Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

28. 12. 2011

Říkej mi...

Dnešní post berte asi takto: já jsem sice kosmetický maniak a tento blog je především (ale nejen) o kosmetice, nicméně nemůžete zapřít, kým jste. A tím kým myslím v tuto chvíli své povolání. Já prostě miluju slova a ráda si s nimi hraju.


Stalo se vám někdy, že se vám určitá slova, která jste někde slyšeli, vryla do paměti a nějak vás donutila zamyslet se? Na chvíli se zastavit a přemýšlet minutu o něčem jiném než o tom, co uvařit, kam jít na nákup, který lak si koupit a kterou sukni vzít k novým lodičkám? Mně se to občas stává. Opravdu na mě někdy zapůsobí útržek z filmu či knihy a já se k němu vracím a přemýšlím. Nejde o to, kdo to kdy řekl, v jakém filmu či seriálu ta slova zazněla, právě naopak. Jde o to, že když je vytrhnu z kontextu a přemýšlím jen o nich, přijde mi, že jsou něčím zváštní, mají nějakou myšlenku. Daleko větší než má většinou celý daný film nebo seriál. :) Ono to tak vždy je - někdy jsou prostě důležitější malé kousky než celek.

Ráda bych vám dnes dala jen pár řádek k zamyšlení (jsou mé oblíbené mezi všemi, které mám zapsané). Jsou sice v angličtině, snad to nevadí, ale já prostě 98% všeho sleduji v angličtině, je mi to milejší. Nečekejte nyní moudra od Ghándího, i když i to se tam objeví, prostě se jen na chvíli zastavte a třeba jen na jedním úryvkem zapřemýlejte. Možná vám stejně jako mně přijdou zajímavá. A možná taky ne, třeba zrovna pro vás budou nudná, nicneříkající a plytká, protože třeba právě vy máte v zásobě jiné, daleko hezčí věty. Tak šup s nimi do komentů, už se na ně těším.



We all like to think that we're in the driver's seat of our own lives. But the truth is, the idea that we can control our fate is an illusion. You can choose the most loyal friends, the dream job, the truest love. But at the end of the day, our fate is decided for us. All we can do is hope we have the strength to cope with the hand she deals us.

There's a weak link in every chain. And it's just a matter of time before this one snaps.

One thing about being on the top of the world.. it gives you a long, long way to fall.

If you can live forever, what would you live for?

When you do finally get what you want, the problem is there's always someone that's trying to take it away. And all that wanting makes us blind to the fact that things aren't exactly what we think they are. Maybe it's better sometimes to just get what you need.

Our most dangerous enemies are the ones we never knew we had.

Every road comes to an end, but sometimes the end feels just like the beginning. Even when you think you've come a long way - you can suddenly find yourself right back where you started. Because every journey is fraught with twists and turns.

They say blood is thicker than water. But it's also a lot harder to clean up when it spills

If I knew you could hear me, I would say:  Our fingerprints don´t fade from the lives we touch.

Face your fears and the rewards can be profound. You can discover the true depth of a relationship. Or what you're capable of withstanding. The problem is, the more you gain, the more you stand to lose.

As with any journey, who you travel with can be more important than your destination.

The universe has a great sense of humor because sometimes having your dreams come true can feel like a nightmare. Because getting what you want always come with strings attached.

Whatever you do in your life will be insignificante but it is very important that you do it. Because nobody else will.

We all wear different masks for different reasons. Some masks we put on because it's truly who we want to be. Some we wear because we can't bear to face what's really underneath. Or because it's what someone else needs us to be. And some masks we wear because we hope to stay hidden. But that's the problem with wearing masks. They can be ripped off at any moment.


Nakonec bych ráda uvedla můj momentálně nejoblíbenější kousek. Rozhodně to není nic pro fatalisty, kterým svým způsobem trochu jsem. Těchto pár vět ukazuje, jak se rádi zbavujeme zodpovědnosti za své skutky. Já to někdy dělám, protože je to prostě jednodušší, proč si tento fakt nepřiznat. Je na první pohled protikladem k citátu, který jsem úmyslně uvedla hned na začátku a společně tuto naši cestu pěkně zarámují. Doufám, že se vám alespoň trochu líbila a že jste se moc nenudili. A příště už to bude zase o kosmetice. :)

We make our own fortunes. And then call them fate. And what better excuse to choose a path than to insist it's our destiny. But at the end of the day, we all have to live with our choices. No matter who's looking over our shoulder.

12 komentářů:

  1. Nejvíce jsem se zamyslela nad: Face your fears and .....
    A k osudu. Já na něj nějak nevěřím. Myslím si, že je to jen taková berlička pro lidi. Nemám ve zvyku svalovat nějaké události na osud. Nikdy jsem neseděla, nepřemýšlela nad problémem a neřekla si- ach jo, je to osud. S tím nic nenadělám, asi to tak mělo být.-
    Myslím si, že za vše co dělám, si můžu sama a že ovlivňovat věci můžu jen svým chováním.
    Nevěřit na osud je podle mě težší cesta, ale tak nějak jsem zjistila, že na konci cesty, která není umetená je cennější a trvalejší výsledek.
    Ehm, promluvila ve mně Veronika - rozumbrada, ale ono je to možná všechno jinak. Možná to zjistím časem.

    OdpovědětVymazat
  2. Odpusťe mi to sprostší slovo nakonec, ale tohle mě nedávno fakt rozesmálo a myslím, že je to hezký pohled na život :-)
    "Netrap se s tím, když tě někdo pomlouvá za zády. Protože je v perfektní pozici, aby ti mohl políbit prdel."

    OdpovědětVymazat
  3. Veru, já mám někdy pocit, že čím neúnosnější situace, tím více má člověk tendenci svalovat vinu na osud a sebe tak chránit. Ale ruku na srdce, i když sami sebe budeme obelhávat, nakonec večer v posteli sami se sebou víme, že si za vše můžeme většinou jen a jen sami.

    OdpovědětVymazat
  4. Bebe, tak to je bomba, to mě opravdu rozesmálo!

    OdpovědětVymazat
  5. nevím jestli to sem úplně patří ale já prostě miluji Stupínky lásky:
    1. Setkat se pouze
    2. Tváří v tvář si být
    3. Srdce slyšet znít
    4. V náhlém obejmutí políbit se dlouze
    5. Jednu touhu mít
    6. Jedním snem se zpít
    8. Bez konce se slít
    9. Nerozlučně žít
    10. Spolu k hrobu jít
    Konstantin Dmitrijevič Balmont

    má to pro mě velikou hodnotu.a když se nad tím zamyslíte, tak to tak v životě má být :)

    OdpovědětVymazat
  6. taky mám ráda slova. to poslední mi připomíná "the choices were given, now you must live them, or just not live - but do you want that?" což neni nic hlubokýho jen kousek písničky kterej se mi vybavil. a poslední věta posledního úryvku je dobrá, k tomu jsem v životě taky došla. ale jinak mám asi jinej postoj k tomu osudu, mě by nejlíp vystihlo "everything will be okay in the end. if it's not okay it's not the end." a pak mě eště napadá jeden účet na twitteru kterej sem si teď oblíbila a kterej by se ti moh líbit - VeryShortStory. 140 písmen, uplně bez kontextu, ale třeba "I used all my savings to erect a giant billboard saying I was the one for you. I hoped it would work. My billboard was bigger than Phil’s." je dojemnější než kdekterá kniha, skoro by mě to přimělo k slzám. myslela sem na to pak několik dní.

    OdpovědětVymazat
  7. Anonymní, je to moc krásné. Myslím, že sem patří naprosto vše, co nějak zaměstná mysl a něco pro nás znamená.

    Annie, je fakt, že i já mám několik citátů v zásobě, které mě téměř dohánějí k slzám. Chvíli jsem váhala, zda je sem také nedat, ale nakonec jsem si je nechala pro sebe. Asi mám pocit, že některé věci by měly zůstat fakt soukromé, přestože někde veřejně zaznějí, ale to, jak na vás působí, je už opravdu intimní záležitost. (I'm surprised you didn't shoot me yourself ---I have. Many times. In my dreams. The good ones.)

    OdpovědětVymazat
  8. Miluju Stmívání,nemůžu tedy neznat ,,If you can live forever,what would you live for".máš to odtud,nebo to je reálný citát někoho inteligentního?

    Jinak v osud věřím a určitě jej nepovažuju za berličku, spiš za odpověď na otázku,proč se některé věci dějí.

    Que Sera, Sera 

    Whatever Will Be, Will Be

    OdpovědětVymazat
  9. Veru, ano, ano, je to z Twilight. Tam padlo vícero hezkých větiček. :)

    OdpovědětVymazat
  10. Už to mám nějakou dobu psáno na fb,je to krásná ale zároveň tvrdá věta,která stojí za zamyšlení..

    OdpovědětVymazat
  11. Přesně tak. Jakkoli bezduchý se Twilight může jevit (nemluvím za sebe, já ho miluju, ale mnoho lidí to tak chápe), tahle věta je dost dobrá, neb život má prostě smysl jen proto, že je konečný.

    OdpovědětVymazat
  12. Já na osud věřím! Myslím si že každý máme ten život tak nějak předepsaný a jak už se s tím naložíme je jenom na nás. Trochu se o tyto věci zajímám a vím že některé věci prostě nezměníme. Kdysi ještě na vysoké jsem měla spolužačku které podědila schopnosti po svojí babce, nejlepší kartářce a čarodějce široko-daleko a ta mi vyložila karty pouze jednou, trefila se do puntíku a řekla mi at ty karty už víckrát nevykládam protože je každý výklad je zásah do osudu a že toto není vůbec dobře dělat.

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)