Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

22. 12. 2011

BUTTER LONDON Chancer

Vánoce dýchají za krk, i největší pohodáři už to jistě dobře vědí. Představím vám proto lak, který se pro toto období báječně hodí. Mě se hodně líbí a doufám, že se zalíbí i vám.




Butter London v odstínu Chancer je v základu třešňová červená, troufám si říct, že základ je jelly, což je moc pěkné. Lak je plný malilinkých třpytek, které jsou měkké a hladké, takže rozhodně velmi příjemně použitelné a nositelné. Dokonce se tento lak dá i slušně odlakovat, takže suma sumárum - TREFA! U mě by totiž sebehezčí lak, který by byl hrubý, nepříjemně se lakoval a odlakovával, neuspěl.



Vzhledem ke tvaru štětečku se i tento Butter lakuje lépe s hodně namočeným štětečkem a velmi rychle schne.



O moc víc už toho neřeknu, lak je krásný a výborně použitelný i pro nešiku.
Barevně lépe odpovídají fotky bez blesku na sluníčku.

Přeju hodně klidu do posledních předvánočních dní - hlavně se nikam nehoňte, nestojí to za to :)

7 komentářů:

  1. Je, holky! A nedrhne a leskne se a schne a vůbec :)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný lak k vánočnímu stromečku se samými pozitivy! Už mám taky nalakováno, u mě letos vyhrál ChG Raspberry Festival :)

    OdpovědětVymazat
  3. ÚÚ= úplně úchvatnej! Prosímtě kam na ty krásné barvy BL chodíš? Na lookfantastiku takový výběr nemají a na ebay taky ne...

    OdpovědětVymazat
  4. Dejni, koupila jsem na LF. Asi ho vyprodali. Nebo mě napadá, že u něho vlastně měli chybně zařazenou fotku. Hledej podle názvu, možná to neopravili.

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)