Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

17. 11. 2011

TARTE Amazonian Clay 12 Hour Wear Powder Blush Peaceful, Dollface a Passion - makronky

Tak ale tuhle záležitost fakt musíte mít - všechny! Ach, ach, ach.
Na tvářenky Tarte z řady Amazonian clay mě nalákala Nik s tím, že žádná pořádná blogerka se bez nich neobejde, tak asi na nic něco musí být. To je jí podobné... Od Tarte jsem už nějakou věcičku měla (šlo o kompaktní multilíčidlo na tvář a rty), ale až tyto tvářenky vyvolaly skutečnou obsesi!
Nadchlo mě už balení - je to jak makronky! Nejsem na sladké, ale tohle jsem zkrátka ihned potřebovala mít. A z fotek mi bylo jasné, že jejich dokonalost vynikne hlavě ve skupince. Znáte to, jak některé věci jsou samy o sobě pekné, ale až ve stádečku neodolatelné. To je ten případ.
Inu, což, projela jsem net a zjistila jsem, že jedině ebay. Přestože Tarte nabízí poměrně širokou škálu stálých odstínů a dělává i limitky, na ebay moc velký výběr nebyl. Přesto se mi podařilo zakoupit 3 rozdílné odstíny, které jsou nositelné a vhodné pro kdekoho. Koupila jsem i štětec Tarte speciálně vytvořený k nanášení těchto skvostů.
Balení je kvalitní, kompaktní a velmi pěkně propracované. Nemám strach, že se rozpadne nebo rozviklá. Hodně se mi líbí, že vnější barva obalu barevně koresponduje s obsahem. Já to nevyžaduju, ale balení má uvnitř zrcátko. Tvářenky jsou všechny zalisovány moc pěkně, jak matná, tak i lesklé. Na druhou stranu ovšem nejsou vůbec tvrdé a absolutně nění problém z nich dostat barvu na štětec. Jsou neparfémované.
Jsou skutečně neskutečně pigmentované! Ale jako vážně dost. Jsem zvyklá na pořádnou pigmentaci, a přesto musím nanášet opatrně, abych nedopadla jak z ruského zimního filmu. U těchto tvářenek doporučuji co nejjemnější štětec a ještě i s ním jemně vrstvit.
Koupila jsem odstíny Peaceful, Dollface a Passion. Peaceful je meruňková s třpytem. Myslím, že se hodí pro všechny typy pleti, je to taková ta přírodní barva. Je hodně pigmentovaná, takže je nutné nanášet opatrně.
Dollface je moc pěkná šťavnatá růžová, myslela jsem si, že mi dojede spíš studená pink ve stylu porcelánových panenek, ale není to ten typ barvy. Je to neutrální až malinko teplejší růžovka. Na tváři strašně přirozená, i přes jedovatější barvu v balení. Dollface je matná a jako jediná z mých úlovků je součástí stálé kolekce. Ze všech tří tvářenek je nejjemněji mletá, což může souviset s absencí třpytek. Mám ji v cestovním balení bez zrcátka.
Passion - ach, Passion. To je můj miláček. Je nádherná. Směs berry a červené se třpytem, přičemž berry převládá. Strašně jí škodí fotky, na kterých je vidět jakýsi hnědý odlesk. Není tam. Je to fakt berry v balení, červený ruměnec na tváři.
Třpyt ve tvářenkách je na první pohled dost vidět, ale na tváři dělá spíš glow efekt. Nevadí mi.
Peaceful, Dollface, Passion
Nevím, jak je v posledních inverzních a smogových dnech po celé republice, ale u nás tedy podmínky na focení přiliš dokonalé nebyly. Vše jsem nafotila bez blesku, ale poté, co jsem hodila fotky do počítače, jsem je šla pokorně přefotit s bleskem.
Než se dostanu ke srovnávání s ostatními tvářenkami, které se momentálně vyskytují u nás doma, ztratím několik slov o štětci.
Prvně: líbí se mi. Provedení by tedy mohlo být lepší. Soudím, že upevnění bambusové rukojeti by mohlo být preciznější, ale dokud se neviklá nebo nějak nepěkně neodděluje, nehodlám to velmi řešit. Vlas je přírodní, jako takový není úplně nejjemnější. Přesto musím říct, že je stále velmi příjemný. Zde zdůrazňuji, že jsem ho prala pouze jednou - po příjezdu do nové vlasti. Doufám tedy, že mu častější praní neuškodí.
K jeho tvaru: ale jo, neříkám, že se nehodí na tvářenku. V průměru je plochý, je akorát huňatý, zkosený je nahoře do mírně špičatého oblouku (existuje takový tvar???). Ovšem já bych s ním zvládla opravdu přesně nanést jen méně výraznou barvu, případně bych musela pracovat hodně pomalu, a na to jsem zase shnilá. Passion jsem ani nezkusila, ostatní dvě jsem zkusila a cítila jsem se trochu jako čtrnáctka, co drží štětec poprvé. Možná bych doporučila nanést tvářenky jiným nářadím a tímto štětcem zjemnit přechody. Osobně jsem si v posledních pár dnech štětec zamilovala na pudr a ometání fall outu zpod očí.
Věřím, že každá z vás si najde jiná pozitiva, možná i negativa, třeba budete šikovnější a zvládnete s ním i Passion. V každém případě tento štětec patří k tomu lepšímu, co jsem vyzkoušela a nechám si ho!
Na zahraničních kosmetických blozích, které s oblibou sleduji, miluju srovnávání produktů s jinými. Pokusila jsem se proto udělat podobné swatche pro vás, které uvažujete, zda tu či jinou barvu zakoupíte.
Peaceful jsem porovnala s Chanel tvářenkou z tweedové limitky (odstín Tweed corail) a s kultovní tvářenkou MAC Ripe peach, což jsou mimochodem úžasné záležitosti. Fotky odpovídají, Chanel je nejjemnější barvou, ale také texturou. Mac je nejvýraznější a nejtvrdší. V porovnání s ostatními dvěma tvářenkami je Tarte Peaceful poněkud hruběji mletá a má nejsilnější pigmentaci.
MAC Ripe peach, Chanel Tweed Corail, Peaceful, Dollface, Passion
Ostatní dvě Tarte tvářenky jsem srovnávala s Dior Pink in Love, která je úžasně jemná a poměrně výrazná (plánuji recenzi). Co se jemnosti týče, Dior vede. Barevně posuďte samy, Dior je natřen v pořadí: tmavá číst, světlá část, mix obou částí.
MAC Ripe peach, Chanel Tweed corail, Tarte Peaceful, Dollface, Passion, Dior Pink in Love
Vidím, že se mi z toho stal dost dlouhý post, proto se nebudu dál rozepisovat. Tvářenky Tarte Amazonian Clay 12 Hour Blush jsou super! Osobně si pravděpodobně nenechám Peaceful, ale to jen proto, že je pro mne momentálně barevně nahraditelná. Nemám proti ní ani A.
Po focení jsem šla uklidit kosmetiku a nechala foťák bez dozoru a na kartě mi přibylo toto... Ještě, že ne něco horšího :)
Přeji vám pěkné šmejdění po ebay a úspěšné nákupy!
Vaše hvězda z gauče :)

14 komentářů:

  1. Na Peaceful se už moc těším. :) Jinak jsem ráda, že jsem tě inspirovala k další závislosti. Já vždy ráda posloužím. :)

    OdpovědětVymazat
  2. já vím, že tuto záležitost musím mít. a taky ji chci už hodně dlouho. jen zrovna tarte se u nás tak nějak špatně shání... tak jen doufám, že v příštím roku to doženu.

    OdpovědětVymazat
  3. Ta Passion je náááááádherná!

    OdpovědětVymazat
  4. Já vím, holky, je to mor!
    Tak co, Aničko, je Dollface nuda? :)
    Liduš, na tebe jsem u Passion myslela, je to TEN odstín.

    OdpovědětVymazat
  5. ale tak jako... neni... ale víš jak, tipsy to neni...

    OdpovědětVymazat
  6. Nad touto značkou už poměrně dlouho přemýšlím, odstín Peaceful mě nadchnul!

    OdpovědětVymazat
  7. nenenene Peaceful nenene..mám výhodu, prostě nemůžu, ale kdyby, tak jsem i já v závislosti..Hani, skvělé a poslední fotka udělala radost ;-)

    OdpovědětVymazat
  8. Uz jsem na ne taky slysela moc moc chvaly! Vypadaji fakt pekne a cely clanek je fakt super!

    OdpovědětVymazat
  9. Jsou super moje kámoška je používá.

    OdpovědětVymazat
  10. Víte jak strašné bylo být v práci a nemoct projet ebay? Mám z toho trauma, které si budu muset zahojit nákupem jednoho makronku!

    OdpovědětVymazat
  11. Uaaa, já chci taky makronky! I když mně by slušela nejspíš jen Peaceful a už si nemůžu kupovat další tvářenky v téhle barvě, mám jich asi tak 10 a potřebují spíš pročistit než množit.

    OdpovědětVymazat
  12. Cha! Já mám pevnou vůli, mě nedostaneš....ani jako Peaceful - ježiš super barva, ježiš, ono je to podobný RP, kterou miluju...nééé mě nedostanete :D :D :D

    OdpovědětVymazat
  13. Day, rozhodně se ihned zahoj!
    Dáši, jen se nedostat k pc v nějakém slabším stavu, že? Ani nevíš a klikáš... :)

    Díky všem za milé komentáře!

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)