Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

26. 12. 2011

Crazy Rumors lip balm in Gumball

Dnešní příspěvek bude jen krátký. Považuji za povinnost vás informovat, jak dopadla moje mise s balzámky Crazy Rumors. Když jsem zde nedávno psala post o svých top 3 balzámech na rty, Dáška mi poradila Crazy Rumors, které si právě chystala objednat. Přečetla jsem o nich pár recenzí, zjistila, že jsou cruelty free a vegan a řekla si, že prostě musím vyzkoušet. Objednala jsem na ebay od prodejce super smoocher, od kterého běžně beru své milované Hurraw přes jejich eshop a těšila se na balíček. Ten dorazil za 4 dny a balzámky vypadaly opravdu fajn - podobné balení jako Hurraw, také bezbarvé (tedy alespoň varianty, které jsem vybrala já). Nejvíce jsem se těšila na žvýkačkovou příchuť, takže jsem ji jako první otevřela. Musím napsat, že k otevření dalších jsem se již nedostala......


Nicméně je vhodné začít vždy pozitivně, tak i tady jedno pozitivum najdu. Tím je právě příchuť. Je to opravdu ovocná žvýkačka. Voňavá a skladká. Pro mě naprosto perfektní. Bohužel tím vše krásné končí. Zbytek je tragedie. Nanášení bylo sice ok a prvních 10 minut na puse byl balzám takový jako Hurraw, avšak po uplynutí uvedené doby jsem měla pusu rázem, ale opravdu skokem suchou, spíše vyschlou. Začaly se mi na ní dělat i stroupky, které na puse vůbec nemám. Hodně jsem se podivila a nejprve si nespojila vše dohromady. Proto jsem znovu honem nanesla vrstvu balzámu a doufala, že vše bude ok. Bohužel situace se opakovala. Začalo mi pomalu svítat. Takže jsem dala Hurraw a zbytek dne byl v pohodě. Druhý den jsem pokus zopakovala se stejným výsledkem. Tím u mě Crazy Rumors skončily. Je to zatím nejhorší balzám, který jsem v poslední době vyzkoušela. Takže vám ho bohužel opravdu NEMOHU DOPORUČIT.




4 komentáře:

  1. Mne naopak Crazy rumours balzámy nadchly,naštěstí žádné problémy jako u Tebe se nekonaly, takže mám na cestě další příchutě.
    Přeji hezký zbytek vánočních svátků
    Eva

    OdpovědětVymazat
  2. Jaj, to mě mrzí :(. Na mě tedy letos pošta háže bobek, takže jsem je objednávala někdy skoro před měsícem (od stejnýho prodejce) a zatím stále nedorazily :(. Docela mě to překvapilo, četla jsem na ně zatím samou chválu! Tak jsem zvědavá, až je vyzkouším, recenze snad brzy. Hurraw jsem taky myslím jeden vzala, tak jsem opravdu zvědavá, jestli tedy balíček dorazí. Nikdy jsem s tím neměla problémy, ale v poslední době je to už několikátej balíček, co mi (doufám zatím) nedorazil.

    OdpovědětVymazat
  3. Evi, já si říkám, že jsem jistě jedna z mála, které nesedí dle ohlasů všude po netu. Prostě jen výjimka potvrzující pravidlo. :)

    Dáši, mrzí mě, že ti balíčky nedorazily. Mně letos došlo vše a v klidu, úplně jsem se divila. Ale zrovna u super smoocher mi to přijde dost divné ta dlouhá doba, s nimi je to opravdu vždy záležitost několika dní, nikdy ne déle než týden. Tak snad ještě nyní mezi svátky dorazí.

    OdpovědětVymazat
  4. Já Crazy Rumors miluju a kontkrétně tento Gumball mám taky doma. Dokonce mi po tomto balzámu mizí i opary a podobné svinstva, na které jsem háklivá a které se mi často dělají. Přijde mi dost mastný, a je to první balzám, u kterého mám pocit, že se mi do rtů vsakuje a nezůstává jenom na povrchu.

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)