, ať se daří i nadále! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Hvězdy z gauče, obrovská gratulace a jste úžasné, jen tak dál !!!!

    OdpovědětVymazat
  7. Strašně moc všem děkujeme za přízeň a za milé komentáře. Jste pro nás skvělým důvodem, proč psát blog :)

    OdpovědětVymazat
  8. Velká gratulace, kočky. :o) Mám to tady moc ráda. :)

    OdpovědětVymazat
  9. Děkujeme všem, že nám zachováváte přízeň. Budeme se nadále snažit zachovávat tento blog jako milé místo jak pro nás, tak hlavně pro vás.

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)