Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

31. 12. 2011

SILVESTROVSKÝ SEDÁNEK NA HVĚZDNÉM SOFA

Milí přátelé!
Je poslední den roku 2011 a ačkoliv to pro mnohé z nás je pouze číslo, soudím, že je dnes namístě uveřejnit cosi jiného než recenzi. A protože s Nik věčně debatujeme o životně důležitých věcech jako jsou makeup, kabelky, šátky, boty a miliarda jiných nezbytností, podělíme se dnes s vámi o malinký kousek těchto rozhovorů.
Bavte se a nezapomeňte nám v komentářích sdělit, co vás napadlo.

Skvěle si dnes užívejte a přelom let 2011 a 2012 oslavte tak, jak si nejvíc přejete. Pevně věřím, že bude rok 2012 pro nás všechny rokem spokojeným, zdravým a plodným ve všech směrech.
DĚKUJEME VÁM ZA TO, ŽE NÁS ČTETE A NA ZDRAVÍ!

Vaše hvězdy Nik a Nuf.
(barvy níže odpovídají)


Nik, jaká věc nebo věci z tvé kosmetické sbírky jsou skutečnými stálicemi? Co máš už skutečně dlouho, aniž to vyletělo komínem? 
Mimo makeup a pudr je to řasenka Elizabeth Arden Double Density, MAC stín Smoke and Diamonds, MAC stín Wedge, který používám na obočí, UDPP a korektor MAC Select Moisturecover.
To není tak málo :) Vlastně jsi konzerva :) U mě je to jen pár matných stínů MUFE, Chanel rtěnka Coco Gabrielle, Chanel duo stínů taupe délicat a UDPP a korektor pod oko máme stejný.
.
Kdybys někam jela a bylo by nutné zabalit mnoho jiných věcí a z kosmetiky by to mohla být jen jedna lahvička, co to bude? (já vím, že Excipial, ale jiní to nevědí:))
...a pak si pokecej s někým, kdo se optá a sám si taky odpoví...
Chi... U mě by to byl Payot Emulsion reconciliante.
.
Dokázala jsi někdy vypotřebovat nějaký produkt kromě makeupu a pudru? Já jsem to kdysi dávno dokázala u jedné tvářenky Nina Ricci a několika rtěnek, ale musím přiznat, že to bylo ještě v době, kdy jsem byla na vysoké. Nyní se mi to myslím nepodařilo nikdy s ničím právě kromě pudru, makeupu, korektoru, řasenky a rtěnky.
Dokázala jsem plno produktů zmarnit - jeden super stín mi spadl do kaluže, jeden jsem nastrouhala do tělového mléka, abych byla v posteli nádherná, rtěnky občas parádně posloužily na bojové hry ve skautu, laky jsem běžně míchávala a vytvářela otřesné odstíny, které byly nepoužitelné... ale skutečně klasickým způsobem něco spotřebovat? To sotva :)

Když jdeš po ulici, co říkáš na to, jak se líčí a upravují ženy okolo tebe?No, nevím, zda mohu něco napsat, aniž bych zde vše vytečkovala.....ale pokusím se být slušná holčička a vulgarismy nechat stranou. Začnu pozitivně - je to lepší. O fousek. Skutečně krásně nalíčených (krásně rozuměj přirozeně potrhující skutečné já ženy) žen potkávám hrstku. Denně třeba tak 2, což je velmi tragické. Naštěstí už nepotkávám tolik žen, které by měly modrý stín a k tomu silnou tekutou linku černé barvy a jinak nic na tváři. Daleko více potkávám mladé holčiny, které na sobě mají tuny něčeho, co je spíše maskou než lichotícím makeupem.Tak to já mám asi smůlu, potkávám dost hlavně mladých holčin, co se líčí strašně. Jednak moc, jednak nevkusně. Když k tomu přidám ty jejich strašné vlasy (blond nebo černá, nic mezi, a většinou zničené), je to panoptikum. Kontrast pak tvoří úplně nenalíčené ženy, skoro to považuju za lepší :)Skoro bych řekla, že vlasy mají mladé holčiny daleko horší než tvář. Zničené, odrosty, neupravené, střih 0. A k tomu umělé nehty. To je vůbec kapitola sama pro sebeAle to už, doufám, jde z módy, ne? Kromě umělých nehtů ještě občas žasnu nad omalovánkami, co na nehtech vídám - super, když kytičky a kamínky k ničemu jinému na nositelce neladí a nehty jsou ulámané :) Neřeknu, kdyby byla dáma v šatech, ke kterým by nehty konkrétně ladily a byly vkusně udělané... Ale lezoucí zadky z bokovek, emo opasky, kroužek v nose a tlusté gelovky s neonovou francií?
Jakou barvu bys nikdy nedala na nehty?
Zelenou, žlutou, jasnou oranžovou. Na to už nemám věk a nelíbí se mi to k oblečení :)Na to jsme nikdy asi neměly věk...

.

Když opomeneme to, že jsme maniačky a máme kupu všeho, a zkusíme se na svět podívat pohledem normální ženské, jak by měla vypadat kosmetická sbírka běžné ženy?
Ok - odpovídající hydratační krém, aspoň jeden, pak jistě oční krém a micelárka nebo termální voda. A potom dobrý makeup, korektor, dva skvělé stíny - jeden světlý, jeden tmavý. Jednu tvářenku použitelnou i na konturu a dvě rtěnky - nenápadku s jemným leskem a jednu malinko výraznější. A na nehty P-shine nebo minimálně průhledný lak, pokud k tomu necítí potřebu přihodit jeden red :). Není to málo, ale je to akorát.A tužka nebo stín na obočí.  
.
Jaký máš názor na umělé řasy?
Ani nevím, kolikrát se mi to moc líbí, ale sama na to kašlu. 
Mně se to nelíbí, na denní nošení absolutně vůbec, ale nelíbí se mi to ani na plesy a svatby, prostě je to dle mého hodně nepřirozené a jak už jsem kdysi někdy napsala, nejsem pro mrkací panny.
Mě se to líbí, pokud je zbytek nepřehnaný. Nedávno mě u dindy obsluhovala slečna a měla to moc pěkné. Očka krásná, nějaké prodloužené řasy a jemné stínky, jinak nic. Vypadala krásně.Mně jediné, kde se to někdy líbí, je ve videu Pixiwoo, ale to prostě není realita, na ulici jsem zatím potkala jen dámy, které to měly strašné.
No, ono kdybychom naše idoly Pixiwoo viděly naživo poté, co se nalíčí na video na YT, asi bychom taky odpadly. Ta kamera to žere.Ono je také nutné  vybrat solidní umělé řasy a ne kdejaký šunt, co prodávají šátoráci u stánku. To pak vypadá na řasách jako kartáč.
Vůbec netuším, jaké jsou rozdíly mezi řasami, já si klidně oči vůbec nelíčím a líbí se mi to :)
.
Kdybys měla mít v kufříku věci jen jedné značky, jaká by to byla? U mě MAC.
Jediná značka.... Chanel! Tohle visí na makeupu, ty máš MAC, já Chanel.
Já jsem MAC dřív milovala, hlavně stíny. Ale dnes, poté, co přesně vím, co je pro mne ideál a co potřebuju, a taky poté, co jsem udělala hodně velká srovnání s jinými značkami, je pro mne MAC "jen" velmi dobrý střed. 
Já kdysi taky daleko víc, nyní už tak ne, mám jen tři stíny a to je používám na obočí a pod obočí, tedy žádnou barvu kromě Smoke and Diamonds.
.
Obě milujeme dobré štětce - co je pro tebe must have? U mě MAC 217. Bez toho si to neumím představit. 
Dřív bych odpověděla stejně, dnes je na mě šrabavý a přece jen mi práší. Stále ho miluju na základní barvu stínu a na blending korektoru okolo skvrnek, ale na blending na oku už vedou Real Techniques a Cozzette. Každopádně jsou i značky, co už nikdy. Rozhodně už nekoupím nic od Sigmy, vyjma jejich syntetického kabuki, který má dočasnou milost.Já už nekoupím Real Techniques a MAC na tvář, nikdy Sigmu kromě těch kabuki, kterým dám v budoucnu ještě šanci.S těmi štětci mě kolikrát  pobaví některé naše blogerky. Hodnotí kvalitu štětců, když mají své první a kydají na sebe makeup produkty málem lopatou... Pak se ovšem nedivím, že tak vyzdvihují Sigmu :D
Jo, a jednou jsem měla štětec NYX! Otřes!A mně ještě napadají štětky Coastal Scents, které jsem měla. Děkuji pěkně, ale nikdy více. Jsem poslední dobou fakt zhýčkaná a na obličeji snesu jen to, co je extra jemné.
A jednou jsem dostala jeden štětec ELF, no to byla naprostá hrůza a není dobrý ani na opylování chilli papriček!
Já ELF štětku nikdy neměla  a jsem si jistá, že ani nikdy mít nebudu. Já ELF obecně prostě mít nebudu, z té značky mám osypky.
Pokud nedostaneš pěkný dáreček od hodného nufíčka... S kamarádkou na VŠ jsme to tak jednu dobu měly, dávaly jsme si takové hrůzy... Hnusné laky s třpytkami jak od kolotočů, nenositelné rtěnky... dDspělo to do bodu, že jsme se obě upřímně bály jakýchkoliv narozenin a vVnoc a někdy ve třeťáku jsme si konečně slíbily, že s tím končíme.:) Děsné! Ještě že jsme se poznaly už jako dospělé ženy :)
.
Ještě jiná otázka: kdo je pro tebe ikonou v líčení?
Jé, to já asi nemám. Některé celebrity bývají nalíčené nádherně, ale je to podle mne už moc. Třeba Kim Kardashian. Sleduju videa Pixiwoo a Lisy Eldridge, ale líbí se mi jen něco.
Pro mě je ikonou krásného a poměrně přirozeního líčení Rosie Huntington Whiteley a z blogerek musím doporučit blog http://www.amodelrecommends.com/  je to moje nejmilejší blogerka a to proto, že Ruth je krásná žena našeho věku se zájmem v luxusních značkách.
.
A antiikona? Mně se nelíbí líčení Dity von Teese.
Mně se nelíbilo líčení Amy Winehouse.
.
Drahá, jak je možné, že někdo, kdo píše blog převážně zaměřený na drahou kosmetiku a umí tak pěkně kritizovat, vypadá v běžný den jako já? (0 makeupu, volný cop a obligátní tepláčky)? :D :D :D
Adresát tvé otázky je v tuto chvíli tebou velmi nevhodně zvolen, neb na druhé straně drátu sedí tvá obdoba, ale pokud mohu soudit, tak odpovím jedním známým pořekadlem - kdo nic neumí, ten učí :)


.    

19 komentářů:

  1. Hvězdičky, krásně jste mne pobavily :-D Vám přeji také vše nej do Nového roku!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Vy dvě jste se teda hledaly :D Perfektní článek!

    Hlavně ten závěrečnej odstavec mě dostal teda! :))

    OdpovědětVymazat
  3. Btw taky přeju vše nej do novýho roku :)

    OdpovědětVymazat
  4. Nevím, co mě pobavilo více.. Tedy KRÁSNÝ NOVÝ ROK NÁM VŠEM!!!

    OdpovědětVymazat
  5. Hihi, krásně jste nám zpříjemnily konec roku, to se vám opravdu povedlo :-D

    Zajímalo by mě, co máte proti Sigma štětcům? Já mám sadu, používám pravidelně asi jen 2 štětce a pár dalších občas a nemám ráda jen jeden z nich, ostatní mi přijdou fajn... A Pavli, s tím stínem ti pošlu na vyzkoušení i štětce Elf, ju? Tvářenkový a na pudr, ty jsou moje oblíbené a chtěla bych vědět co na ně řekneš :-)

    Krásný a úspěšný rok 2012 i vám!

    OdpovědětVymazat
  6. Ten konec nemá chybu :-D :-D
    Udělejte častějc "rozhovor" na nějaké téma. Skvěle se to čte a je to zábava :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Skvěle se doplnujete! Připadáte mi tak trochu jako anděl a čert :) I to písmo máte správně dle barev rozdělené! Pište podobné články častějc! A vše nej nej do Nového Roku!

    OdpovědětVymazat
  8. Strašně ráda vidím, že jste se pobavily! Pokud chcete víc, absolutně není problém :) Takových debat jsme schopné vytvořit nekonečně mnoho.

    Vienn,
    měla jsem taky sadu Sigma. Smrděly, pelichaly i při použití i při mytí, nedržely po mytí tvar, nebyly přesné na tvář a hlavně otřesně škrábaly. Tím, jak byly humpolácké, se mi nedařilo dobře nadávkovat a rozprostřít minimální množství produktu. A taky se dost rychle kývaly v rukojeti. Já peru štětce poměrně často a jsem si jistá, že na to štětce musí být stavěné. Uznávám, že ta škrabavost je rozhodně subjektivní. Já mám přecitlivělou pleť a líčení je pro mě tak trochu rituál. Z těch důvodů naprosto odmítám používat něco, co mi není příjemné a s čím se nadřu. V porovnání s Cozzette a Illamasqou hrůza hrůz.
    Ovšem je mi jasné, že kdo je skutečně šikovný, umí i s takovými kopyty vytvořit lehounký a perfektní makeup.

    OdpovědětVymazat
  9. Sharon! To jako já čert? Co? Já? No, tos mě ranila!
    Předpokládám, že ti jen monitor špatně ukazuje barvy :)

    OdpovědětVymazat
  10. Jo, jo! Máš čertovské dobré názory a hlášky!
    Nik je taková slušnačka, taková jedničkářka která vše dělá správně dle pravidel. Tobě pravidla nic neříkají:)

    OdpovědětVymazat
  11. To je trestuhodný omyl :) Já su největší konzerva ve všem a pravidly přímo žiju. Fakt. Monitor dost klame :)
    A Nik taky není šrot a šprt, se jí zastanu, aby si neplakala do notýsku :D

    OdpovědětVymazat
  12. Tak dámy doufám že jsem Vás neurazila! :)

    OdpovědětVymazat
  13. Neboj :) Výborně se bavíme, doufám, že dnes všichni!

    OdpovědětVymazat
  14. Jsem moc ráda, že jsme vás rozesmály a doufám, že se s námi budete bavit i v dalším roce. Pokusíme se vás nezkamat a zařadíme více postů v podobném duchu, jako je tento. Myslím, že se s Nuf skutečně dobře doplňujeme a co chybí jedné, vynahradí druhá. :)

    Peti, mám tedy očekávat poměrně velký balíček. :) Díky, těším se.

    OdpovědětVymazat
  15. Moc jsem se pobavila! V podstatě s Vámi souhlasím, jak často chodí kovářovic kobyla bosa.

    OdpovědětVymazat
  16. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat


  17. Also visit my weblog; homepage

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)