Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

16. 12. 2011

Rouge Bunny Rouge: stín Chestnut-napped Apalis a lesk Inflammable

Dál objevujeme značku RBR, abychom opakovaly slova nadšení a výskaly nad perfektním provedením a výjimečnou kvalitou výrobků.
Mám strašně ráda matné stíny a málokdo je umí. Od MAC jsem měla snad všechny matné stíny a ty, které jsem neměla, měla Nik. Některé byly fajn, ale žádný nebyl texturou dokonalý. Skvělé jsou matné MUFE (Makeup For Ever), ty mohu s klidem doporučit, ovšem i zde najdete některé světlé, které jsou trochu "chalky". U highendových značek je to s čistě matnými stíny horší, v drtivé většině stínů je aspoň stopa třpytu. Když jsem u RBR viděla matnou řadu stínů, nebylo, co řešit. I když - dá se o čtveřici stínů hovořit jako o řadě?



Budu stručná: ten stín je super! Je to ten nejměkčí matný stín, co jsem kdy viděla. Stačí se dotknout bříškem prstu. Má skvostný payoff a pigmentaci. Oproti stínu z klasické řady, který jsem zatím zkusila, je tento sušší a je snad ještě jemněji mletý. Díky textuře se při nabírání stínu na štěteček nevyhnete tomu, že vzniká trošička "odpadu". Nebudu to popisovat jako přášení stínu, protože když stín práší, je to chyba. Zde je to vlastnost logicky vyplývající z nebeské jemnosti a měkkosti výrobku. Berte nebo ne. 

Barva Chesnut-napped Apalis je čistokrevná taupe velmi světlého odstínu. Podle nemnohých swatchů jsem se těšila na hnědou, ale tohle fakt není hnědá. Přesto je to hodně milá barva, velice přirozená a soudím, že pro mnoho žen strašně lichotivá. Nenadchne milovnice barev nebo výraznějšího líčení, je to neutrálka a nenápadka. V žádném případě nejde o teplý odstín, ale ani v aktuálním pošmourném počasí nedělá unavenou pleť. Použijete-li jej samostatně do crease, můžete směle tvrdit, že nejste nalíčená. Pro malinko výraznější líčení rozhodně budete potřebovat ještě nějaký tmavší stín na dokonturování.

Ačkoliv jsem si od něho slibovala něco zcela jiného, není mu, co vytknout. Pokud stejně jako já netoužíte po teplounké hnědé, rozhodně ho potřebujete!

Nešlo by zkoumat značku a vyhnout se výrobkům na rty. Lesk v odstínu Inflammable je podle popisů bestseller. Nevím, proč mě to vždycky ovlivní, když jsem vždy nejspokojenější s věcmi, které se jinak nikomu nelíbí. Tento lesk mě ale nezklamal.


Barva je vysloveně pro kohokoliv. Nenápadná a neutrální. Chtělo by se říct, že neurazí a nenadchne, ale nadchla. 
Troška růžové, troška tělové, červené, růžové a měděné částečky. Nikde tam nevidím stopu levandulové, která je v oficiálním popisu, ale je možné, že tam někde je.



Já na lesky vlastně ani moc nejsem. Obtěžuje mě, když lepí, cuckují, chytají mi vlasy a špatně se mi aplikují. Taky fakt nemám ráda třpytky v lescích a vadí mi vulgární a přehnaný efekt některých výrobků. Tento jsem vlastně koupila hlavně proto, že byl v balíčku s dalšími věcmi, o které jsem stála. Ale nelituju.



Ačkoliv lesk obsahuje barevné částečky, jsou absolutně měkké a nerušící. Tento lesk nelepí a nevytváří efekt přehnaně lesklého zrcadla. Po aplikaci mám pocit, jakobych nanesla balzám, nikoliv lesk. Navíc pocit ošetřených rtů vydrží i dlouho poté, co lesk zmizí. 



Já fakt nevím, jak to v RBR dělají, ale oni prostě umí vyřešit i detaily, které jinak nikdo neřeší. Lesk jsem chtěla vyzkoušet a nechat být, ale zatím si ho rozhodně nechám.   

5 komentářů:

  1. Teda, ten stín vypadá v krabičce mnohem světlejší než na ruce, čím to? A jak je to s výdrží? Nadstandardní?

    OdpovědětVymazat
  2. Lituju, že jsem ten stín nevzala - koukala jsem po něm, ale odradil mě nedostatek fotek. Škoda, protože podle tvého popisu by se mi zcela určitě líbil.

    OdpovědětVymazat
  3. Hani, on hodně klame tělem a taky se hůř fotí. je někdy vysloveně taupe, jindy zas více nahnědlý. Na ruce je ho opravdu silná vrstva, hodně jsem mázla prstem - to na oko nedostaneš.
    Výdrž je skvělá, jde nosit bez báze. Tím spíš, že je to na oku hodně jemná barva, není vidět ani večer žádná vada.

    Peti,
    není všem dnům konec :)

    OdpovědětVymazat
  4. Hani, nemas nahodou srovnani s Inglotem? Jejich matne jsou naprosto genialni a zajimal by me rozdil. Protoze cenovy rozdil je markantni.

    OdpovědětVymazat
  5. Táni,
    právěže nemám! Musím se přiznat, že Inglot je jedna ze značek, od kterých jsem zatím nevyzkoušela nic. Absolutně se k ní nemám, jak dostat. Ale zatím jsem četla dost chvály, takže pokud bude příležitost, rozhodně chci vyzkoušet právě matné stíny. To je pro mě jednak dost prubířský kámen každé značky, jednak je to fakt moje srdeční záležitost.

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)