Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

29. 11. 2011

SISLEY Phyto-khol Perfect Eyeliner Black: tužka i pro odpůrce linek

Já totiž linky moc nemusím. Hlavně ty přesné, ostré, výrazné a ještě plesknuté na výrazné stíny. Poslední dobou se nám z linkování stal nový umělecký směr :) 
Chápu dobře udělanou tekutou nebo gelovou linku k jinak minimalisticky nalíčenému oku, ale nechápu tunu stínů a třpytek a na to ještě linku a pokud možno kilo řasenky. Nebo barevné linky tříštící zbytek obličeje. Nechápu to na běžné nošení, zdá se mi to moc. Mnohdy pak taková linka vypadá jako solitér a nejsem schopna si na nositelce všímat ničeho jiného... 
Linky, které se mi líbí, jsou jemné a tenoučké, případně rozetřené a skutečně jen přirozeně podtrhují linii řas a otevírají oko.
Berte to, prosím, pouze jako můj osobní názor, neukazuji konkrétně na nikoho a na nic.

Přesto jednou za čas cítím potřebu oko zvýraznit a sahám buď po tmavém stínu nebo po DOBRÉ TUŽCE. A zde jsme u toho. 
Dobrá tužka musí skvěle kreslit bez nutnosti tlačení (toto slovní spojení by se samozřejmě dalo velmi snadno obejít, ale trvám si na jeho použití), musí skvěle kreslit i na stín, ale nesmí být zas moc měkká, protože pak by neuměla tenoučkou linečku, musí výborně držet, nesmí se matlat a otiskávat a v neposlední řadě ji musím snadno umýt, až bude třeba. Vzhledem k tomu, že tužky používám skutečně málokdy, musí dobrá tužka vydržet měkká a skvěle kreslící i dlouho mezi ořezáváními.



Rozhodně nejsem tužkovým magnátem a v této oblasti vás nemohu zásobovat širokým srovnáním značek a řad. Tužek jsem vyzkoušela jen několik, ale nebývala jsem spokojená. Až jsem jednou úplně náhodně procházela stojan Sisley a jejich tužky mě dostaly všechny. I evidentně dlouho otevřené testery kreslily jedna báseň, tak jsem si jednu koupila.




A jsem moc spokojená, i tu nerozetřenou linku si díky ní jednou za čas nakreslím a necítím se blbě :) Splňuje všechna má výše uvedená kritéria a strašně mi vyhovuje, že na mě její odstín Black nevypadá ostře black.

Pokud stejně jako já soudíte, že pokud linka, pak přirozená, rozhodně sáhněte po tužkách Sisley. Pokud ovšem milujete výrazné a ostré linky, tahle tužka vám asi nebude stačit a tekutou nebo gelovou linku vám v žádném případě nenahradí. I když kdo ví. Třeba je to v ruce a šikovnosti??? To nedovedu posoudit...

Tužka Sisley byla použita v líčení k této recenzi. Je prodávána v balení se šikovným ořezávátkem a na druhém konci přináší velmi příjemnou houbičku k rozetření linky.
Nechci to zakřiknout, ale pro mě je poslední cca. dva roky tou NEJ tužkou.

EDIT:
I co se nestalo...
Poté, co jsem si poctivě připravila tento post, byla moje dosud milovaná tužka Sisley sesazena z trůnu a půjde do Blogsale!
Život není peříčko :)
Recenzi její pokořitelky přinesu co nejdříve, ovšem stále trvám na tom, že je Sisley skvělá tužka!

5 komentářů:

  1. Já tohle neumím,zbavovat se věcí a už vůbec ne těch oblíbených! Zajímavá recenze, za sebe můžu doporučit tužky ze Sephory. Taky malují podle toho jak potřebuju a neobtiskávají se. Sice nemají tak luxusní balení, ale zase by mi zbytečně zůstávala ořezávátka :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já zas neumím mít 2 černé tužky :) Mám všeho malou spotřebu a kdybych měla mít ještě dva a více kusů od jednoho, tak už by mě to vůbec nebavilo :)

    OdpovědětVymazat
  3. Netrpělivě čekám na RBR recenzi!

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)