Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

23. 11. 2011

Paul&Joe Creamy Cheek Powder in 01 Marionette


Abyste věděly, Kitten jsem si nejprve objednala já. Pak jsem s Nikoušem debatovala o tom, že je vlastně Marionette ještě lepší, a nějak se tak samo stalo, že Nik zatoužila po Kitten. Takže jsme se domluvily a až potud vše proběhlo rozumně. No, a najednou čtu, že ta nesvéprávná osoba tu tvářenku poslala z domu...
O značce se Nik vyjádřila dostatečně malebně, místo slov dám jen obrázek, aby všem hned bylo jasné, proč tam vzdycháme.
Balení tvářenky je tedy opět nádherné a překvapilo mě, že je velmi subtliní. Odstín 01 Marionette je výraznější šťavnatá pink s korálovým šmrncem. Možná vypadá výrazně, ale je fakt akorát. Zpětně jsem ráda, že jsme s Nik výměnu domluvily, protože Kitten by na mne byla asi světlá.
Texturou mě Marionette nadchla! Vyzkoušela jsem už dost krémových tvářenek a donedávna jsem měla jediného oblíbence (Tint Becca, pokud stojíte o recenzi, napište do komentářů). Od nynějška mám dva krémové oblíbence - Paul and Joe je skutečně špičková.
Práce s krémovými tvářenkami je trochu náročnější, mnohdy se už ze samotného nanášení jednomu opotí čelo, pak se to kolikrát nemá rádo s ostatním použitým makeupem, trhá se to, maže se to a jako zlatý hřeb to většinou ještě nedrží. Takže na tohle všechno vesele zapomeňte, pokud pracujete s krémovkou Paul and Joe. Nanášení paráda - vyzkoušeno prstem, štětcem s kulatým průměren na rozjasňovač značky Illamasqua a s plochým štětcem na krémovou tvářenku Becca. Všechny varianty dopadly dobře a přinesly přirozeně svěží vzhled. Výrobci se podařilo mistrně vychytat texturu, takže je produkt opravdu krémovopudrový, což zaručuje super komfort při nanášení i nošení.
Líčka mám růžolící ještě teď večer, když píšu recenzi, a tvářenka se mnou vždy zvládla celý den i s procházkou v mrazu, práci se zvířaty, přechody do tepla, převlékání... Prostě je to kámoš. Jsem moc spokojená!
Pro mě je to další držák, musím jen pouvažovat, zda moje skříňka unese DVĚ krémové tvářenky... Možná bude moje dosud milovaná Becca vyšoupnuta z řady. Ach, to je zase dilema! Vážně mám složitý život!
V každém případě musela Nik spadnout na hlavu, když Kitten pustila z bělostné ručky. Pokud se vám krémovka od Paul and Joe dostane do rukou, neudělejte podobnou chybu!
.
.
.
.
.
.
.
Mimochodem - mlsněte se, co nás společně čeká :)

10 komentářů:

  1. júúúú rbr! až budu velká a bohatá tak si koupim jeden jejich rozjasňovač... a tu beccu taky sepište, prosíím!

    OdpovědětVymazat
  2. na moju smolu a na stastie pre moju penazenku, ja rozoznavam na licach take 3 farby- ruzovu, koralovu a nieco do hneda.
    takze balenie je krasne, aj ked ja romantik nie som /twilight milujem, o tom potom/, ale kedze do ruzova uz jednu mam, tak co uz s dalsou ruzovou, ze ?
    ale teda nahodou nemate skusenost s becca shimmer powder? lebo take daco este nemam a asi by sa mi to zislo :)
    amaterka

    OdpovědětVymazat
  3. Ani, Becca bude :)

    Marionette je skutečně růžová, i když na tváři udělá hodně zdravý look bez viditelné barvy. Shimmer powder od Becca vyzkoušený nemám.

    OdpovědětVymazat
  4. Přemluvily jste mě! Chtěla bych Nikouškův odstín Kitten, ale nevím, kde nakupovat - šla jsem s jistotou na Asos a tam je mají vyprodané... poradíš, Hani, prosím? :-)
    A od RBR mám vyhlídnutý stín, ale k nákupu jsem se stále nedokopala, protože jich mám strašně moooc... tak snad jednou, až budu schopná to trochu protřídit a nechat si jen ty nej.

    OdpovědětVymazat
  5. Vien, utíkej na Jahodu! My jsme naše tvářenky koupily tam. Měli dost na výběr :)

    OdpovědětVymazat
  6. Tvářenky to je něco pro mě! :)))Přiznám se, že tuto značku vůbec neznám, ale moc se mi líbí její balení a i odstín :)) krásná ...

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. Tak krémové tvařenky mě nechávají chladnou. Moc neumím s klasickou natož krémová ale na RBR se mooooc těším a mooooc prosím o aspon pidi recenzi aspon na jeden kousek!

    OdpovědětVymazat
  8. Ja jsem zvedava na toho besse,predpokladam,ze to bude jeden z tech opevovanych bronzeru. Ja mam tu kourovou paletku a porad ji miluju,tak jsem zvedava na toto
    Ja mam s kremovkama problem jen v tom,ze naprosto nej je pro me nanaseni prsty (jak jsem odkoukala od becca vizazistu), jenze nemam rada,ze se pak mysim hned bezet umyt, nelicim se v koupelne, tak jsem lina. Ale oproti vetsinovemu nazoru mi prijdou kremovky daleko snazsi na nanaseni. A asi jsem divna, ale od PaJ nic nemam prave kvuli baleni, vubec se mi nelibi...

    OdpovědětVymazat
  9. Tak tu poslední fotku jsem ani neviděla... :)

    Jinak PJ má rozkošný balení a já poslední dobou nějak začala "spolupracovat" s krémovejma, i když sem se jim tak bránila - mám teď moc ráda Mufe HD blush :)

    OdpovědětVymazat
  10. Moc děkuju, koťátka už jedou do nového domova!

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)