Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

9. 12. 2011

DIOR 3 Couleurs Smoky Eyeshadow 571 Smoky Nude

Dior umí super stíny. Pokud to náhodou ještě nevíte, zde se to rozhodně dočtete mnohokrát. Jejich stíny jsou pravidelně měkké až máslové, jemné a příjemné, skvěle pigmentované. A drží.
Když před nedávnem Dior přišel s novou kolekcí trojpaletek, musela jsem je vidět. Nik je viděla ještě pár dní přede mnou a přišla s ošklivou pomluvou, že jsou divné. A že se jí nezdají a nelíbí a že jsou prostě fuj. Pak jsem se dostala do obchodu taky a okoukla je. Pochopila jsem, co Nik myslela. Stíny z trojpaletek jsou malinko jiné textury oproti klasickým stínům. Jsou snad ještě "mazlavější" nebo lépe řečeno máslovější. Při prvních testech prstem se mi zdálo, že až drhnou, a i mně se zdály trochu jiné. Ovšem neměla jsem takovou averzi jako tehdy Nik a rozhodla jsem se jednu smoky paletku zakoupit. Barevně mě nadchla varianta 571 Smoky Nude, protože má pro mě nejnositelnější a nejsympatičtější barvy.


Nejprve se malinko zastavím u balení, které teda musím pomluvit. Mě se strašně nelíbí. Obtěžuje mě. Ruší mě. Proč to proboha udělali? Co je špatného na úplně klasickém balení, kdy se víčko paletky otevře normálně nahoru a je to? Zde musíte víčko odsunout a vyklopí se zrcátko, pod kterým se konečně ukrývají stíny. Co je mi úplně nepochopitelné, je fakt, že dolní strana krabičky je popsána a polepena "vzhůru nohama", takže se snadno stane, že budete akorát tak zmatené a nebudete vědět, co s tou krabičkou vůbec dělat. Vždy je možné jí mrštit do dáli, ale vzhledem ke skutečně povedenému obsahu to považuji za poněkud nešťastné řešení. I když jsou chvíle, kdy bych to i pochopila :) 



Stíny jsou vyladěné velmi klasicky a použitelně. Highlighter, matný středně hnědý stín s teplým nádechem a do třetice velmi zajímavý tělovo-narůžovělo-bronzový stín s povedeným třpytem.


Musím říct, že toho posledně jmenovaného stínu jsem se celkem bála. Jednak jsem pod umělým světlem obchodu nebyla schopná jej barevně identifikovat, jednak se z pohodlnosti většinou třpytkám vyhýbám. Moje obavy naštěstí vyšly liše, barva je to slušivá a třpytky parádně sedí sedí na místě. Tohle se kolegům od Diora povedlo! Ty třpytky jsou totiž stejně mastné jako zbytek konzistence stínu, tedy je s nimi příjemná práce. Pokud se vám podaří nezamazat se třpytkami při nanášení stínů, zbytek dne můžete být v klidu. Zatímco jsou ostatní dva stíny v paletě vysloveně teplé, tato barva je podle mě neutrální až malinko studenější.
Mým jednoznačně nejoblíbenějším stínem sestavy je matná středně hnědá. To je ten nejkrásnější hnědý stín vůbec. Je báječně slušivý! Ačkoliv vypadá naprosto obyčejně, najděte mi dupe! Vsadím se, že se zapotíte. Tenhle stínek není ani světlý, ani tmavý, ani rezavý, ani taupe.... Je to ideál. Pro mě je to skutečně jedna z nejpovedenějších barev do crease na běžné denní líčení. Osvěží pohled, lichotí i unavené tváři, je nenápadný, ale přitom zvýrazní. Nejlepší je s nažloutle béžovým podkladem.

Highlight je celkem klasický, má zlatavý odlesk (což se mi na fotce nepovedlo plně chytit) a jeho kvalita je opět povedená. Líbí se mi moc, ale je také pravda, že stín s obdobným efektem najdete v každé druhé teplejší paletě. Nicméně rozhodně se hodí.


Z textu už víte, že jsou stíny super. Nezklamou vás ani výdrží. Na mně tedy nedrží celý den bez báze, aniž by se malinko slily. Ale je spravedlivé říct, že na mně od 7 ranní do 8 večerní takto kromě RBR Abyssinian Catbird nevydrží spolehlivě nic. Báze to jistí.

Pokud vás recenze zaujala a jste typ, který vyhledává teplejší líčení, rozhodně dopručuji tuto Smoky paletku. Já osobně jsem nepřežila to strašně balení a paletka odešla, i když stále pláču po té hnědé. Proto budu velice ráda, pokud mi do komentářů doporučíte alternativu - moc díky!

6 komentářů:

  1. Nufíčku, dnes došla domů a je krásná, určitě se po chvíli používání odhodlám sepsat svoje dojmy. A jako správného infantila mě to balení baví, pokusím se prokoumat své hnědé šuple, jestli nenajdu nějaký dupe.

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem si myslela, že ta rakvička jistě ostatní uživatelky potěší :) No, co nadělám - já, konzerva :D Těším se na tvá hodnocení, Day!

    OdpovědětVymazat
  3. Haničko mě zas toto balení max vyhovuje :)A musím říct že jsem zkoumala jestli nemají podobnou kombinace jiné značky a nic jsem nenašla

    OdpovědětVymazat
  4. To máslíčkové složení mi přijde nezvyklé, ještě jsem se s ním nesetkala. Ale pokud si jej chválíš, určitě bude fajn, Dior by snad měl vědět co nám bude vyhovovat :)

    OdpovědětVymazat
  5. Veru, Dior stíny fakt umí. Tyhle jsou tak nějak jiné, ale pořád je to high end jak cenou, tak naštěstí i kvalitou.

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné odstíny. Jen na to mít peníze:D

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)