Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

1. 12. 2011

Edward Bess Ultra Luminous Eyeshadow in Dusk

O značce Edward Bess jsem se poprvé dočetla u Sabriny na blogu. Koukla jsem na obrázky a hned pelášila pryč, nijak mě nejprve (něco přes rok zpět) nezaujala. Postupem času jsem na ni na jejím blogu narážela stále častěji a fotky a recenze četla pečlivěji. O nějaký ten pátek později ke mně značka začala promlouvat. Ne promlouvat, ona úplně křičela moje jméno. Ta značka je vše, co mám ráda - super design (ony hranaté, lesklé, černé, dokonale lícující krabičky), minimum produktů, naprosto neutrální barvy, žádná červená, modrá fiala a spol. Vše ton v tonu, dokonale sladěné. Tak ale na ebay nebyla, na Jahodě nebyla, ve všech uk shopech, kde jsem kdy nakupovala, také nebyla, tak jsem svoji touhu utlumila. Až před 14 dny jsme s Nuf nakoupily na Zunetě. Věděla jsem, že Edward Bess tam je, tak jsem toho využila, skočila do rozbouřeného moře a vyplavala ven s touto krabičkou. Vždy, když nějakou značku neznám, první věc, co kupuju, je stín nebo tvářenka. Jelikož Edward Bess nabízí jen 3 odstíny tvářenek a já v tuto chvíli jsem tvářenkově zcela uspokojená, volba byla jasná. Vyhrál Edward Bess Ultra Liminous Eyeshadow v odstínu Dusk.



Asi bych vám nejdřív měla povědět, jak já to s těmi barvami na oko mám. Nemaluji se podle nepsaných pravidel. Jasně, nyní je v líčení dovoleno vše a jeden trend střídá druhý, experimntuje se a nikde nejsou hranice, z vašeho očního okolí se stává malířské plátno a každý umělec je originál. Fajn, to je super. Nicméně stále se ještě hodně lidí líčí tak, že vnitřní koutek světlý, střed střední a vnější koutek tmavý. Pod oko highlight, někdy linka, hotovo. Takto já se nelíčím. Nesluší mi to. Nejde o highlight a linku, to úplně nyní vynechme. Jde o tu svatou trojici na víčku. To je kámen úrazu. Někdy je z trojice dvojice, ale pro mě je to totéž. Nesluší mi ani to. Mám ráda jednu barvu na víčku nanesenou v různé intenzitě, která tak zdánlivě vytváří iluzi světlejší a tmavší části, přesto stále ton v tonu a téměř jednolitě. Navíc já nepoužívám světlé barvy. Všechny tělovky, ivory a podobné odstíny jdou mimo mě. Nesluší mi světlé oko. No ale nesluší mi ani oko vyloženě tmavé, takže všechny antracity, kobalty a tmavé teal nechávám vedle ivorek. Zásádně sahám jen po středně tmavých odstínech a ty napatlu na celé oko, rozšmrdlám a jdu. To mi sluší, v tom se cítím svá a pěkná. (pro představu, co je pro mě středně tmavý odstín - MAC Smoke and Diamonds, Henna, Satin Taupe, vždy dva tmavší odstíny z nových Dior 3 smoky paletek Brown a Khaki, Chanel Taupe Gris). Tak a když toto víte a mrknete na nabídku odstínů Edward Bess, vyjede vám prostě jen Dusk. Edward ji pospisuje jako "ultimate grey". No vážení, a pak že Nik je barvoslepá. Tohle prostě není šedá. Je to studené, je to tmavé, není to hnědé, ale to neznamená, že je to šedé, Edwarde!



Navíc ty swatche všude po netu a ty jásavé recenze...no já vám nevím. Barva je to krásná, kupovala jsem ji poučená tím, že to není šedé, takže tady zklamaná rozhodně nejsem. Je to studená mokrá hlína s přimíchanou khaki. Sem tam zlatokhaki třpytečka, ale velmi jemná a decentní. Barevně je tedy super. Ale ta pigmentace, milé dámy, to je ta úroveň GWP Clinique paletek - jako není to špatné, ale nebudeme o tom psát romány, protože z ních se rozhodně bestsellery stát nemohou. Takže abych docílila intenzity barvy na ruce, musela jsem místo přetřít 2x velmi silně. Pak to vypadá hezky. Na oku závisí nanášení na tom, zda použijtee primer, či nokoli. Přes UDPP jsem matlala dost dlouho, abych barvu vůbec rozblendila a nanesla stejněměrně. Když si dáte práci, výsledek je fajn a barva je sice tmavší,ale rozhodně vhodná na denní nošení, protože není narozdíl od Hankou vyzkoušené RBR tak vodově mokrá a metalická. Pokud primer vynecháte, nanášení je naprosto bez problémů, barva jde krásně rozblendit, je ještě více tmavá, ale zase po několika hodinách mizí. Naslévá se, to vůbec ne, ale rovnoměrně na oku světlá.



Tak já vám nevím. Jsem asi jedna z mála, která po prvním rande s Edwardem není unešená, asi mě to zklamalo, protože jsem čekala víc, čekala jsem naplnění těch chvalozpěvů, čekala jsem máslíčko, silnou barvu a lásku na první pohled. A my jsme zatím jen kamarádi, spíše známí. Nemáme si moc co říct.




Verdikt: abych toto tvrzení vyvrátila, či potvrdila, obětuji se a čistě pro výzkumné účely zakoupím ještě jeden Edward Bess stín. No a uvidím a vy společně se mnou. Třeba se z nás s Edwardem nakonec stanou nerozluční partneři a měli jsme jen první společné zavrávorání, to se u lásek na celý život občas přeci stává.

13 komentářů:

  1. Omlouvám se ale vůbec se mi to nelíbí! Na to kolik to stojí balení vypadá docela lacině, aspon takhle na foto. A barva. No, připomíná mi to filmy o druhé světové válce, záběry z koncentráku. A přesně takovou barvu okolo očí měly ty nemocné a vyhladověle vězně. Pavlínko nezlob se!

    OdpovědětVymazat
  2. Mě jo, mě se ta barva líbí moc. I balení se mi líbilo, než jsem ho Nik přeposílala, koukla jsem se. Podle fotky na oku bych řekla, že je to super barva. Jen tedy ta intenzita je asi horší...

    OdpovědětVymazat
  3. Liduško, já se vůbec nezlobím, naprosto ti rozumím. Ono to je takové modřinoidní. :) Ale já jsem barevně spokojená, jen kvalitou ne. Navíc tohle je jeho nej barva dle mnoha recenzí, má ji dokonce i v malinko pozměněné formě, ale stále téměř totožnou i v jeho Soft Smoke paletce.

    OdpovědětVymazat
  4. Mě se líbí balení i barva, ale nejsem si jistá, jestli je to pro tebe to pravé ořechové.
    Tak se teď trochu obávám, jak na tom budu s paletkou, kterou mám na cestě, protože když stín selhá v určité části supertestu Renča-Nikoušek-Nufík-Sharon tak bývá problém.

    OdpovědětVymazat
  5. Dajánko, a ty máš na cestě Soft Smoke paletku? Pokud jo, tak Renča je hodně spokojená, tak třeba jen já dostala do ruky nějaký zmeteček nepodařený.

    Jinak to balení mi přijde v pohodě, jako není to zlatý luxusek Guerlain paletek, ale to ani není moje parketa.

    OdpovědětVymazat
  6. Pavli, já mám také jeden na cestě. Můžu ti ho půjčit, ať nemusíš do svého výzkumu zbytečně investovat další peníze :-) Nakupovala jsem impulzivně, protože se mi zalíbila barva, nic moc jsem si o tom stínu nenačetla, tak jsem zvědavá, zda budu také zklamaná z pigmentace. Tvůj odstín se mi moc líbí a myslím, že ta barva za trochu námahy při nanášení stojí!

    OdpovědětVymazat
  7. Já jsem spokojená hodně, ALE já ji kupovala s naprosto konkrétním cílem, který splnila. Všude psali, že ta šedá tam, je šedá pro lidi, co jim šedá nesluší (to je jak nějaký jazykolam toto :-) ). A chtěla jsem paletku na kouřový líčení, která bude naprosto nekomplikovaná, rychlá a mistake-proof. Šedá mi sluší (bo to fakt není šedá, ale zas je určitě víc šedá než ten dusk, jak podle svočů, tak podle Nik popisu) a paletkou se nalíčím i po slepu, což je ale dáno právě to, řekněme zvláštní pigmentací. Máslíčkové to tedy není vůbec, spíš ultra jemně mleté, neznám jiné jemnější stíny. Ano, dají se vrstvit, ano, jdou výborně blendit. Souhlasím s Nik, že lépe se s nimi dělá bez primeru, ale pak nevydrží. Jak říkám, já jsem spokojená, protože já chtěla něco, co spíš to oko vykonturuje do toho soft smoke efektu (spíš super soft :-) ). Koukala jsem na pár videí, kde s tím bess líčí a možná to tak právě zamýšlel, nevím, ale prostě povedlo se mi s tím na oku vytvořit něco dost podobného, co dělá on (tedy bráno samozřejmě s rezervou, zas tolik si nefandim :-) ) a co se mi líbí a s poměrně malým úsilím. No a o to mi šlo. Ale myslím, že pokud by si ji někdo objednal s tím "tak co mi to teda přijde za bombu", tak bude asi taky trochu rozčarovaný. A balení se mi teda moc nelíbí, ta paletka je úplně strašně lehoučká, což je asi praktické, ale na mě to působí v kombinaci s tím plastem prostě trochu lacině. Když to dáte vedle chanelu a nebudete vědět, co to je, tak to bude vypadat, jak nějaká čínská napodobenina...

    OdpovědětVymazat
  8. Ne, já mám na cestě tu Vánoční SE Berry chic. Doufám, že poprvé narazím na stíny do červena co by mi mohly slušet a navíc jsem prostě chtěla vyzkoušet víc výrobků.

    OdpovědětVymazat
  9. Dajánko, tak na tu jsem moc zvědavá, těším se na recenzi.

    Peti, a jaký odstín máš na cestě? Já si dovolím tipnout, protože tam jsou dva odstíny, které se mi moc líbí, ale nevzala jsem je, protože jsou jednak na mě moc světlé, jednak jsou to ty novější, které mají jiné (kulaté) obaly a ty jsou prý více "laciné", jsou vyráběné v Číně nebo nějaké přilehlé zemi, kdežto zbytek EB je vyráběn v USA (kromě štětců, ty jsou také z Číny) a já mám ke všemu čínskému averzi, proto taky nekupuju značky jako Sleek, Pixi a podobně, které jsou právě vyráběné tam. Ale zpět k odstínům :), můj tip je Mirage a Storm.

    Reni, já právě znala tvoje nadšení z oné paletky, tak jsem dlouho uvažovala, zda vzít ji, nebo jen Dusk. Ale jelikož bych tu paletku brala jen kvůli prostřednímu stínu a la Dusk, zvolila jse mono variantu. Já mu dám ještě šanci, protože barevně se mi fakt líbí, takže se zkusím s tou texturou trochu sžít a uvidím.

    OdpovědětVymazat
  10. Kdybys chtěla, klidně napiš, pošlu ti ji ke srovnání. Jako já byla napřed z té struktury trochu rozpačitá, třeba ten bílý stín nebarví skoro vůbec. Ale při bližším ohledání jsem si všimla, že každý z nich je jinak měkký - bílý fakt tvrdý, šedý měkkčí a tmavý měkký a pigmentovaný nejvíc. Takže ta textura kopíruje to použití, highlighter má jen projasnit, ne ti udělat nános na oku, naproti tomu na linku potřebuješ stín měkký. Takže myslím, že svým způsobem to má promyšlený, i když to samozřejmě nemusí každému vyhovovat. Já si ale třeba ten bílý oblíbila hrozně, dlouho jsem pod obočí používala jen bílou kuličku z meteoritů, nesnesu mít nalíčené oko odspodu až po obočí, vypadám pak strašně zmalovaně a až na ten guerlain jsem neobjevila nic, co by bylo dostatečně subtilní jak barvou, tak strukturou.

    OdpovědětVymazat
  11. Pavlínko, děkuji za užitečné informace! Já jsem právě četla v jediné recenzi, kde jsem se dívala na fotky, že dva tebou zmiňované odstíny mají nové balení, ale na Zunetě jsem je našla jen u těch starších, a tak jsem čekala, že mi přijde totéž balení, co tobě. To kulaté, bez nápisu a aplikátoru se mi líbí mnohem víc, akorát teda nevím, zda je to až taková výhra, když říkáš, že se vyrábí jinde... No, uvidím a vidět můžeš i ty, pokud na chvilku potlačíš tu averzi, protože jsi mě odtipla dobře, na cestě mám Storm - já radši ty studené barvy :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Peti, na Zunetě je to sice vše pod jedním produktem, ale po bližším studiu je vidět, že Mirage a Storm mají ty chlívečky s barvou (ty jejich swatche) větší a bez nápisu uvnitř, ale jak říkám, musí se to pečlivě studovat. Takže ti určitě přijde to kulaté balení, v jiném se tyhle dva odstíny ani nedělají. Zas na druhou stranu jsou to fakt krásné barvy, tak uvidíš, třeba to vůbec vadit nebude. A já tedy ráda tu svoji averzi odsunu stranou a budu vděčná za zapůjčení na zkoušku a ráda na oplátku pošlu Dusk nebo cokoli jiného. :)

    Reni, se světlým stínem pod obočí to mám stejně jako ty, taky tam vyloženě viditenou barvu nesnesu, takže toto místo dost často poslední dobou opomíjím a nedávám tam nic. A budu také ráda za zapůjčení, obzvlášť ten prostřední mě prostě zajímá.

    OdpovědětVymazat
  13. Máš pravdu, Pavli, nějak mi tento detail unikl :-) Dám vědět, až stín dorazí!

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)