Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

19. 11. 2011

RIMMEL Extra Super Lash / curved brush

Jak už jsem se zmínila, s řasenkami vědu nedělám. Koupím skoro jakoukoliv, která mě zaujme. Moje řasy nejsou nic extra, ale vůbec mi to nevadí. Prostě si jen pořizuju řasenky, které zhustí. A když nestíhám nebo dopředu vím, že se mi večer nebude chtít moc odličovat, klidně chodím i bez řasenky (čemuž se jistě budete po shlédnutí následující fotky divit).
Moje oblíbená YSL řasenka odešla do koše a Chanel už mám koupenou pár měsíců, tak jsem zakoupila drogerkovou řasenku, abych porovnala se svými obvyklými dražšími. Celkem náhodně jsem vybrala řasenku Rimmel extra super lash se zahnutým kartáčkem. Upřímně mě k tomuto výběru popohnalo to, že paní prodavačka zrovna přede mnou vyskládala nové z krabice. Tak jsem hned jednu čapla s fajn pocitem, že ji ještě žádné pometlo pod jakoukoliv záminkou (viz. např. tato diskuse http://www.omlazeni.cz/otevirani-rasenek-v-24-178443-0.html) neotevíralo.
Obal se mi líbí, je příjemně zaoblený do ruky. Trochu moc křiklavě popsaný, ale vítám to, že je na víčku řasenky přesně nakreslený kartáček. Opravdu není třeba otevírat balení :)
S nanášením nebyl problém, kartáček se moc pěkně dostane všude, kam je potřeba. Já obvykle u oka neprovádím žádné prostocviky a máznu jednou na každou stranu, ale kdybych si chtěla vyhrát, díky tvaru kartáčku se skutečně dostanu ke každé řase. Konzistence řasenky mi připadala příjemná, při nanášení se nemazala. Efekt po nanesení jedné vrstvy považuju za standardní, řasy jsem měla pěkně zvýrazněné.
Až potud mi řasenka připadala moc fajn a vařit jsem odcházela s pocitem, že klidně zase koupím něco levného a budu se smát Nikoušovi, že neumí nakupovat v drogerce.
Jenže ouha... Po cca. hodině a půl jsem při náhodném pohledu do zrcadla zjistila, že se mi řasenka malinko drolí pod oko - přesněji pod obě. Byla jsem docela překvapená a otrávená. Řasenky, na které jsem zvyklá a které snesu ve svém životě, musí vydržet celý den a kolikrát si i přes den malinko schrupnu! No, dobře, to schrupnutí se mi nepodaří tak často, jak bych si přála, ale když ano, musí být pak řasy maximálně pomačkané. A tahle řasenka si dovolí se drolit po necelých dvou hodinách běžného nošení? Kde to jsme??? Vždyť je nová. Ano, skutečně jsem zděšena :)
A jako bonus se tahle řasenka špatně odličuje obyčejnou vodou - ok, vím, že nikdo neodličuje jen vodou... Ale tak když už to nic nevydrží, tak ať to jde aspoň beze zbytku umýt ve sprše, ne?
Experiment byl zopakován ještě jednou s obdobným výsledkem - v sobotu jsem si dokonce schrupla a po hodince v peřinkách jsem byla jak sova pálená. Strašné. Vyfotila jsem to, ale tak odpudivé fotky k nám na blog nepatří!
Takže já tuto řasenku nechválím. Mě nenadchla. Možná je to jen mnou - jak jsem psala, kartáček, konzistence a efekt byly super.
Přesunu ji na stránku našeho blogsale, snad malinko pomůže dobré věci.
Přeji šťastnější ruku při nákupu :)
Vaše hvězda nuf

5 komentářů:

  1. Rimmel podle mě nemá dobré řasenky :-( Ale chválím krásnou a precizní linku! Prozradíš prosím, čím je udělaná?

    OdpovědětVymazat
  2. Tak přesně to stejné by zajímalo i mě - čím jsi vykouzlila tak dokonalou linku.

    OdpovědětVymazat
  3. Moc děkuji všem! Vzhledem k tomu, že prakticky nelinkuju a linky obecně se mi málokdy a málo na kom líbí, dost mě překvapuje vaše chvála :)
    Linka je udělána tužkou Sisley, pokud máte zájem, představím ji v postu, než půjde do přebytků :)

    OdpovědětVymazat
  4. přesně to se mi stalo s ted hodně propagovanou řasenkou od Lorealu-kupuje se podle barvy očí. Na kamarádce super efekt, na mě žmolková a po hodině jsem měla nepořádek pod očima. Já na to koukala, co to je, tohle se mi s řasenkou nikdy nestalo..

    OdpovědětVymazat
  5. Hani, já se picnu, udělám pro tvý kukadla cokoli..to je nádhera..líčení super a stejně ani tak nevnímám tu řasenku, ale ty očička :-D

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)