Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

30. 12. 2011

Butter London in Yummy Mummy

Do Butterů mě navrtala Nuf, samotnou by mě nikdy nenapadlo na tu značku kouknout. Jejich propagované zdravé složení mě nechávalo chadnou, protože tohle složení má většina nehtových značek, neviděla jsem tedy na nich nic výjimečného. Jsem OPIková, u této značky mi vyhovuje vše - nepřeberné množství barev (které tedy já, barvový asketa patřičně nedocení, ale kochat se můžu i  čistě redvampynude holka, že), nové kolekce několikrát ročně (totéž miĺuju na MACu, i když mě už většina nových kousků poslední dobou míjí) a hlavně jejich štěteček. S žádným jiným se mi tak dobře nepracuje, nemohu si pomoci, vedle OPI je u mě štětka CHina Glaze, Essie, Color Club, Nubar, CND a jiných propadák. Jsem monogamní a rasistická, alespoň co se značek laků na nehty týče. Ale konec pohádky je vám jistě už jasný, že? Ano, to by nesmělo být Nuf, jejích přemlouvacích schopností, a Nik, jejích vetchých zásad a slabé vůle. Když toto vše dáte dohromady, vyjde vám jasný výsledek - Nik má nový lak, je to Butter London a jmenuje se Yummy Mummy.




U Yummy Mummy mě zaujal jak název, tak barva. To se mi vždy nepovede, většinou se mi líbí název pro mě jinak šílené barevné variace, nebo barva s docela nudným názvem, ale nevadí, na nehtech nosím barvu, ne písmena, proto samozřejmě rozumně vždy tato druhá varianta vyhrává. Tady se snoubí srdce i rozum. Ale zase ne tak docela. Na první pohled tato poměrně nudná a klasická barva nemá se šťavnatým názvem nic společného. Hmmm, yummy. Při představě tohoto slova si vybavím nějakou delikatesu. A ta by rozhodně měla mít nějakou super zářivou barvu, krásné růžové želíčko s jemnou perletí uvnitř. Tak to bych si dala líbit. A pak ta Mummy, mamka jedna. To si představím usedlejší dámu v kostýmku, nebo bych si taky mohla představit tepláky a holinky. Ale ne, zůstanu u usedlejšího kostýmku s bílou halenkou. Spojte želé a kostým a vyjde vám z toho stárnoucí Barbie, která se snaží chytit ujíždějící vlak. Problém ale je, že se na ten název díváme odděleně. Vnímáme zvlášť Yummy a Mummy, ale ono to prostě patří k sobě. A když spojíte Yummy Mummy, vznikne vám přesně to, na co se díváme. Krásná klasická, šmrncovní barva s nádechem luxusu. Pro mě je a bude dokonalou yummy mummy herečka Kelly Rutherford. A pokud mohu hádat, tak ta by byla doopravdy skvělou reprezentantkou této barvy.


O balení a jeho podobě s jinou značkou vám nedávno napsala Nuf, nebudu vás tím tedy znovu unavovat a přejdu rovnou k barvě. Prošla jsem mnoho swatchů a jak už přede mnou poznamenala Táňa, ta barva je v reálu naprosto jiná. Bohužel musím konstatovat, že podle mě je ještě trochu jiná, než jak ji vidí  Táňa. Já nevidím šutr, nevidím tolik šedé (kterou já jinak vidím naprosto ve všem), vidím studenou greige, vidím Chanel Prelude, akorát v nehtové verzi. I když Chanel je ještě více šedý, tohle je mnohem blíže béžové s poměrně velkým podílem mauve. A když se na lak koukám s odstupem znovu, nevidím už ani Prelude, ta šedá je tam tak malinko zastoupená, že ji klidně přehlédnu. Jinak je to  krémový lak, který ale obsahuje mini čátečky, nemohu napsat třpytky, nemohu napsat perleť, je to jemný prach, který je téměř neviditelný, ale pokud se na nehet zaměříte, uvidíte ho tam. Kryje ve dvou vrstvách, lakuje se solidně (nicméně OPI to není, to nikomu nemohu nalhávat, tvar štětce má daleko blíže právě k Chanelu, se kterým se mně osobně nelakuje vůbec dobře), nepruhuje a vydržel mi na nehtech 3 dny bez poškození, pak se ťukaly konečky a lak še dolů.


Verdikt: Ptáte se, zda ještě někdy nějaký Butter London koupím? Popravdě nevím, měla jsem již jeden - La Moss, na nějž psala kdysi recenzi Nuf. Yummy Mummy je tedy druhý v pořadí a bylo by možná logické zkusit ještě jeden do třetice a pak se rozhodnou, zda to bylo do třetice dobrého či zlého. Ale já už třetí Butter London prostě nekoupím. Nedokážu se smířit s jejich štětečkem, musím se opět vrátit zpět k OPI. Takže pokud byste měl někdo zájem o "šťavnatou mamku", napište mi, může být váš.


 

7 komentářů:

  1. Takhle na obrázku vypadá ta barvička dost zajímavě. Akorát si ji moc neumím představit u sebe na nehtech :-)

    OdpovědětVymazat
  2. já bych o něj měla zájem, pokud je ještě volný

    OdpovědětVymazat
  3. Bebe, já také většinou nosím jiné barvy, ale toto je velmi příjemná a slušivá barvička.

    Jitulinko, díky moc. Napiš prosím na náš mail sofastars@seznam.cz a domluvíme se.

    OdpovědětVymazat
  4. Někdy sem normálně nakopíruju, jak skutečně vypadá moje PŘEMLOUVÁNÍ. Je to něco jako tohle: Nuf: "vyzkoušela jsem xy"
    Nik: "foto ihned! kdes koupila? chci taky!"

    Dřina! :D

    OdpovědětVymazat
  5. Taky musíš vše prásknout :))))

    OdpovědětVymazat
  6. nuf + Nik: To je jak kdybych slyšela sebe s mamkou... naposled dnes odpoledne v DM :-D

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)