Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

23. 11. 2011

Paul&Joe Creamy Cheek Powder in 02 Kitten

Minulý týden jsem tu psala, že nemám ráda krémové stíny, protože s nimi neumím pracovat (přesto je nadále kupuji a testuji). Ze stejného důvodu nemám ráda krémové tvářenky. A hádejte co - ano, přesto je nadále kupuji. Někomu prostě není pomoci. Mám slabou vůli, nechám se lehce zlákat ( dobrý přesvědčovatel a našeptávač je, jak jistě tušíte, Nuf). Dopředu sice vím, že mi krémovky nevyhovuji, nebudu je používat a půjdou hned pryč, ale prostě je musím zkusit. Co kdyby náhodou....ale ne, nebudu si ani vám nic nelhávat, opravdu na náhody nevěřím a je mi hned jasné, jak to dopadne. Prostě jen chci zkoušet, to je celé. Kdo jsi bez viny, hoď kamenem.



Značka Paul&Joe mě vždy velmi lákala a láká nadále. Měla jsem od nich několik produktů, které dle mého byly top. U nás je samozřejmě neprodejná a bohužel dle mého názoru i málo známá a asi po ní není ani sháňka. Nechápu to. Jsme všechny tak minimalistické, že náš lákají jen černé, hranaté, lesklé obaly a nic jiného? Není v nás kousek ženy, trocha romantika, který touží po růžovém, kulatém bonbonku zdobeném kytičkami? Nechceme pokaždé, když přivoníme k pudrru či rtěnce, být někde tisíce mil odsud a ležet v trávě a koukat na oblohu? Opravdu jsme tak uspěchané a nemáme chvilinku vychutnat si ty minuty, které strávíme líčením? Já jsem minimalista ve všech aspektech života, jsem to já, kdo miluje černé, hranaté a leské obaly a má je vyrovnané a to, co mu v kosmetickém kufříku neladí a nelícuje v komínkách, bez rozpaků vyháže. To jsem já. Přesto jsem to já, kdo touží snít svůj sen a být ženou se vším, co k tomu patří. Snít sen o princi na bílém koni ( ok, já spíš sním o upírovi ve Volvu, ale co už), oblékat mašle, volánky a hedvábí, být hýčkaná, obletovaná a ženská. Rozpor? Ano, i to jsem já. Minimalismus je lehký, má řád a vše je jasné, to mi velmi vyhovuje. Přesto ráda nechám vyplout na povrch i svoji druhou stránku. Proto miluju Pau&Joe.



Kitten. Já vlastně nemám ráda kočky. Nesedí mi povahou, jsem pejsková. Přesto se mi název této tvářenky hned od začátku zamlouval ( další rozpor, koukám, dnes to bude asi celé o rozporuplné Nik) a koupila jsem ji i kvůli němu. Je to krásná růžovobroskvová barvička s větším podílem růžové. Udělá vám něžná líčka, není to ten flush a la přiša z mrazu, ten nemám vůbec ráda. Tohle je něžné, ženské, jemné, přesně jako celý Paul&Joe. Naprosto koresponduje se svým obalem a jemnou vůní. Ideální spojení. Krémová, ale přesto vlastně pudrová, není mastná, nezanechá stopy, udělá polomatný finish. Nedovolí vám to přehnat, s ní rozhodně nebudete za Marfušu. Je ideální i pro dny, kdy se nelíčíte, jen chcete vypadat zdravě a svěže. Vlastně se mi strašně líbí, nemám jí co vytknout, snad jen jednu věc - je krémová. A jak víte, já a krémové věci, no nemusím to opakovat, že.



Verdikt: tvářenka putuje do blogsale, snad udělá radost některé romantické duši z vás, nebo třeba neromantikovi, který chce jen výbornou krémovou tvářenku, se kterou prostě není co zkazit.

7 komentářů:

  1. Tak po tvojí recenzi bych jí brala hned. Ale já to s krémovýma naprosto neumím (ale nějak se to naučit musím, že?)!

    OdpovědětVymazat
  2. mne to trosku na vyzor a farebne pripomina Topshopacke blusheri napr. Head over heels:), ktory som vsak nevidela nazivo ale len na nete:D

    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Je krásná! Tobě fakt něco svěřit... :) Já tu svoji miluju, taky plánuju její recenzi.

    OdpovědětVymazat
  4. Míno, koukám, že v tom nejsem jediná, která furt zkouší a zkouší s předem daným výsledkem. :)

    Evie, tak tuhle tvářenku vůbec neznám, musím prozkoumat net.

    Drahá, těším se na tvoji zítřejší recenzi, alespoň bude pohled od někoho, kdo to s krémíkama umí.

    OdpovědětVymazat
  5. Nik, moc pěkná :) Trochu mi připomíná krémové minitvářenky Smashbox v takovém černém kalíšku. Ta růžová byla oblíbená, ale taky jsem neměla trpělivost ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Teri, ty myslíš ty Smashbox Transparencies, že? Ty jsou, pokud si dobře pamatuji, jiné v textuře, jsou pěnové a přišlo mi, že byly na tváři daleko víc vidět, ale opět to mohla být jen moje nešikovnost. PJ je přirozenější a lépe se s ním pracuje. Ale je to furt krémovka. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Jo jo, přesně ty, máš dobrou paměť, já už to v ní nevylovila :) Hmm, já ještě asi vyložené krémovou tvářenku nevyzkoušela, musím to někdy napravit, ty i nuf jste pokušitelky s těmi posty o PJ :)

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)