Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

28. 12. 2011

REVLON COLORBURST LIP BUTTER in SUGAR PLUM

Dnes budu opět hýřit nadšením a superlativy, tak koho už to štve, ani to nečtěte.
Před několika týdny jsem narazila na zahraničních blozích na chválu na tyto barevné balzámky Revlon a nemohla jsem jinak, než zakoupit jeden na ebay. Výběr odstínů je celkem velký, ale vzhledem k tomu, že má jít spíše o mírně tónovací balzám, jsem vybírala celkem zběžně.


Obal sám o sobě mě teda moc nenadchnul, ale líbí se mi, že víčko balení je natónované podle odstínu produktu. To považuju za zábavné a praktické, pokud si nakoupíte víc barev.



Zvolila jsem odstín Sugar Plum, protože tyto odstíny mi obvykle lichotí - obzvláště pokud nejsou přehnaně intenzivní. Na fotkách možná vypadá tmavě, ale jo pro mě úžasná a fakt máslová tělovka.




K textuře musím říct toto: GENIÁLNÍ. A tím myslím, že je mi tento produkt dokonce příjemnější než dosud zbožňovaná Serum de rouge od Diora! A to říkám uvědoměle a zcela vážně s tím, že mám Revlon Colorburts doma už více než měsíc, tedy v žádném případě nehovořím v plameni nadšení z novinky ani v opojení za růžovými brýlemi.
Jak slibuje název, dostanete máslíčkový balzám s rovnoměrně rozprostřenou barvou v jemné intenzitě. Oproti Serum rtěnce je Colorburst malinko hutnější a to mi je na zimu příjemnější. Ve srovnání s mnoha jinými produkty spojujícími barvu a péči se jemný barevný nános na rtech netrhá, nezvýrazňuje šupinky ani vrásky.





Nemám skutečně vůbec nic negativního, co bych v této recenzi napsala. Jak už jsem nahoře podotkla, balení mě extra nenadchlo, ale to je oproti náplni tak strašně malá moucha, že ji snad ani neberte vážně.
Osobně si pravděpodobně příležitostně koupím ještě aspoň jednu barvu - asi nějakou korálovou nebo meruňkovou - a vám vřele doporučuji si do kabelky taky nějaký Colorburst zakoupit. Cena je snesitelná a myslím, že vás tento balzámek nezklame.





11 komentářů:

  1. som práve včera o ňom čítala a dumala som nad ním,vyzerá na to, že za kúpu by naozaj stál :)

    OdpovědětVymazat
  2. Haničko a u kterého prodejce si brala? A moc ti sluší a chci taky...

    OdpovědětVymazat
  3. Brala jsem zde: http://myworld.ebay.co.uk/702musthaves/?_trksid=p4340.l2559

    OdpovědětVymazat
  4. tak jo, já už tenhle revlon chci dlouho, ale myslím, že po takové recenzi už ho budu muset objednat.

    OdpovědětVymazat
  5. Takže po přečtení článku jsem nutně musela na ebay koupit odstín Plum a Peach.
    Prodejce z USA
    http://www.ebay.co.uk/sch/Lipsticks-/11868/i.html?_catref=1&_ssn=aussiorbust&_trksid=p3286.c0.m1538
    Eva

    OdpovědětVymazat
  6. Tak v té euforii jsem koupila lipstick a ne lip butter,jdu hledat dál.
    Eva

    OdpovědětVymazat
  7. Na Tobě se mi tento odstín moc líbí, ale když koukám třeba tady na tohle video http://namaste-beauty.com/reviews/video-review-revlon-colorburst-lip-butter#.Tv4u-fI7yik tak mi tam ty odstíny přijdou hodně výrazné.. tak nevím, jak moc je to výrazné?

    OdpovědětVymazat
  8. No, já nevím. Mě to fakt výrazné nepřipadá. Fotky rozhodně odpovídají. Možná kdyby byla nositelka bledulka, bylo by to výraznější, to neposoudím.

    OdpovědětVymazat
  9. Holky tak mám svůj Revlon doma a i přes to že je to tonovací balzam tak ho mám plně krycí už v jednom tahu

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)