Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

8. 11. 2011

RODINNÉ STŘÍBRO - péče

Ani nevím, zda se mám s tímto postem cpát na veřejnost...
Mezi moje pečující držáky nepatří nic extra, všechno je notoricky známé a milionkrát diskutované. Nebudu vás nudit jejich popisem, spíš vám povím, proč se k nim vracím.
V první řadě mléka Excipial - já snad ani nemůžu říct, že je miluju, zbožňuju nebo cokoliv podobného. Ony se mnou zkrátka žijí už dobrých 15 let. Nebo víc, mami? Samozřejmě se mi moc líbí aktuální trend směřující k používání přípravků s přírodním složením, ráda bych měla pocit, že se na mne nedostává nic syntetického a škodlivého. Jen moje pleť je zkrátka přecitlivělá a vrtošivá... Mám občas stádia, kdy mi nic jiného nepomůže. Je to tak. V podstatě jsou mojí pleťovou lékárničkou a je mi pak úplně jedno, kolik syntetických látek nebo ropných produktů obsahují. Nenadělám nic - potřebuju je.
Hodně podobný případ je Elizabeth Arden Eighthour cream. Poprvé jsem ho koupila proto, že o něm psali v Elle. Bylo to ještě v době, kdy byly v tomto časopise skoro výhradně převzaté materiály ze zahraničních redakcí a obsah časopisu byl pro mne trochu jako pozdrav z vesmíru. Hlatala jsem jim všechno. Vzpomínám na tu dobu celkem s úsměvem, tehdy bych podle Elle koupila i rýmu, kdybych se tam o ní dočetla, že je hitem všech světaznalých žen... V každém případě je tento balzám moc fajn, hojí, vyživuje, řeší rychle drobné bolesti. Plusem je balení a konzistence. Mám ho ráda a voní mi.
Micelární vodu Lancome jsem poprvé koupila jen díky tomu, že mi ji dala k dispozici slečna prodavačka při zkoušení nějaké rtěnky (čeho jiného, že...). Nadchla mě! Moje nadšení trvá léta a nevidím důvod dělat v našem vztahu pauzu - skvěle nám to klape. Měla jsem několik hříšných myšlenek a zahla jsem jí s Biodermou různých barev, ale po jednom tampónku jsem byla pokorně zpět u "té mojí". Vím, že většina z vás Biodermu vzývá jako HG, a já musím říct, že vám nerozumím. Bioderma štípe, kouše a jako bonus neodličuje, Lancome je měkká, jemná, bohatá a skvěle rozpouští. Svůj zavrženíhodný úlet s micelárkou Vichy nebudu vůbec popisovat, byla to vpravdě ostudná akce, kterou jsem odnesla dokonce bolavou a zarudlou pletí, která za dva dny kompletně oschla.
Dalším spolehlivým hitem je pro mne Payot Emulsion/Creme Réconciliante. Opravdu skvělá péče pro citlivou pleť! Emulze je logicky lehčí a tekutější, doporučována je pro normální a mastnější pleť. Krém je hutnější a je doporučen i pro suchou pleť. Mám ráda obě varianty, pod makeup je lepší emulze, protože krém se ve větší vrstvě roluje. Jo, a přijde mi, že salonní balení kosmetiky Payot obsahují podstatně lepší výrobky ve srovnání s klasickými malými baleními - co si o tom myslíte? Je to možné???
Hliníková tuba z fotky je L´Ocittane krém na nohy (Dry skin foot cream). Poprvé ho koupil muž. On je na chlapa neuvěřitelný nakupovač. Mnohem horší než já, čestně! Každopádně koupil ten krém a já jsem si říkala, že je trhlý. Že značkový krém na nohy je trochu zhuvěřilost. Pak jsem ho jednou náhodně použila a musím říct, že je geniální! Nekecám, kupte si ho, i když je drahý! Je hutný, laskavý, není ho potřeba mnoho najednou. Strašně zajímavě voní a obsahuje trochu mentolu. Ráno jsou po něm o sto procent lepší i skutečně zmučené a zanedbané paty.
Poslední dvě lahve na fotce jsou vlasovka od Tigi. Já teda vlasy moc neřeším... Mám je po všem stejné, nepoddajné a jemné, rozdíly mezi šampony na výsledku vážně nepoznám. Poznám ale to, jak se mi se šamponem a kondicionérem dělá, jak pění a jak mi voní. Jakýkoliv hydratační šampon Tigi je fajn. Bezoplachový kondicionér Fast-Fixx mám potřetí. Jasné, nenahradí klasický kondicionér nebo masku, ale kdo má ty věci na sebe věčně všechny matlat? Kdo to má dobu oplachovat z dlouhých vlasů??? No, prostě pro lemply, jakým já bohužel jsem, ideál. Oproti jiným výrobkům tohoto typu je lehčí, zároveň vlasům dá pít a nemastí je.
Já jsem vám to říkala, nic extra - i v této oblasti jsem konzerva :)

8 komentářů:

  1. Prečítala som poctivo každý jeden článok tu a dávam sledovať. Príjemný štýl písania, baví ma čítať, teším sa na ďalšie články

    OdpovědětVymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  3. Ano, ano, jsem trubka, samozřejmě, že je to krém na nohy. Ten můj na ruce má modré kolečko. Stydím se. :)) Jinak já mám nejraději obyčejný Ozalin. A Lancome teda vyzkouším - na Nufíkovic zodpovědnost. :D Patřím k těm, které milují Biodermu, takže to srovnání prostě musím mít. :o)

    OdpovědětVymazat
  4. Monico, děkujeme za přízeň.

    Post je super, ráda vyzkouším jak L´Occitane, tak Lancome. Díky moc za tip.

    OdpovědětVymazat
  5. Excipial taky zboznuju, zatím teda asi 10 let :D

    OdpovědětVymazat
  6. No krém na nožky od L'Occitane jsem ještě nezkoušela ani ze vzorečku. Ostuda. Musím si ho pak v obchodě vyptat :-))

    OdpovědětVymazat
  7. Me potesilo, ze nejsem jedina, koho Bioderma kouse stipe a pali a kdo je nadseny z micelarky od Lancome, je bajecna!! Me obcas stipe snad vsechno a priznejme si, Lancome je parfemovany a ja si od nej nic neslibovala...a je tak jemna.

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)