Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

4. 11. 2011

OPI Bubble Bath

Ve vaně se moc nekoupu, nikdy mě nenajdete se sklenkou vína, obklopenou svíčkami, ponořenou až po uši. Raději se sprchuji. Je to rychlé a vždy mě sprcha super osvěží. Nicméně tuhle "bublinkovou koupel" jsem si zamilovala hned na první posezení. :)



Mám doma celkem TŘI laky na nehty. Ano, čtete naprosto správne. Tři. V letech minulých jsem na tom takto špatně nebyla, vždy jsem vlastnila alespoň desítku různých barviček, ale poslední dobou se ze mě stal lakový asketa. Asi jsem výrazně zestárla, neb mám pocit, že mi téměř žádná barva nesluší a že se ke mně nehodí. Na milost jsem vzala jen naprostou klasiku - sheer MNBB, krémovou rudou a krémovou vampy. Dnes vám představím prvně jmenovaný sheer lak - OPI Bubble Bath.



Jak jinak, mám ho od Nuf. :)  Je to sheer barvička s růžovým nádechem, alespoň tak to vidím já. Věřím, že lakové expertky, které obdivuji, v něm najdou mnohem víc, ale pro mě, obyčejného lakového smrtelníka, je to prostě jen narůžovělý sheer lak. Nic víc, nic míň. Nenášel se velmi dobře, nepruhoval ( možná jen v základní vrstvě, ta druhá celkový dojem velmi vylepšila). Na fotkách mám 2 vrstvy s nadlakem China Glaze Fast Forward Top Coat ( o tom zas někdy příště). Slušilo by se napsat, abyste ignorovali moje záděry a nedokonalou kůžičku, ale já to nenapíšu. Vůbec ji neignorujte, je tam. :) Nehtům a jejich okolí prostě nedávám takovou péči, jakou by si zasloužily, to je další fakt. Potom ruka nemůže vypadat jinak, než jak ji vidíte právě zde.




Verdikt: pro upravené ruce naprosto dokonalá barva, pro odvážné naprosto k ničemu a strašně boooooooooring. A právě proto ji mám a mám ji moc ráda.





2 komentáře:

  1. Nik, máš můj obdiv. 3 laky jsou paráda. Já jich mám zbytečně moc. Jednu dobu jsem nesmyslně hromadila a teď se toho nemůžu zbavit. Asi podaruju sestřenice a kamarádky. :o) Mmch. tenhle je moc pěkný. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Verunko, já nikdy nebyla lakovací, ale přesto jsem měla více barev a docela ráda je střídala. Poslední dobou na lakování nemám čas ani náladu, takže bohatě stačí tento základ. Sice čas od času po nějaké barvě zatoužím,ale vždy se z těch tužeb do druhého dne vyspím, takže v tomto směru jsem odolná, nicméně si to plně vynahrazuji jinde.:)

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)