Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

12. 12. 2011

Butter London La Moss


Víte, já jsem teď do téhle značky laků tak trochu blázen. Jednu (celkem dlouhou) dobu jsem vlastnila plno laků mnoha barev i značek. Vystřídala jsem plno barev s mnoha efekty, abych se nakonec ustálila na svých základních barvách, kterých se většinou držím, a snažím se nedělat blbosti a nenakupovat to, co ihned zase střelím. Nejraději jsem měla vždy OPIky (ano, mám je raději i než Chanel laky), jenže mě tak nějak začalo štvát, že mají miliardu červených, milion vampy odstínů, nepřeberně naháčů, ..., však samy víte. Když pak hledáte tu svoji konkrétní jednu dokonalou, nemáte šanci se trefit.
Na blozích jsem zaregistrovala značku Butter London a jejich minimalismus spolu s relativně zdravějším složením (jejich marketing stojí na tzv. "3 Free" složení) mě nadchly. Recenze byly veskrze jásavé, tak nebylo, co řešit.



Balení někoho pobaví, někoho naštve - mají stejný systém víčka lahvičky, jako najdete u Chanelu. Svrchní hranatý deklík sundáte a pod ním je klasický kulatý uzávěr lahvičky se štětečkem. Podle mě fajn, neruší mě to. I když OPI štěteček se líp drží a má i lepší tvar. Nicméně štěteček Butterů je velmi dobrý a velmi snadno se používá.


Jeden s "mých" odstínů je (nebo možná spíš byl???) tradičně nějaký povedený vampy kousek. Pokud vím, u Butter London je vampy pouze barva La Moss, takže jsem ji samozřejmě koupila. A aby to za mě nebonzla Nik, raději se hned přiznám, že ho mám koupený již podruhé :D
Barevně je to podle mě skvost. Ani hnědý (hnědou ve vampy barvách fakt nemám ráda!), ani fialový - zkrátka JEN strašně temně vínový. Všechny, které jste Robsessed, kupte si tenhle lak.



Jedna vrstva nestačí. Jedině snad, že byste ji daly opravdu, ale opravdu silnou. Jen nevím, jak by taková vrstva schla, takže jsem to nezkoušela. Použila jsem vrstvy dvě, nanášela jsem na Butter London podlak. 
Když jsem na prvním nehtu hodně otřela štěteček a nanášela tenkou vrstvičku, lak mi pruhoval a u krajů nebyl výsledek úplně čistý. Pokud dáte obě vrstvy bohaté, s lakem se vám bude skvěle pracovat a výborně se rozprostře po nehtu. Já nejsem úplně nejšikovnější, jak vidíte z fotek, a výrazné barvy jsou v tomto ohledu nemilosrdné... Přesto jsem lak zkrotila a nanesla v únosný výsledek. Všechny Buttery, co jsem zatím vyzkoušela, se lépe lakovaly s pořádně namočeným štětečkem.


Strašně mě mrzí, že se mi lak nepodařilo úplně perfektně nafotit. Tam, kde je barva věrná, nemám bohužel nejostřejší fotky - moc se za to omlouvám a doufám, že bude moje neschopnost omluvena, když slíbím, že holkám-nehtovým magnátkám (Anička, AYD, Day, Vienn, Sonidlo, Mína...) do zelí polezu zcela minimálně :)


Výdrž je moc dobrá! Po dvou a půl dnech jsem si koneček jednoho nehtu otřela o knihu, ostatní byly stále pěkné. Odlakovala jsem po 4 dnech proto, že mi strašně rychle rostou nehty. Lak byl stále v moc pěkném stavu. Myslím, že výdrží jsou pro mě Buttery těsně pod OPIky, které mi vydrží i 6 dní krásné.

Vůbec si nepamatuju, proč jsem svůj první La Moss poslala z domu. Nemám proti němu nic. Jen vím, že půjde i tato lahvička. Jenže tentokrát důvod mám. Plno věcí se u mě změnilo a na takhle vampy lak prostě nemám využití a koule. Pokud o něj někdo máte zájem, hlaste se :)

9 komentářů:

  1. To je parádní barva! A máš to krásně nalakovaný, já kolikrát dopadnu mnohem hůř ;) mmch kdyby byl stále volný, tak bych ho chtěla, od BL ještě nic nemám...

    OdpovědětVymazat
  2. Mirko, kdyby se ti nelíbil, stavím se do fronty, je nádherný;-)

    OdpovědětVymazat
  3. dokonala farba, ja som nechtovy nahac,rusia ma vsetky zelene, modre, oranzove a pod. farby, ale na "osudovy vecer" je tato farba dokonala. a bude moja :)
    a samozrejme, ze som rob- co to? ano, do patizona, ako ho vola manzel :)
    amaterka

    OdpovědětVymazat
  4. Chi,už jen kvůli Robovi bych ho tedy asi měla mít. Ale ne, mně se nelíbil a špatně se mi lakoval, jsem OPIková a nic s tím nenadělám. I když je fakt, že poslední dobou snesu vampy barvu jen na nohou, zrovna mám jednu na rukou a nějak se v tom nyní necítím.

    OdpovědětVymazat
  5. Míno, ozvala ses první, takže lak je klidně tvůj. Napiš, prosím pěkně, na nás mail a domluvíme se :)

    Anonymko, můj chlap řekl Robovi naposled i Potěmkine, takže patizón je skoro mazlivé :)

    Drahá, asi teda obě stárnem, že už tyhle laky neunesem :)

    OdpovědětVymazat
  6. Budu za pitomce, ale vůbec nemůžu nikde najít na tebe email.

    OdpovědětVymazat
  7. Nebudeš :) Asi jsme ho jen málo zviditelnily: sofastars@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. prosím kde kupujete Buttery? děkuju.

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)