Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

28. 11. 2011

ROUGE BUNNY ROUGE Long-lasting Eye Shadow ABYSSINIAN CATBIRD

Přiznávám se: podlehla jsem další masírce. O značce Rouge Bunny Rouge (RBR) jsem se dozvěděla teprve nedávno. Tak trochu nedůvěřivě jsem sjela dostupné informace a nějaké recenze s tím, že rozhodně nebudu nakupovat a rozšiřovat arzenál. JENŽE (proč je vždycky nějaké jenže???)... Ačkoliv těch recenzí není až tak moc, ve všech jsem četla samé "outstanding" a "exceptional" a "kdo jednou zkusí, nechce jinak". No, jasně, podlehla jsem a s velkou zvědavostí jsem čekala na balíček ze Zunety.

Koupila jsem si oční stín, lesk na rty a tužku na oči a moc se těším, až vám to všechno detailně ukážu.
Obaly mají moc pěkné. Černé balení vzdáleně připomíná značku Illamasqua (stejně jako černé ladění webu), ale provedení je robustnější a luxusnější.  






Stín Abyssinian Catbird byl mojí jasnou volbou hned z prvních shlédnutých swatchů. Ta barva mě nadchla. Je to mix zlaté, khaki a ocelové v hnědém základu s kovovým leskem. Může připomínat MAC Hennu máznutou na Go!, ovšem v mnohem lepší kvalitě. Nefotí se úplně dobře, na různém světle vystupují různé odlesky. Věřte, všem swatchům, všechny jsou pravda. Ještě se mi nepodařilo zachytit khaki a šedý lesk.



No, a konečně se dostávám ke kvalitě stínu od RBR.
Dámy, FAKT.
Bylo by pěkné, kdybych mohla napsat, že je to jen další drahá značka. Nebo dokonce kdybych mohla napsat, že nestojí za to.
Nemohu. A nechci.
Pigmentace stínu je skutečně neskutečná! Textura je opravdu úžasně měkká a stín se maže jako máslo. Líčení s takhle úžasnými stíny je radost - budete se líčit jen proto, abyste si pohrály s RBR. 


Stín dokonale sedí tam, kde má. Jako zatím jediný stín mi vydrží skutečně bez hnutí celý den bez báze! I moje milované MUFE, Chanel a Dior stíny se mi bez báze malinko slévají, ale tento RBR ne.
Opravdu exceptional, outstanding a great - přesně tak, jak se dočtete v recenzích!
Úplně jistě ještě nevím, zda si konrétně tento stín nechám, protože jeho pigmentace je tak skvělá, že mi pro mne připadá poněkud moc výrazný, ale to není v žádném případě chyba stínu.



Víte co? Vzhledem k té skvělé pigmentaci to není až tak drahé. Tohoto stínu moc najednou nespotřebujete. Na jedno nabrání štětečkem si nalíčím obě oči a ještě předtím trochu stínu oklepu.
Pokud jste ten typ, co si zamiluje jeden stín a používá jej denně až do dna - kupte si stín RBR! Tím spíš, že má teď ZUNETA poštovné zdarma.

Zdá se, že musím zjistit, zda je tak úžasný jen tento odstín. Už jsem zkoumala další možnosti. Ano, ano, jsem lapena!

Čekejte recenze dalších RBR výrobků. Tuším, že budou opět nadšené...

23 komentářů:

  1. Ta kvalita a dokonalá pigmentace je vidět už z fotek. Moc se těším na ty svoje a je jasné, že nakoupíme ještě další. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Mě to moc nepřekvapuje, co mě překvapuje víc, je to, že to takový nákupčí jako vy, už dávno nemají :-p Pokud vím, tak oni nemají skoro žádnou reklamu (nevím teda, jak v Rusku, kde jsou kamenné obchody), takže jsem těm nadšeným recenzím většinou věřila. Mě zatím brzdilo jen to, že jsme nenašla žádnou barvu, o které bych na 100% věděla, že ji musím mít a přece jen se mi nechce zaplatit tolik za stín, o kterém si nejsem jistá, že pro něj najdu využití. Ale pár favoritů tam mám, tak na ně asi časem dojde :-) Tak se těším na další várku :-)

    OdpovědětVymazat
  3. To víš, Reni. Neznáme a nemáme všechno. Mohla jsi nás poučit, případně něco sama vyzkoušet před námi :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já se tedy taky divím, že o tom nikdo na blogu ani na MUB zatím nepsal a my jsme opět první, kdo s tím přišel. Lepší pozdě než vůbec. :)

    OdpovědětVymazat
  5. a já vám tak závidím, že máte... já taky chci. taky jsem o rbr hledala a hledala, moc jsem toho nenašla, ale bojím se, že jsem lapená a to jsem ještě nezkusila...

    OdpovědětVymazat
  6. Pokud vím, tak RBR zatím tady mezi náma nezkoušel nikdo. Já se spokojila s tím Bessem, protože to prostě bylo něco, o čem jsem věděla, že to bude pro mě (a dostatečně nadšenou recenzi jsem napsala :-) ). Ty RBR mě lákají, ale hlavně kvůli té konzistenci, na tu bych byla opravdu zvědavá. Barvy jsem si poctivě procházela, ale nevím, a moc mě mrzí, že nejsou někde vidět naživo. Já měla poslední dobou podle netu fakt nešťastnou ruku, takže mě to trochu otrávilo :-(
    A není až tak pravda, že by o tom nikdo nepsal, Dajana a jarka o tom básní už delší dobu :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Asi jsem taky lapena a chci vyzkouset. Diky za skvelou recenzi a tesim se na dalsi varku :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Renčo,
    nechme to u toho, že jsem moc ráda přinesla tuto recenzi a kdo chce, nechť si přečte. Blog máme pro radost a proto, abychom ukázaly něco z našich pokladů, tak nebuď jedovatá a usmívej se.

    trb, Lucy,
    vážně zatím musím říct, že je ta značka nějaká jiná :)

    OdpovědětVymazat
  9. Teda! Stíny moc neprožívám, mám svoje nespotřebovatelné stálice a těch se držím. Ale tahle hnědá barvička je kouzelná, dokonalá.
    Hani, kdyby tě úplně náhodou omrzela, určitě bych se jí ujala!

    OdpovědětVymazat
  10. Reni, já to myslela tak, že zatím nikdo nenapsal recenzi na něco, co by už doma měl. Pokud ale už Dajánka a Jaruška něco napsaly, tak jsem sakra pozadu a jdu to hned hledat, protože se moc těším na názory někoho, kdo to skutečně vyzkoušel a nejen načetl.

    OdpovědětVymazat
  11. Já to ale přece vůbec jedovatě nemyslela, proto k tomu byl ten smajl :-) Já jsem za recenzi taky ráda. Že jste to ještě ani jedna nezkoušely vím, tak jsem si už delší dobu říkala, co vás asi zdrželo od nákupu nebo jestli vás to třeba neláká a proč...
    Ale maličko mě mrzí, že bys možná mohla vědět, že netrávím čas psaním jedovatých komentářů. Nik měla za to, že o tom nikdo nepsal, což není až tak pravda, ale říct jí to, na tom přeci není nic jedovatýho, třeba by ji (nebo i tebe) zajímalo, co holky zaujalo...

    OdpovědětVymazat
  12. Pavli, já to právě pochopila tak, žes myslela, že nikdo nepsal o RBR jako značce... To mám z toho, že nespím :-)

    OdpovědětVymazat
  13. Ale omlouvám se, jestli to vyznělo jedovatě nebo prostě jinak, než mělo. Přiznám se, že pokid komentuju blogy, kde mě autor zná, tak nijak dlouze nepřemýšlím a předpokládám, že dotyčný pochopí, jak jsem to myslela. Ale asi bych si měla dávat víc pozor :-)

    OdpovědětVymazat
  14. krasne,absolutne nadhera, som chytena tiez, ja som ten zmienovany pripad, ktory nosi par odtienov na vecne casy, neexperimentuje- ved preto som amaterka :), aj ta farba by mi asi sadla, k mojim studenym modrym ociam asi ano, ze?
    takze sa tesim na dalsie recenzie.
    amaterka

    OdpovědětVymazat
  15. Renčo,
    neřešme nedůležité. Nikdo neví všechno a já toho stíhám přečíst méně než Nik, která taky o RBR nic nevěděla. O nic nejde.

    Veru,
    pokud bude stín přesunut do Blogsale, bude u něho poznámka, že je pro tebe rezervovaný :)

    anonymní,
    u tohoto stínu bych se asi řídila spíš tónem pleti než barvou oka. On je tak barevně proměnlivý, že barva oka není to podstatné. Ale myslím, že by slušel komukoliv, kdo snese výraznější barvu.

    Dnes jsem se nalíčila pouze štětcem, který jsem ještě nevyprala včera :) TAK je stín intenzivní :)

    OdpovědětVymazat
  16. A abych nezapomněla amatérko :) nejsem překladatelka. Je to pro mě velká poklona, protože jazyk mám moc ráda a snažím se s ním podle toho zacházet, ale živím se úplně něčím jiným :)

    OdpovědětVymazat
  17. Ještě že je na to tak málo swatchu a já se snažím chovat rozumně a nekupovat nic bez vyzkoušeni! I když musím říct že ruka mi cuká! Haničko ten stín z domu neposílej! Nezkutečně ti sluší!

    OdpovědětVymazat
  18. No teda...a nepomůže mě jako výmluva proč nekupovat ani to, že se na mě neslívaj žádný mezi námi standardně používaný stíny a všechny drží celej den? Tohle je totiž přesně moje barva...ale já mám s těma monostínama problém...hlavně ať nezjistím, že dělaj nějakou pěknou paletku :D :D

    OdpovědětVymazat
  19. Rozumně, rozumně... To jsem někde slyšela. Kruci, nemůžu si to vybavit.
    Děkuji, Liduško. Ještě se rozmyslím, až mi přijde ten druhý objednaný. Barva je to fakt nádherná. Já se ale líčím spíš jemněji a s tmavým stínem se sama sobě nelíbím.

    OdpovědětVymazat
  20. Tenhle odstín je vážně nádherný! Já jsem neodolala a mám svůj vysněný na cestě, ale hned bych brala i tento! Jenže jsem za víkend nechala na Zunetě 2 200Kč, takže musím zklidnit hormon, mám zase na chvíli vybráno.

    OdpovědětVymazat
  21. čert vem stíny, ty oželím, ale asi nutně od nich potřebuju rtěnku :))))

    OdpovědětVymazat
  22. Hani, to je nádhera. Moc se mi na tobě líbí. :) Ze zahraničí nerada nakupuju, což je pro mě snad i výhoda. :D Jinak bych tento stín měla hned v košíku. :o)

    OdpovědětVymazat
  23. Nádhera, škoda že je na zunetě vyprodaný. Láká mě Delicate Hummingbird, ale pořád se držím!
    Taky si myslím, že ti neskutečně suší.

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)