Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

10. 12. 2011

DIOR 3 Couleurs Smoky Eyeshadow 481 Smoky Khaki

Asi se divíte, jak je možné, že dnes není pauza a že nový příspěvek nenajdete až zítra, jak bylo v plánu. Nedávno jsme stanovily nějaká pravidla a najednou je vše jinak. Ale pravidla jsou přece od toho, aby se porušovala a kdo jiný by je zde měl porušovat než my dvě s Nuf. Ač obě milujeme své jistoty a stereotypy, rozhodly jsme se být někdy za rebelky a trochu se vzbouřit samy proti sobě. Pravidla jsou fajn, ale uznávám, že to s nimi není až taková zábava.

Včera jste  se dozvěděli od Nufíka o našem zátahu na nové Dior trojpaletky. Je to opravdu tak, moje první setkání s těmito kráskami nedopadlo vůbec dobře. A vlastně i to druhé bylo katasrofální. Po těch dvou karambolech je tedy docela s podivem, že vůbec došlo na nějaké třetí, že. Ale ano, došlo. První test jsem provedla v Sephoře. Zaujaly mě pouze dvě barevné varianty a to Smoky Khaki a Smoky Brown. Nejdříve jsem testla druhou jmenovanou. Barevně pěkné, ale ta textura... ty stíny byly tvrdé, žádné máslo se nekonalo, drhly a skoro nepouštěly barvu. Nejvíce postižený se mi zdál jediný matný stín v paletce. Ten třpytkatý byl hrubý, žádné jemný třpyky a poslední to nijak nezachránil, protože je světlý a světlé stíny, jak už víte, já nevyhledávám. Suma sumárum - dvě ze tří barev, kvůli nimž bych paletku chtěla, totálně propadly. Tak jsem odešla domů s prázdnou. Po pár dnech mi to nedalo a test jsem zopakovala. Stejný výsledek, jen jsem už dokázala osahat více kousků, ale ani to nepomohlo, stejně jsem šla domů hands free. V tu dobu už měla Nuf doma svoji Nude verzi a já se zařekla, že tohle fakt není pro mě, že se to Dioru vůbec nepovedlo.


Nicméně se ale měsíc s měsícem sešel a zasáhla náhoda, nebo bych spíše měla říci Liduščiny přebytky a já nakonec variantu Smoky Khaki koupila. Když přišla domů, hned jsem pochopila, proč Hanka nadává na balení (to samozřejmě v testrech nepoznáte). Prostě děs běs, nelíbí se mi, přijde mi přeplácané, nesedí mé minimalistické povaze. Ale ok, už jsem měla otevřeno, takže teď už jen směr stíny. Tmavý matný stín nezklamal. Byl prostě netvrdší a nejméně pigmentovaný. U druhého se třpytky třpytily a poslední zářil svojí světlou barvou do dálky. No, však já jsem věděla, co kupuju, ne že ne.





Pokud bych se měla vyjádřit k odstínům, pánové u Diora paletku hezky poskládali. To, že mi světlá barva nevyhovuje, není chybou paletky, ale jen mojí. Nesvětlejší stín dole je zlatý shimmer s téměř neznatelným zeleným nádechem, matný stín vlevo je khaki s hnědým podotonem (ale jistě vašim očím neuniklo, že i na swatchích je vidět, že ta pigmentace pokulhává a zatímco jsem zbylé dva odstíny přetřela jen jednou, tuto barvu jsem musela přetřít 3x a stále je o dost slabší) a poslední odstín vpravo je studená hnědošedokhaki se stříbrnými třpytkami (ta mi sluší ze všech nejvíc, přirovnala bych ji trochu k MAC Greensmoke, která má lustre finish, ale i přesto jsou její třpytky méně nápadné a hrubé než u této Diorky).



Po několika testech jsem se ale s paletkou naučila pracovat, barvy mi hodně slušely (však také khaki odstíny společně s navy jsou jediné barvy, která já, čistě neutrální holka, toleruji na svých kukadlech), tpytky kupodivu držely a pigmentace byla dostačující. Jen zlatonka zůstávala smutně v koutě nedotčená. No a jelikož mě už určitě znáte a víte, že to, co plně nepoužívám, bez milosti opouští můj dům, Smoky Khaki už má doma Dajánka a doufám, že jí bude využívat více než já. Stejně jako Nuf jsem nepřekousla překombinované balení a ignoraci jedné barvy. Jsem to ale pošahaná ženská....

Verdikt: Milá Nik, pokud v obchodě několikrát zjistíš, že ti něco nevyhovuje, věř prosím příště svým instinktům a nalámej nic přes koleno. Kolena tě poslední dobou hodně bolí a mohla bys ještě přijít k úrazu. Některé věci prostě nezměníš, tak se s tím smiř a kup si něco jiného, třeba budeš mít šťastnější ruku. Tvoje velmi utlačované, leč rozumnější já.

5 komentářů:

  1. Jééé, proč jsem ještě neměla tu čest s tvým rozumným já??? Známe se dost dlouho a soudím, že i dost dobře, ale o něčem takovém jsem skutečně neměla tuchu! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Mně se líbí ten stínek vpravo nahoře. :o) Jinak to balení je vážně zbytečně složité. A Pavli, klidně ty pravidla porušuj.;o)

    OdpovědětVymazat
  3. To je jak balení těch Guerlain paletek, do kterých se neumějí dostat ani prodavačky v Sephoře:-D Ale ty stíny samy o sobě jsou nádherné, obdivuju a nechápu, že dokážeš z domu pustit něco co ti sluší, do toho asi nikdy nedorostu:-D

    OdpovědětVymazat
  4. Já bych se strašně chtěla ohradit proti těm pomluvám Smoky Brown, ale... nemůžu. Mám ji doma tři měsíce a nepoužila jsem ji ani jednou. Chodím na ni zbožně koukat, vyndavám ji ze sametového obalu, hraju si s otvíráním (které se mi líbí), ale tím to končí. Taky se podívá do přebytků (nechtěla by Dajánka třetí? :-D).

    OdpovědětVymazat
  5. Drahá, je to tak, jsem dost dobrý utlačovatel sama sebe a nedostane se ven vždy to, co by správně mělo. :)

    Verunko, stínek vpravo nahoře je bezesporu ten nej, fakt super barva.

    Dejni, máš pravdu, Guerlain paletky jsou v tomto ohledu taky strašné, recenze na jednu bude zanedlouho následovat, ale tu si zatím (i přes děsné balení) nechám.

    Peti, když jsem Smoky Brown pomlouvala, myslela jsem na tebe.:) Doufala jsem, že máš lepší kus, mrzí mě, že tomu tak není. Ale snad tě zahojí objednané věcičky od Besse. :)

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)