Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

7. 12. 2011

NARS lipstick in Pago Pago

Taky se vám někdy stalo, že od první chvíle, kdy jste nějakou věc viděli v obchodě či na netu, jste věděli, že tohle bude láska nejen na první pohled, ale i na ten dvacátý osmý? Abych se zcela upřímně přiznala, tak mně se toto stává jen z té první poloviny. Na první pohled se zamilovávám dnes a denně, ale trvalek mám ve svém životě jen hrstku. Jsem ten typ, který se velmi rychle nadchne pro danou věc, musí ji za každou cenu mít a jakmile otevře balení, nastává rozčarování, v horším případě zklamání. Nebo je tu ještě ta možnost, že sice nejsem ani rozčarovaná ani zklamaná, ale prostě moje tužba najednou úplně vychladne a já věc použiju jednou, dvakrát a pak jde rychle z domu. Neumím hromadit věci, které nepoužívám. Pro mě jsou to prostě jen věci, nic podstatného (i kdyby to byla nesehnatelná limitka) a nevidím sebemenší důvod, proč by mi tyto věci kupící se v koutě měly zabírat místo k životu. Tak jdou zas o dům dál, kde se k nim jejich nové majitelky budou chovat s patřičným respektem a láskou, kterou u mě nezažily. Jak jsem již ale napsala, čas od času se objeví jedinec, který se mnou zůstává déle a s nímž prožívám tu lásku na druhou.



S produkty značky NARS mám poměrně love-hate vztah. Měla jsem už mnoho věcí (hlavně stíny a tvářenky) a některé byly naprosto děsné (stíny mě vždy štípaly) a jiné zase moc fajn (některé tvářenky jsou stále mými oblíbenými). Letos na podzim uzrál čas, abych vyzkoušela i jejich rtěnky. Letos na podzim totiž NARS přišel s limitkou Pago Pago, kterou jsem musela prostě mít (ano, jako mnoho jiných věcí). Běžně kupuji NARS věci na hqhair, ale jelikož jsem tento kousek musela mít hned, koupila jsem ho v Sephoře i přes vyšší cenu. Co už, čověk někdy musí přinést nějakou oběť, že.



Pago Pago je vše, co jsem napsala v první větě tohoto postu. Touha od prvního momentu, kdy jsem ji na netu objevila, láska na první pohled a miláček na dlouhou dobu. Kdybych měla mít jen jednou jedinou rtěnku, bude to ona. Doufám, že tím je řečeno vše. Její barva je to, v čem se cítím nejvíc Nik. Nedávno jsem měla  rtěnku L´oreal Color Riche Made for Me v odstínu Blush in Nude 253 a ta byla barevně velmi podobná NARSce. Lišila se však texturou. A tou bych ráda začala. Zatímtco L´Oreal je plně krycí krémovka s téměř metalickým sheenem zlaté barvy, Pago Pago je také krycí, ale jen jemně leská se stříbrnými třpytečkami (ano, zdrobnělina je plně na místě), které jsou patrné jak v tyčince, tak na rtech, ale přesto je na nich vůbec necítítte, pokud si je o sebe promnete. Co se vůně týče, Pago Pago je citronový svěží vánek šmrncnutý něčím z lékárny, hned vám protáhne nos. Z té vůně tedy nejsou až tak nadšená, ale menší škraloup na kráse mají i světové topmodelky, takže to mojí lásce odpouštím.



Tak a nyní se dostáváme k barvě. Pago pago je prý nude. Ale ano, souhlasím, ale rozhodně v ní nehledejte nude typu MAC Hue, Creme d´Nude či Myth, ani nude a la korektor na rtech. Nic takového Pago Pago není ani vzdáleně. Pago Pago je jedním slovem elegatní.  V této barvě nebudete vypadat mdle ani zašle, jak se někdy u některých nude odstínů může stát. Představte si béžovou, růžovou a malinký fous mauve a smíchejte je doromady. Pak uberte třetinu intenzity odstínu a máte Pago Pago. Pokud nejste alchymista, koukněte na fotky, snad vám pomohou víc.




Verdikt: je to zatím jediná rtěnka (kam až moje pamět sahá), kterou jsem si nakoupila do zásoby. A to si běžně do zásoby kupuju jen pudr a krémy, zbytek by byl při mé kosmetické promiskuitě holý nerozum. Tomu se už dá říkat láska až za hrob, nemyslíte?

7 komentářů:

  1. Líbí se mi že je netrální a zároveň se jemně leskne. Moc ti sluší a clekově se mi zdá ideální, fakt ale je, že opravdu nemám ráda korektorové rtěnky, nepřijdou mi hezké a nesluší snad nikomu.

    OdpovědětVymazat
  2. jsem milovníkem nude rtěnek a tahle vypadá vážně sympaticky! jak moc ta kolekce byla limitovaná? už se nedá sehnat? :)

    http://ordinarylife-my.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. Pavli, řekla bych že to je opravdu láska až za hrob. CHtěla bych ji vidět naživo, tak doufám, že Sephora ji jako limitku ještě má...

    OdpovědětVymazat
  4. Ačkoli mám rtěnek jen málo, L´oreal Blush in Nude je moje nej, mám už druhý kus, to se mi vůbec nestává. A podle fotek jsem si hned říkala, že se jí NARS podobá. O to hůř pro mě, zvlášť po takové recenzi!!

    OdpovědětVymazat
  5. Dajánko, přesně tak, taky nemám v oblibě korektorové rtěnky, nesluší mi nula pusa. :)

    Rendy, pokud vím, na hqhair je stále v nabídce, o sortimentu v Sephoře bohužel nyní přehled nemám, ale slečně tehdy ani nevěděla, kde tu rtěnku hledat ve stojanu, když je to limitka, tak třeba ji nyní mají někde v běžné nabídce a bude tam ještě dlouho. :)

    Lucinko, zkus Chodov, snad budeš mít štěstí, dle mého je tento odstín univerzální a velmi slušivý.

    Soni, Blush in Nude byla dlouho moje favoritka, ale proti Pago Pago se svým zlatým metalickým efektem umělá. Tohle je daleko přirozenější varianta ve velmi podobném odstínu.

    OdpovědětVymazat
  6. Díky, Léo, mám stejný názor. :)

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)