Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

13. 11. 2011

Podzimní oči



Někdy se ráno ptám manžela, jak se mám nalíčit, abych se mu líbila. Baví mě, že ho tím pěkně štvu, on si s těmi totiž dotazy není moc schopen poradit. Někdy řekne "hezky", jindy řekne "málo", "hodně" nebo jiný nesmysl, případně se trapně pokouší vykroutit se slovy, že se mu líbím furt...
Pchá, samozřejmě, že s tak ledabylou odpovědí nevyvázne! Pochopitelně ho otravuju dál, vyžaduju konkrétní odpověď a nechávám ho se smažit. V sobotu jsem na něho opět udeřila a s nevinným obličejíčkem se těšila, jak bude těkat očima. Jenže ouha! Podíval se z okna na stráň pod lesem plnou nádherně vybarvených keřů a stromů, do kterých svítilo sluníčko, a radostně odtušil: "žlutě! chachachachááá, a teď mluv!".
Obvykle se líčím celkem málo a střízlivě, výtvorům, které jsou k vidění na jiných blozích, se v žádném případě neblížím, přesto se s vámi o svá podzimní očka podělím.
Použila jsem:
UDPP
stín Michale Todd Sugar Daddy
tmavou polovičku duo stínů Chanel 20 Taupe - délicat
malinko tužky MAC Molasses
bílou tužku YSL na waterline
a jednu vrstvu řasenky Chanel Inimitable
Fotka není dost ostrá, ale stíny zde barevně odpovídají, proto si troufnu ji publikovat.
Myslím, že tyhle nažloutlé teplé barvy musí slušet všem s neutrálním nebo žlutým tónem pleti. Minimálně na mně působí spolehlivě - jako bych se aspoň trochu vyspala. Proto mám doma vždy jeden stín této barvy.
Uvědomuju si, že není úplně ideální fotit detaily očí zrovna po večůrku a minimu spánku, ale ono to tak vyšlo.
Jak vypadáte vy, když se protáhne večůrek?

14 komentářů:

  1. Tak to je fakt krásný, já žlutou nemusím, ale toto se mi líbí moc. Musím něco podobného zkusit. Jaký jsou ty MT stíny? Myslím kvalitou. Jinak ta barva mi přijde tak do hořčicova (jakože mustard yellow :-) ), je to tak nebo je to monitorem? Měla jsem jednou cukání si koupit takový mac a teď vidím, že jsem asi měla... :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Opravdu krásné! A máš perfektní obočí.

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherně jemné a vyvážené :) Taky bych chtěl mít takový cit doladit barvu svých očí (a samozřejmě nejde nenapsat, že tvoje oči jsou jedinečné i bez toho líčení!).

    OdpovědětVymazat
  4. Teda to je krása! Mám chut na tu žlutou ale už vidím že se svojí bledou pleti budu vypadat jako nemocná. Ty Chanelové dua jsou super!

    OdpovědětVymazat
  5. Krásně jemné a lehoučké jako podzimní vánek :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Moc děkuji!
    Reno, skutečně je to spíš hořčice. MT stín je barevně dokonalý, výdrží skvělý, jen pigmentace není tak silná, jak jsem zvyklá u jiných oblíbených značek. To, co je vidět v kalíšku na fotce produktů, z něho na oku nedostanu.
    S obočím prakticky nic nedělám, to jsem se nikdy nenaučila :)
    Lído, ke světlé pleti bych možná zkusila spíše banánovou. I když nevím jistě, že by to bylo ono...
    Děkuji ještě jednou!

    OdpovědětVymazat
  7. Haničko ono by to nebylo ani náhodou! Ty máš kapku té hořčici v očích takže je to dokonalost!

    OdpovědětVymazat
  8. Hani, tohle ti moc sluší. Chválím.:o)

    OdpovědětVymazat
  9. Hani, ty máš tak krásné oči /nejhezčí na českém internetu/! A to líčení, nemám slov, přesně podle jmého vkusu.

    OdpovědětVymazat
  10. Děkuji moc! Připadám si díky vám hezčí :)

    OdpovědětVymazat
  11. Haničko, nádhera..krásně namalováno a zas vynikla tvá barva očí.

    OdpovědětVymazat
  12. Krásné, nedovedu si představit přesněji ztvárněné podzimní líčení :-)

    OdpovědětVymazat
  13. Moc hezké!! :) povabilo me: " zliute chachacha" :D Moc se mi libi tvé líčení, víc víc! Eve

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)