Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

4. 11. 2011

POZVÁNÍ NA GAUČ




Vítejte u novorozeného blogu Sofastars!
Jsme dvojice kamarádek, které už mají dospívání relativně dlouho za sebou. Většinu času se nacházíme ve skvělé společnosti dalších dam, které jsou v mnoha případech ještě mnohem zralejší než my. Už jsme nadělaly nějaké ty chyby, vychutnaly si horší a lepší chvíle a životní zvraty. Neděláme si iluze o tom, že by tohle všechno bylo definitivně za námi a čekal nás již jen poklidný přesun do stáří, přesto se naše životy v některých ohledech mile zpomalily a moc rády si vychutnáváme klídek.
Ovšem ze všeho nejraději se válíme na gauči zahrnuté příjemnými věcmi, vjemy a pocity.
Strašně rády budeme něco málo z našich životů sdílet se všemi z vás, kteří chápete nadsázku a je vám jasné, že radovat se z nesmyslů mohou i normální ženské s normálně poskládanými prioritami :) Kromě našich postů se těšte také na recenze, názory a zamyšlení některých našich kamarádek, které mají rozhodně co říct a ukázat.
Přejeme vám i nám fajn relax a těšíme se na vás!
Nik a nuf a jejich skvělý tým

8 komentářů:

  1. Holčičky, tak ať se daří a těším se na každej novej článek, ale nevím zda-li nebude lepší býti vzdálená na 3m od compu jelikož Vás znám..a budu chtít vše, vy jste tady v tom směru guru ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Bubáčku, děkujeme! Znáš nás, jsme prostě děsné. Takhle z toho jen třeba někdo bude něco mít :) Víš, jak je kolikrát těžké sehnat swatche.

    OdpovědětVymazat
  3. Bubísku, moc děkujeme, pokusíme se tě nezklamat. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem ráda, že jste se rozhodly psát. Myslím, že toho máte rozhodně dost co říct. Jdu dočítat a zároveň se těším na nové články.

    OdpovědětVymazat
  5. Wow, holky, jsem z vašeho blogu nadšená. Velmi mě těší, že jsem si k vám mohla na ten super gauč přisednout. Děkuji za pozvání. :o)
    Trochu se děsím toho, že teď po vašich recenzích budu chtít více nakupovat a jak jistě víte - nerada hromadím. uf, uf, snad to nějak zvládnu. :)
    Tak ještě jednou děkuji. V blogovém světě jste mi chyběly. ;o)
    Přeji, ať se vám daří a hlavně, ať vás to stále baví. :o)

    OdpovědětVymazat
  6. Moc děkujeme, doufám, že bude pohoda a relax :)

    OdpovědětVymazat
  7. My - já a můj pesan děkujeme za pozvání ke gaučovému válení. Budeme se těšít na Vaše příspěvky.

    OdpovědětVymazat
  8. mate perfektny styl pisania, uz som to tu ako tak zbehla.

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)