Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

29. 11. 2011

Tak pusu mi dej - Top 3 lip balms

Tento post píši hned z několika důvodů. Jednak mě k němu inspiroval článek Veroniky na jejím blogu , pak jsem ho slíbila Terezce a v neposlední řadě se s vámi chci o tyto kousky podělit. Svoji pusinu mažu a mažu ji často, hodně a velmi ráda. Nesnáším pocit suchých rtů a rozpraskaná pusa mi fakt nesluší. Mažu několikrát za den a silnou vrstvu na noc. Mažu i pod rtěnku. Prostě mažu nonstop. Bez balzámk si svůj den neumím představit. Myslím, že kdysi jsem takto nebyla posedlá, ale časem se u mě projevila naprostá závislost na vláčné puse.


Za svůj poměrně dlouhý kosmetický život jsem vyzkoušela desítky balzámů. Byly z drogerky, byly z parfumerií, z netu, bio, ne-bio, levné, drahé, voňavé ( i ty méně), kvalitné, na houby, prostě od každého něco. Málokdy se mi stalo, že bych stejný výrobek koupila znovu. Sice mám ráda své jistoty a zůstávám věrná většině přépravků, ale na poli balzámovém prostě ráda experimentuji. Chytla jsem asi druhou mízu a jsem nezastavitelná. Vlastně bych zde měla použíti čas minulý, protože poslední měsíce jsem se zklidnila a jsem zase ta věrná, jistotami posedlá Nik. Mám svoje 3 nej a nepoužívám jiné kousky. Každý z těchto 3 mušketýrů má svoje místo v mém balzámové světě a každý používám jindy za jiným účel ( já totiž nesnáším, když se mi cokoli dubluje).


The Body Shop Shea Lip Butter

Značku The Body Shop nepoužívám, nemám ráda jejich proslulá tělová másla, protože se přiznám, že se po sprše nemažu a nikdy jsem to ani nedělala. Navíc je tu můj problém s vůní, který již znáte. Jejich věci prostě VONÍ. Takže proto jde TBS mimo mě. Ale tak některá pravidla se porušují a já s tím nic nenadělám, takže jsem jednou i já zatoužila po jejich málsíčku na rty a vybrala vůni, u které se mi zdálo, že ji budu schopná tolerovat. Kupovala jsem na ebay naslepo bez očichání, tak odvážná jsem byla! No a kupodivu to není propadák, naopak je to favorit. Někdy se prostě zadaří. Toto máslíčko používám pouze na noc, nanesu vždy sinou vrstvu, takže mám bílé rty a jdu do hajan. Hezky hydratuje, zvláčňuje a voní. Mám již asi 4. balení a budu i nadále kupovat.




Hurraw Lip Balm

O této značce jsmem se kdysi dočetla na nějakém zahraničním blogu a protože tyto balzámky stojí pár korun, objednala jsem je. Mají mnoho příchutí, opět jsem volila reativně cudné vůně kokosu, vanilky, čokolády a mandlí. Všechny jsem vzala hned po dvou kusech ( jsem megaloman, to jsme tedy obě s Nuf, ale to jste již asi pochopili). Všechny vůně mi byly příjemné, a tak v nákupech pokračuji nadále. Momentálně mám doma jen dva kousky, musím honem doplnit zásoby. Tento balzám používám během dne, kdykoli cítím potřebu. Mám ho stabilně v lednici, protože je hodně měkký a někdy se láme a roztéká. Jeden mám neustále v kosmetické taštičce, kterou nosím ven. Ze všech 3 zde uvedených balzámků je to moje numero uno. Bez toho si opravdu neumím představit den.



EOS Strawberry Sorbet


Podívete se na to balení. Není rozkošné? Nebo alespoň jiné? Jiné, než 99% balzám na trhu? Právě to mě zlákalo nejdřív. Pak jsem načetla recenze, opět vybrala pro mě nejpřijatenější varinatu vůně a nakoupila na ebay. Mám příchuť Strawberry Sorbet a mám ji ráda. Díky tvaru se balzám super nanáší, rozhodně vůbec neteče. Jenže, de mého to prostě není pořádný balzám. Nehydratuje tak, jak bych si představovala, nemám po něm vláčné rty. Celý ten hype na netu kolem jeho osoby vlastně nechápu, na mě prostě jako super balzám nepůsobí. Asi se tedy divíte, jak může patřít do mé Top trojky. I když nesplňuje moje očekávání, přesto je jedničkou, jen v jiné oblasti. Vyzkoušela jsem ho jednou po rtěnku a voila. Byla to trefa. Perfektně mi funguje jako primer. Rty jen malinko ošetří, ale připraví dokonalý povrch pro nanesení rtěnky. Hladké, přiměřeně kluzké rty, ale přesto bez obav z rozpíjení do všech stran. Je to šikulka, a proto sem právem patří.

Abych zas nebyla za takovou konzervu, přiznám se, že samozřejmě toužím vyzkoušet i jiné kousky. Ani nevím, proč jsem se k jejich nákupu ještě nedokopala, ale v budoucnu to napravím a přinesu další recenze. Naše rtíky si zaslouží tu nej péči, používáme je přece k jedné z nejpříjemnějších činností ( ať už pod ní vidíte jídlo, líbání, mluvení, nebo cokoli jiného...) 

13 komentářů:

  1. Silně se ohrazuji proti označení "megaloman"!!!

    OdpovědětVymazat
  2. @nuf: Tož ohradit se můžeš, ale jestli ti to bude platné? :D

    Recenze pěkná, já jsem chtěla kdysi ten EOS, ale právě jsem někde vyčetla, že to jako není taková pecka. A já potřebuju mít ty rty fakt namazané něčím, co na nich chvíli vydrží a ošetří je. Tudíž stále labello Med Protection (jj, když mi zubař natrhne ústa, tak není nic lepšího). Rtěnkám bohužel/bohudík neholduji, takže bych EOS ocenila asi jen jako vzhledově hezký...
    Nikoušku, ty Hurraw jsou vážně tak úžasné? Našla bys k nim ekvivalent na českém trhu, co se týče té výdrže a konzistence?

    OdpovědětVymazat
  3. Jéé, jsem ráda, že jsem mohla inspirovat k hezkému článku. V The Body Shop okukuju broskvičkový balzámek, jinak jsem spokojená s tím co mám. Každopádně kdybych někde potkala Hurraw, určitě bych jej vzala na vyzkoušení!

    OdpovědětVymazat
  4. Chi, potrefená husa se vždy ozve. :)))))

    Borůvko, bohužel o balzámech dostupných na českém trhu v současnosti přehled tolik nemám, zaměřuji se spíše na ty u nás nesehnatelné a i můj wishlist obsahuje jen balzámky "zahraniční". Nicméně Hurraw se lehce dají sehnat na ebay.co.uk nebo v uk eshopech za pěknou cenu i poštu.

    Veru, Hurraw určitě za vyzkoušení stojí, za tím si stojím. :)Mají mnoho příchutí, některé i docela netradiční.

    OdpovědětVymazat
  5. Moc děkuju za užitečné informace, přiznám se, že jsem za pomoci Péti dva EOS nakonec na test objednala, tak uvidíme :) Škoda, že nepoužívám rtěnku, abych to mohla prubnout s ní, ale i tak věřím, že v létě, kdy nejsou rty tak namáhané, se u mě EOS využije ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Teri, ono zkusit se má vše, takže určitě nejméně proto je fajn vyzkoušet i EOS balzámky. Třeba záleží i na příchuti, jiné mohou být lépe hydratační, nebo jen jiní uživatelé nejsou tak nároční jako já. :) No a je to hlavně změna od klasické tyčinky, tahle "polokoule" je příjemná jak na pohled, tak na práci.

    OdpovědětVymazat
  7. Já jsem až v poslední době objevila kouzlo balzámu yankee candle...mám ho doma už pěkně dlouho a až teď jsem ho dokázala pořádně ocenit. Nevyznám se moc ve složení, spíš tak povrchově, ale zní dobře - včelí vosk a rostlinný oleje, žádný parafíny a minerální oleje...
    Prvně jsem z něj nadšená nebyla ale až teď, kdy mě chytla rýma, a to se rovná rozedraný pod nosem s přesušený rty, jsem ho ocenila - jako jedinej mě toto dokázal zbavit, je hutnej a dlouho vydrží. Možná koupím i další, ale uvidím, teď mám na cestě populární Crazy rumors balzámky, tak jsem na ně zvědavá... :)

    OdpovědětVymazat
  8. Dáši, moc díky za tip na oba kousky, už je jdu hledat. O YC jsem právě u tebe na blogu četla a to bylo v době, kdy se žádné nadšení nekonalo, ale když jsi změnila názor, určitě je i já prozkoumám blíže.

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj Nik :) (na make-up box sice prakticky neprispivam, ale porad nakukuju, i na Vas blog :)) Chtela jsem se zeptat prave na ty balzamky Crazy rumors - nezkousela jsi je?:) Nebo Lip smacker? Ja jsem se prave v posledni dobe do balzamu na rty docela nadchla a premyslim ze bych Crazy Rumors vyzkousela. Tak snad aspon Dashulka na ne napise recenzi :)

    OdpovědětVymazat
  10. Elis, vítej. Balzámky Crazy rumors mám teprve na cestě, až dojdou, určitě udělám recenzi. Co jsem se zatím dočetla, mají být velmi podobné právě balzámkům Hurraw. Pokud to bude platit, pak prostě musím být spokojená. :)

    OdpovědětVymazat
  11. Chtela jsem se vas zeptat, jestli hurraw lip balm barví? Na ebay jsem si predvybrala nekolik prichuti, ale jeste vaham podle zbarveni.
    Martina

    OdpovědětVymazat
  12. Martino, mám příchutě vanilka, mandle, kokos a čokoláda a ani jedna z těch příchutí nebarví. Přesto si myslím, že v nabídce jsou příchutě, které barvit budou, proto pokud toužíte po nabarvící variantě, volila bych takovou, která je i na pohled světlá/bezbarvá.

    OdpovědětVymazat
  13. ahoj, jen pro info, dřív jsem objednávala Hurraw! z Anglie ale teď jsem zjistila, že už se dá objednat na jednom českém e-shopu za stejnou cenu jako ze zahraničí, což mi přijde super.. hlavně maj všechny příchutě.. a čokoláda je bezkonkurenční.. http://www.bangbag.cz/

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)