Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

20. 12. 2011

Clinique Surge Eye Shadow Quad

GWP. Gift With Purchase. Tak v tomto bodě se mají čeští prodejci ještě hodně co učit. Jak magicky inkasovat za dolar 30kč, v lepším případě dokonce 40kč se naučili velmi rychle, dalo by se říci, že se s touto matematikou již narodili, ale jak odměnit své zákazníky stále nevědí a žádná příručka evidentně na toto téma v Čechách ani neexistuje. Můžete zda namítat, že přeci v parfumeriích běžně dostaneme nějaký ten dáreček k nákupu. Ale ano, nepopírám, ale co je to většinou za dárek? Mini vzorek parfému? Jsem sice vychovaná společně s darovaným koněm, kterému na zuby nemám koukat (jde to těžko, tchýně je zubařka, takže na zoubky koukám všem), ale můj postoj k vůním jsem zde už několikrát napsala. Takže to většinou dopadne tak, že tyto "dary" u pokladny rovnou odmítám. Zbytečně mě zatěžují. Takže pokud chci nějaký hodnotnější dárek k nákupu, mám u nás asi dvě možnosti: buď si počkám na polovinu září a DM a pak vystojím mega frontu v Estée Lauder, Lancome a Clinique a něco dostanu (bohužel já mimopražská kvůli tomu musím ještě 100kilometrů do matičky Prahy dojet, takže se přiznám, že to nedělám) nebo si prostě ty věci, které jsou za hranicemi běžnou součástí obchodu a fungují jako poděkování zákaznicím, jednoduše za nějaký peníz nakoupím.

V současné době se s GWP roztrhl pytel. Myslím s jejich prodejem. Na ebay, Aukru, MMB je jich moře, neb asi stále existují zákaznice, které tyto výrobky rády koupí. Můj styl to tedy není, ale chápu to. Za malý peníz máte pocit luxusu a značkového produktu. Dle mého tyto GWP jsou horší kvality než běžné prodejní velikosti, ale to někdo nerozmlsaný třeba ani nepozná, nebo se v tom zcela pletu, i tato varinata přichází v úvahu.



Jak je tedy možné, když sama tyto produtky nekupuju, že vám sem jeden nesu? Osud tomu chtěl, dalo by se říci. Jedno odpoledne se tak přistihnu, že mám strašnou chuť nakupovat. Toužím po relativně matných, nebo saténových stínech v neutrálních barvách, nejlépe v paletce, kde bych vše využila. A ano, chci to hned. jaké štěstí, že za pár minut má dorazit tchýně a já mohu v klidu a sama bez ulítaného dítěte zajít do Sephory a něco si vybrat. No ale to by nesměla být moje tchýně, že. Pět minut před plánovanou dobou svého příchodu volá, že dnes prostě nepřijde. Hotovo, žádná omluva, prostě jsme to prý správně nedohodly a ona myslela, že to neplatí. Do telefonu se ještě udržím a jsem relativně milá, ale jakmile ho položím, zavřu se do koupelny a vyjde ze mě pár slov nevhodných pro uši mého syna. Ano, pronáším je potichu, bohužel si tím patříčně neulevím. Je tu samozřejmě možnost, že vezmu kluka a půjdu i s ním. Ale jelikož ten den jsme spolu byli na očkování, tuhle variantu prostě zamítám. Takže si jdeme hezky hrát (nejdřív se tedy vyvztekám Nufince) a nákup paletky odsouvám na neurčito. Ale večer mě to zas popadne a já prostě musím něco koupit. Jedno co, prostě ten den něco musím mít, už v tom není touha, je to truc. A tak nakupuju to, co mi první příjde na MMB pod ruku. A to je tato Clinique paletka neutrálních odstínů.


Přišla za dva dny, což je mnohem rychleji, než bych zas sehnala nějaké hlídání. Tedy první plus. Naštěstí Clinique změnil balení svých GWP a ty hnusné zelené nahradil za tyto poměrně solidní bílé kousky. Druhé plus. Velikost perfektní na cesty i do kabelky. Třetí plus. Po prvním testování musím dodat čtvrté a páté plus. Barvy dokonalé, všechny najednou využiju a pigmentace neuvěřitelná na to, co to vlastně je. Srovnatelná s klasickými Clinique stíny. Takže pět plusů u nákupu z trucu? Tak to se mi ještě nepodařilo. Jak říkám, osud tomu asi vážně chtěl.


Matnou ivory používám pod obočí u veškerého líčení (nejen s touto paletkou), champagne barvička přijde do vnitřního koutku na projasnění, poslední studená taupka na celé víčko a třetí studená hnědá kolem linie řas. Tuto paletku používám nyní nejčastěji, je pro mě ideálně tmavá na denní nošení. Stíny drží bez báze klidně i 5 hodin, což je pro mě na GWP paletku prostě super výdrž. Všechny stíny jsou měkké a krásně pigmentované. Nejsou metalické, nemají viditelné třpytky, jen jemný sheen a druhá barvička shimmer. Splnila se mi touha po neutrálním kousku se saténovým finishem. Za pár babek hodně muziky. Asi budeme ještě dlouho hrát....




Verdikt: pokud vás někdy někdo hodně naštve a zhatí vám vaše plány, vězte, že za dveřmi jsou nové, mnohdy lepší příležitosti. Stačí se jen pořádně naštvat a kliknout na nejbližší Buy It Now buttom. A pak jen očekávejte malinké zázraky. Ony se totiž někdy dějí.

4 komentáře:

  1. Náhodou, už se to zlepšuje s těmi dárky. Nebo jsem měla štěstí, u nás nakupuju jen v rámci slevových akcí od té doby, co snížili ten limit pro dph a už jsem dostala dvě taštičky- jednu Clarins, druhou Clinique(Fann a Sephora).
    Stíny jsou ovšem krásné, takové jsem v té taštičce nedostala, jen jednu nepříliš použitelnou růžovku :)

    OdpovědětVymazat
  2. Sím, sím, copak se děje v září za akce v Praze? O něčem takovém jsem nikdá neslyšela

    OdpovědětVymazat
  3. Jani, se máš, já nikdy takové štěstí neměla. :( Ale pokud se to lepší, věřím, že se i na mě jednou usměje štěstí. :)

    Jájo, myslela jsem Dny Mariannne, které se samozřejmě dějí po celé republice, ale alespoň tam, kde bydlím já, nemáme samostatné butiky daných značek, kde by k nákupu nad určitý limit dávali taštičky s dárečkama.

    OdpovědětVymazat
  4. Mě se ta paletka moc líbí! A jinak u Dioru a Chanelu mají naopak ta malinká balení produktů ještě lepší kvalitu oproti klasika balení.

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)