Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

6. 11. 2011

RODINNÉ STŘÍBRO - líčení

Co se týče makeupu, jsem poněkud rozháraná duše. Od svých 14-ti let mě všechno okolo makeupu šíleně zajímá. Zároveň ale pocházím z rodiny, kde se těmto věcem nijak nehovělo. Ba naopak - kdybych tehdy přišla nalíčená, sklidila bych posměch a sarkastické poznámky ve smyslu: "nejsi moc chytrá, tak třeba tě tohle zachrání". Nadto jsem se pohybovala v prostředí, kde byly tyhle holčičiny taky navíc - volný čas jsem trávila v lese nebo u koní. Makeup mě ale i tak fascinoval, takže jsem neúnavně hledala to nejpřirozenější a nejlepší.
Dnes už jsem velká a za makeup se nestydím. Svoji maminku jsem už dávno naučila se líčit a plně využívat všech vymožeností, které kosmetický průmysl nabízí. Vždyť nedávno to byla právě ona, kdo mi při společném trávení víkendu konejšivým hlasem řekl: "Víš, holčičko, už by ses měla skutečně malinko nalíčit i v neděli..."
Přesto jsem ale ten typ, co toho mnoho najednou nepoužívá a snaží se o přirozenost. Dost divné u někoho, kdo stále nakupuje, že?

Tyhle věci mám všechny minimálně podruhé. Určitě to nejsou všechny věci, které jsem koupila opakovaně, ale z toho, co mám momentálně doma, jsou tyhle produkty ono dekorativní rodinné stříbro.
Stejně jako Nik jsem nakoupila a vyzkoušela takovou hromadu kosmetických štětců, že normální malíř pokojů by měl na rok vystaráno. Mám citlivou a vrtošivou pleť a už bych nepoužila nic kousavého - bez ohledu na značku nebo tvar štětce. Ve stojánku se mi usadily štětce různých značek, ale jediná značka, od které můžu mít všechno, je Illamasqa. Jejich štětce jsou pro mne prostě nejlepší a jsou skutečně mým rodinným stříbrem. Miluju i některé jiné štětce (a jistě vám je představím), ale od Illamasqui skutečně můžu všechny. Jsou syntetické a tím líp pro mne.
Nejsem velmi zatížená na klasické makeupy. Svůj první jsem si koupila jen proto, abych se konečně cítila plnohodnotnou ženou, ale stejně jsem ho nepoužívala. Výrobek, který nyní popíšu, by asi patřil spíše mezi péči, ale já ho používám jako tint. Esteé Lauder Day Wear Sheer Tint Release mám potřetí. Prví dvě balení byla ještě ve staré verzi, tohle třetí je již po obměně. Osobně mi nová verze nevadí, ale na netu se dočtete plno kritiky. Údajně je nemožně tmavá (ha ha ha). Tento krém spojuje péči i mírné tónování. Mě teda úplně stačí, je mi jako pečující makeup. Je ho nutné přepudrovat a i během dne se dost leskne. Jinak proti němu nic nemám, sehnala jsem ho v zahraničí za výbornou cenu, takže je to jeden z mých hitů.
Už asi deset let miluju rozjasňující bázi Esteé Lauder Spotlight. Obtížně se shání, naštěstí na ebay většinou je. Je to tenká, dost tekutá a velmi pěkně voňavá báze s perleťovým odleskem. Krásná věc, sama o sobě je v podstatě neviditelná. Já ji míchám do makeupů a tintů. Na léto klidně používám jen ji a jdu.
Miluju rtěnky a mám fakt strašně moc ráda Chanel. Co z toho vyplývá? Miluju rtěnky Chanel! Skoro vždycky mám ve skříňce aspoň dvě. Nevzpomínám si, že by mě někdy některá vysloveně zklamala. Jednou jsem si vybrala úplně špatný odstín, ale i tak šlo o dobrou rtěnku. U jiných firem se mi stalo, že jsem byla nadšená z jedné konkrétní rtěnky, koupila jiný odstín stejné řady, a byl hrozný. I u fakt drahých značek... Jen u Chanelu ne. I drahé značky mívají problém s výraznými odstíny - dobrou tělovku umí udělat každý, ale dobrou ostružinu, která sedí dlouho, necuckuje a nevysušuje už ne. Chanel ano. Proto je kupuju.
Dior Serum de rouge je další rtěnka, ke které se vracím. Zde dokonce i ke stejnému odstínu, což je u mne skutečně rarita! Recenze zde http://sofastars.blogspot.com/2011/11/dior-serum-de-rouge-560-radiant-pink.html
Sypký pudr Chanel Natural finish loose powder je další hit, ke kterému jsem se po letech vrátila. Miluju ho proto, že je neviditelný, lehký a šťavnatý, a přesto zmatní. A ano, protože je to Chanel.
Řasenky moc neprožívám. Klidně koupím nějakou za stovku, pokud se mi bude líbit kartáček. Nebo pokud budu spěchat :) U řasenek jsem strašně promiskuitní a každá druhá jde druhý den z domu. Nemám nic moc řasy a jsem líná šmrdlat jedno oko dlouhou dobu. Takže mají šanci jen řasenky, které jedním tahem zvýrazní. Yves Saint Laurent Mascara Volume Effet Faux Cils je provařená klasika a na moje řasy funguje.
Už pár let používám korektor pod oči. I tady potřebuju hodně lehkou a pečující texturu, takže mi vyhovuje MAC Select moisturecover concealer. I když stále hledám alternativy, nakonec se k němu vracím. Je tekutý, ale moc pěkně sjednotí oční okolí.
I když se to o mně docela ví, jsem lakově nestálá. V minulosti jsem měla stovky laků na nehty, barvy různé, značky taky. Hodně ráda mám značku OPI, těch byla asi vždy převaha. Jenže jsem si koupila koně a začala víc pracovat a najednou na lakování nehtů není čas. Ne, že by ho to tolik zabralo. Ale dřív mi lak vydržel i 6 dní a odlakovala jsem ho proto, že mě nudil a vyrostl mi nehet. Dnes mám ruce mnohem víc namáhané a po dopoledni s houbou na úklid a odpoledni s koněm je po dvou dnech po laku. Takže vlastním laků minimum a lakuju méně. Stále se ale spoléhám na Seche vite. Tenhle přítel je skutečně z nejryzejších! Jen díky němu mohu mít aspoň občas své oblíbené rudé nehty :)
To byly moje držáky v oblasti dekorativky. Jistě nebyly všechny, ale z toho, co mám momentálně doma, jsou tohle moje hity.

12 komentářů:

  1. Hani, super, velmi pěkná recenze na tu rozjasńující bázi, někdy možná zkusím, teď se štavnatě můžu jen kochat ;-) Je zajímavý, že mne YSL naprosto zklamala a promiskuitu sdílím s tebou..hezkou neděli a ty dekorativku nepotřebuješ, strčíš kdejakou dvacku do kabelky :-D a doufám, že už je ti líp po včerejšku!

    OdpovědětVymazat
  2. Nufí, hezký článek. Taky řasenky moc neprožívám a zatím si vystačím s Maybelline. Jdu sem ale s jiným dotazem. Mohla bys mi prosím doporučit nějakou Chanel rtěnku podobnou MAC Hue? Jen by měla mít víc nádech do růžova. Takovou bych určitě využila. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Hani, super, po té bázi se taky podívám. A nechtěla by jsi někdy napsat článek o illamasqua produktech. Ona ta značka jde tak nějak mimo mě a přitom si myslim, že tam musí být pár dobrých záležitostí :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Verunko,
    mám jednu, co by ti asi vyhovovala! Udělám recenzi : Vděčím za ni Šáruši :)

    Blani,
    máš naprostou pravdu a udělám něco. Uděláme společně s Nik, máme toho obě hodně vyzkoušeného :) Děkuji za inspiraci!!!

    Mockrát děkuji všem za komentáře, dávají nám krásný pocit, že nenakupujeme zbytečně :)

    OdpovědětVymazat
  5. Blani, opravdu super nápad, Illamasqua je naše oblíbená, štětců máme každá hodně a rukama nám prošlo docela dost jejich kousků z dekorativky, takže určitě bude další DUEL. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Nufí, tak to je bomba. Moc se těším. :o)

    OdpovědětVymazat
  7. Nufí, můžu se zeptat, kdes sehnala ten EL Day Wear? Měla jsem ho ve vzorečku ( ten novější haněný typ) a přišel mi bezva :)

    OdpovědětVymazat
  8. Teri, já jsem ho koupila v létě ve Španělsku. Ale mají ho všude, jen nevím, za jaké ceny.

    OdpovědětVymazat
  9. Hani, prosím, prosím, jak se ta rtěnka jmenuje? Jsem hrozně zvědavá a asi nevydržím, než uděláš recenzi. :o)

    OdpovědětVymazat
  10. Díky, Hani, já to po různu omrknu. Myslela jsem, že mluvíš o nějakém eshopu, proto ten blbý dotaz ;)

    OdpovědětVymazat
  11. Veru, zítra ti udělám klasický post o té rtěnce.

    Teri, žádný blbý dotaz! Jen tyhle věci jsou bohužel skoro vždycky všude zhruba stejně drahé. A jakože dost drahé...

    OdpovědětVymazat
  12. Óóó, děkuji pěkně. Moc se těším. :o) Už teď se ale děsím, že se mi bude velmi líbit a že to bude jedna z těch věcí, kterou už v parfumerce neseženu. :D

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)